Hoe beoordeelt u uw laatste contact met ons?
Bent u tevreden met uw aankoop?
Hoe verloopt de communicatie?
Is de rentebetaling op tijd en correct?

m.a.b. ypma

Hoge rente

Reactie Old Liquors Invest B.V:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en verbeterpunt t.a.v. personality (voorlichtingsbijeenkomsten landelijker verspreid en kleinschaliger, mogelijkheid voor persoonlijke gesprekken).
Juist omdat wij onze investeerders graag in kleine groepen kennis willen laten maken met het beleggen in cognac en andere oude dranken, alsmede met de mensen achter Old Liquors Invest, hebben wij er bewust voor gekozen de voorlichtingsbijeenkomsten op onze locatie in Breda te houden. Vragen worden hier persoonlijk beantwoord en de gehele entourage van onze cognachal biedt de uitgelezen mogelijkheid om kennis te maken met ons product; een mogelijkheid die wij op een externe locatie elders in het land niet kunnen bieden. U bent van harte welkom op één van onze voorlichtingsbijeenkomsten waar u zich via onze website voor aan kunt melden.

Hoge rendement, gecombineerd met aanvaardbaar risico

Vanwege de heldere site en omdat het management van het berdrijf bijzonder deskundig is ten aanzien van de handel in deze producten. Het verdienmodel is logisch, zijnde: toenemende waarde van een...

Reactie Old Liquors Invest B.V:

Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw verbeterpunt. Wij zullen de informatievoorziening hieromtrent op onze website nog verder gaan toelichten.

Wim Casier

Omwille van het rendement gekoppeld aan de duidelijke communicatie

t de boer

Spreekt me meest aan betreffende investeren

Betrouwbare partij voor zover ik dit kan beoordelen met een prima rendement op mijn investering

Omdat ik in het verleden, vooral in Engeland, vaker heb deel genomen aan dit soort van obligaties,
En was daar dan ook zeer over tevreden. Ik hoop dat ik dit ook over 5 jaar mag zeggen over...

Vast rendement met uitkering per kwartaal

De Braekeleer

Lijkt mij een solide investering.