Info verloop order

Peerlinck

Waardeloze klantenservice, weken aan het lijntje worden gehouden om dan de schuld in de schoenen van de klant te schuiven terwijl het product aantoonbaar defect was. Het was iedereen zijn schuld... Waardeloze klantenservice, weken aan het lijntje worden gehouden om dan de schuld in de schoenen van de klant te schuiven terwijl het product aantoonbaar defect was. Het was iedereen zijn schuld behalve die van verkopende partij. Mooie zaakvoerder. Ik zal deze boodschap dan ook verspreiden op de autofora waar ik lid van ben.

Communicatie dikke 0, zelf overal achteraan moeten zitten.

Een beetje meer respect naar de klant toe is zeker een punt. Ik koop enorm veel en enorm veel online. Maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Fouten gebeuren, defecten kunnen maar het is hoe het... Een beetje meer respect naar de klant toe is zeker een punt. Ik koop enorm veel en enorm veel online. Maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Fouten gebeuren, defecten kunnen maar het is hoe het opgelost wordt. Alles goed bij dit bedrijf tot zolang je geen problemen hebt. Maar mik je weg als het fout gaat!

Eijgenraam

Goede instructie, toch meer tijd dan in eerste instantie gedacht.

Compleet

Aansluirdoos bevestiging (bout) volgorde vermelden.
Optie voor eenvoudiger elektrisch gedeelte (zonder "automaat" tgv geen parkeersensors) dus zonder stroomvoeding uit zekering kast).

H.wenting

Snel en goed

Snelle levering en een goed product

Geen het is gewoon goed

vd Berg

Goede service voor en na de aankoop.

Service

Niet altijd telefonisch goed bereikbaar.

Bijkerk

Snel

Prive

Prijs-kwaliteit goed

Stekkerdoos: hier zit een zwart plastick pennetje in ivm de verbinding van de mistlamp, beter is een stekkerdoos met een metalen klip.

Autohandel Faddar

Prima service en correct afhandeling

zeer goed prijs en informatie

?

ferdinand van der linde

Kwalitatief een goede trekhaak voor weinig geld

Prijs/kwaliteit

Handleiding iets duidelijker maken

Raymond

Vriendelijk geholpen, goed advies en komt afspraken na

Prima advies

Jozef Broeckx

Uitstekende dienst

Het juiste product is makelijk te vinden en de informatie is duidelijk uitgelegd.