Info verloop order

Marco

Super

Telefonies super geholpen met advies en binnen 24 uur geleverd.

Nee daarom super

Patriek

Snelle levering, slechte after service

Juiste onderdelen sturen en reageren op mails

Theo van den broek

Geweldig met super klanten service

Extra controle voor bestelling

Niets is gewoon al super

monnikhof

De informatie is bar slecht

wanneer een klant per mail informatie vraagt hierop reageren,gebeurd nu niet

J Walschaerts

Waardeloos!

de juiste spullen verkopen!

Vincent

Snelle levering, duidelijke bijsluiter, top product!

perfecte service

Klaas

Prima vaste trekhaak op onze Dacia Sandero, goed materiaal past perfect en niet moeilijk te monteren. De bedrading origineel is redelijk eenvoudig te installeren, wel goed naar de beschrijving... Prima vaste trekhaak op onze Dacia Sandero, goed materiaal past perfect en niet moeilijk te monteren. De bedrading origineel is redelijk eenvoudig te installeren, wel goed naar de beschrijving kijken. Het bedrijf is gemakkelijk telefonisch te bereiken en het bestellen en afleveren was super snel!

Bestellen en afleveren

De beschrijving van de bedrading misschien, kan mij voorstellen dat als je dit zelf wilt uitvoeren toch wel een klein beetje een idee moet hebben van tekening lezen en bedrading

gebr. van Dam

Prima geregeld

goed passende spullen

factuur kan ik niet downloaden

BG

Waardeloze webshop! Onbetrouwbaar!

Wegblijven bij deze verkoper! Verkoopt onbruikbare troep! Reken ook niet op garantie enz…

RG

Trekhaak van deze webshop raakt in België NIET door de Technische keuring.

Geen… de trekhaken zijn onbruikbaar in België.

Verkoopt trekhaken die in België niet wettelijk zetten! Neemt achteraf geen enkele verantwoordelijk en weigert terugname van niet-conforme trekhaak. Laat u niet misleiden door de CE-attesten die... Verkoopt trekhaken die in België niet wettelijk zetten! Neemt achteraf geen enkele verantwoordelijk en weigert terugname van niet-conforme trekhaak. Laat u niet misleiden door de CE-attesten die deze webshop claimt te kunnen voorleggen. De Belgische keuring aanvaard de trekhaken van deze webshop niet! Stuur mij gerust een bericht als u meer info wenst. Ik beschik over de nodige bewijzen mij doorgestuurd door de FOD Mobiliteit.