Je aankoop wordt beschermd

Erg leuke spullen, makkelijke bestelling en snelle levering

Heldere website met breed aanbod, betaalbaar!

Lies

Fijne webshop, leuke producten

Snel, leuk verpakt, goede kwaliteit

Snel en simpel bestellen.

Veel keuze. Had het ook snel in huis.

Sommige producten waren uitverkocht. Niet duidelijk of deze weer terug kwamen.

Laila Teerhuis

Net mijn bestelling ontvangen. Super blij mee en ketting gelijk omgehangen.

Snel en goed verpakt

Sandra

Tja, ik heb voor de eerste keer hier iets besteld, ik dacht, hey, leuke mini oorbelletjes, maar nooit ontvangen, wel betaald overigens...heb een mailtje gestuurd en ook geen antwoord gekregen, dat...

Reactie Ohsohip.nl:

Wat jammer dat we een 1 krijgen!
We hebben alle mail doorgekeken (inclusief spam), maar nooit een bericht ontvangen. We zien ook via track & trace dat de zending al een week geleden bezorgd is. We hebben je inmiddels gemaild, en horen graag van je :-).

Toevallig tegengekomen. Geen problemen ondervonden bij het bekijken van de site of het bestellen. Goeie website, leuk aanbod met leuke prijsjes.

Website is strak en duidelijk, dus bestellen kan snel en eenvoudig.

Ik heb voor 1 bestelling wel 7 mailtjes ontvangen (bestelbevestiging, betaalbevestiging, factuur, 2x verzendbevestiging en 2x track & trace); 2 zou ik meer dan genoeg vinden.

Zeer slecht geholpen door de klantenservice van ohsohip, ten eerste werd het verkeerde product geleverd, ten tweede was het daadwerkelijk bestelde product duurder dan het geleverde product. Een...

Verbeter de klantenservice en probeer mee te werken aan een oplossing als de fout bij het bedrijf zelf ligt.

Reactie Ohsohip.nl:

Wat jammer dat je het zo ervaren hebt. We hebben alles nagekeken. Waren vriendelijke en duidelijke berichten over hoe het probleem op te lossen. Daarvoor hebben we wel het product nodig, maar die hebben we helaas nog steeds niet mogen ontvangen. We hebben ook geen reactie meer gehad op onze laatste e-mail.

Mathilde Brusche

Ik ben tevreden over dit bedrijf.

Overzichtelijke website met foto's

Het zou fijn zijn als er ook "aanfoto's" op de website staan bij elk product. Op deze manier weet je hoe groot/klein het product is in verhouding.

Haarband gekocht

Snelle levering en duidelijke communicatie. Beetje overdreven zelfs, we hebben zeven mailtjes gekregen voorafgaand aan de levering.

De plaatjes van de producten mogen wel wat duidelijker en de verzendkosten zijn te hoog! Mijn dochter heeft een haarband besteld van 9,95 en heeft in totaal 8,15 aan verzendkosten moeten betalen. De band stond niet duidelijk op de foto, ze vond hem niet mooi en is nu 19 euro kwijt en heeft NIETS! Een wijze les natuurlijk voor haar, want ze heeft niet goed opgelet Hie het zat met retourneren, maar bestellen doen we natuurlijk niet meer bij jullie!

Reactie Ohsohip.nl:

Bedankt voor je feedback!
We hebben je order nagekeken. De betaalde verzendkosten voor de track & trace zending zijn 3,95. Dat staat ook op meerdere plekken op de website inclusief het winkelwagentje. U heeft gelukkig dus geen € 19,00 betaald. U mag het product uiteraard ook retourneren.

Erg positief! Product kwam snel en leuk verpakt aan.

Het kaartje bij het pakketje voelde als extra aandacht.

Nee eigenlijk niet.