Info verloop order

Jeroen van Schaik

Eenvoudig bestellen, snel leveren

Bij mijn Kangoo bleek het standaard doorvoerpunt voor de kabels niet aanwezig. Erg prettig dat hierover op een bijzonder klantvriendelijke manier overleg mogelijk was met Olifant trekhaken en het door hun aangereikte alternatief ook bleek te werken

Hendriksen

Snelle corecte service
Alleen handleiding kabelboom erg onduidelijk

mh doesburg

Duidelijk en snel goed overzichtelijk wat je nodig heb

Zeer goede klantenservice. Na bellen werd ik fantastisch geholpen door een zeer vriendelijke man bij de klantenservice
CHAPEAU

zorgen dat de rubbers die er bij horen en de orginele vervangen hetzelfde zijn. Ik kon de bij geleverde rubbers niet gebruiken en moest mijn orginele rubbers opensnijden en weer plakken

Goed passende en duidelijke montage voorschrift maakt dit tot een makkelijke trekhaak.

duidelijke bestel informatie en een snelle levering.

zeker zo doorgaan .

M Bruin

Prima haak, boven verwachting!

De haak is in één eenvoudige handeling af te nemen. In tegenstelling tot andere haken die ik eerder heb gehad.

Een standaard slot zou handig kunnen zijn. Maar hij is eventueel afsluitbaar te maken met een hangslotje.

Goede en goedkope winkel alleen de installatie /montage schema was niet mee geleverd

Snelle verzending

Schema’s mee leveren

Dave

Zeer tevreden, aangekochte goederen voldoen aan de omschrijving, duidelijke handleiding en zeer vlotte levering

Van Den Broeck Guido

Alles paste perfect SUPER

Alles goed

Elektrische aaninsluiting niet in het Nederlands
Was enkel Poolse beschrijving.

onderhoudsbedrijf patrick de roode

Goede kwaliteit. en klantvriendelijk TOP

Zeer goed en snel geleverd