Hoe was het contact met de verkoper?
Wat vond je van het advies?
Wat vond je van de oplevering?
Hoe was het contact met ons personeel?
Was de offerte duidelijk?
Wat vond je van de website?

Wij zijn erg tevreden met onze badkamer! Het gehele traject van intake tot oplevering is soepel verlopen, ook een klein misverstand in de communicatie werd netjes opgelost. Goede... Wij zijn erg tevreden met onze badkamer! Het gehele traject van intake tot oplevering is soepel verlopen, ook een klein misverstand in de communicatie werd netjes opgelost. Goede prijs-kwaliteitverhouding!

Ben & Lianne

O.b.v. het goede advies van Offertevoorjeklus is de indeling van de badkamer aanzienlijk verbeterd. Het eindresultaat is daardoor fantastisch! Jacob was altijd goed bereikbaar of belde snel terug.... O.b.v. het goede advies van Offertevoorjeklus is de indeling van de badkamer aanzienlijk verbeterd. Het eindresultaat is daardoor fantastisch! Jacob was altijd goed bereikbaar of belde snel terug. Helaas heeft de oplevering van de badkamer door een onderschatting van de droogtijd van de gestucte muren enkele weken vertraging opgelopen.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Door een onderschatting van de droogtijd van de gestucte muren in de badkamer heeft de oplevering van de badkamer helaas enkele weken vertraging opgelopen.

Familie Boer

We hebben onze badkamer laten verbouwen door offertevoorjeklus.nl, en we zijn heel blij met het resultaat. Alles mooi, strak, volgens onze wensen. Er werken vakkundige mensen, ze denken met je mee.... We hebben onze badkamer laten verbouwen door offertevoorjeklus.nl, en we zijn heel blij met het resultaat. Alles mooi, strak, volgens onze wensen. Er werken vakkundige mensen, ze denken met je mee. Er wordt goed samengewerkt en de werkzaamheden worden goed overgedragen. Goede planning, alles binnen de geplande tijd afgerond (een daagje eerder). We zouden onze volgende klus weer door offertevoorjeklus laten doen.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

-meer voorbeelden van eerdere werkzaamheden op de website

Een bedrijf dat zich aan de afspraken houdt en personeel heeft dat topwerk levert. Allemaal vriendelijke mensen die hard werken en weer netjes opruimen. Ook geven ze tips.

Geen idee

Ruud

Professioneel bedrijf, komen hun afspraken na!

Stuukwerk!

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

geen!. ik had alleen na t suukwerk even lijm moeten doen voordat ik schilderde. misschien handige tip mee te geven. dus niet allen goed droog, maar ook de lijm.

gr

Alles op tijd geleverd, netjes gewerkt

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Deel de planning ook met de klant voor de werkzaamheden beginnen

Marten Krijgsman

Door Jaap goed geholpen met deskundig advies.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Keurige offerte en super uitgevoerd

neen

berg

Zeer goed. Professioneel uitgevoerd. Goede contacten met medewerkers.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Soms overleg met client wanneer de werkzaamheden gepland worden.