Telefoon hoesje besteld

Mooi product

Heb er geen

Wilma Overbeeke

Prachtige oorbelletjesgezien op uw site, besteld en snel ontvangen, da's een prima service;)

Er zijn geen zwakke punten, das heel mooi;)

Geen, das ook fijn;)

Snelle levering. Duidelijke website. Netjes ingepakt en mooi assortiment.

Groot aanbod

Sieraden apart verpakken

Leuke site + snelle levering

Armbandje van mijn dochter binnen een dag kapot bij normaal gebruik; dit zou niet moeten kunnen. Dus kwaliteit is niet altijd goed.

Reactie Ohsohip.nl:

Bedankt voor je feedback!

We vinden het heel jammer en begrijpen je teleurstelling. We willen graag een oplossing bieden, maar daarvoor hebben we het kapotte product danwel een foto van het kapotte product nodig.

Dinsdags besteld pas zaterdags in huis.
De 1/2 werkdagen zoals beloofd, zijn ze niet nagekomen dat is jammer. Verder waren de oorbellen netjes ingepakt.

Reactie Ohsohip.nl:

Bedankt voor je feedback.

Order is dinsdagavond geplaatst en direct de volgende dag verzonden. Door Black Friday was er een enorme achterstand bij PostNL en daardoor duurde de bezorging langer. Heel vervelend voor je, maar helaas hebben wij daar geen invloed op.

Goede ervaring, overal goeie informatie over gekregen en de kwaliteit van de producten is goed.

Snelle bezorging en je wordt goed op de hoogte gehouden met de status van de levering via mail.

Nee, niks aan te merken

Goed werkende website en mooie sieraden in het assortiment!

Organisatie die snel reageert op mails met vragen!

Eventueel bij de bezorging als info erbij zetten dat de levering met de feestdagen langer zou kunnen duren (dit ligt meer aan PostNL dan aan OhSoHip)

Laura Rodenburg

Prima!

Goede service, fijne communicatie

Track & trace gaf aan dat mijn pakket nog in het sorteerproces was terwijl het al bezorgd was.

Eline

Snelle levering, mooie producten!

Persoonlijk

Op de website foto's van hoe de oorbellen staan, t was nu wat lastig in te schatten hoe groot ze waren..

Leuke site, hip.
Kado Leuk verpakt.
Verzendinfo duidelijk en correct en conform afspraak. Er wordt duidelijk gemeld IB mijn geval hoeveel dagen bestelling duurt, dus prima.

Leuk verpakt, geeft echt kado gevoel! Aangenaam verrast dat omdat het Sint tijd is er ook een sintpapiertje in zat, erg leuk