Hoe was het contact met de verkoper?
Wat vond je van het advies?
Wat vond je van de oplevering?
Hoe was het contact met ons personeel?
Was de offerte duidelijk?
Wat vond je van de website?

A. Huisman

Positief: er wordt gedaan wat gezegd en beloofd is

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

(Ingehuurd) personeel aansporen niet op 'de automatische piloot' te werken, waardoor 'slordigheden' kunnen ontstaan.

jos verwijs

Fijne ervaring en duidelijk
erg snelle startdatum

nee ben tevreden

Judith

We hebben een uitstekende ervaring gehad: alles is goed verlopen. OVJK is een betrouwbare partij.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Jacob stuurde ons naar De Bruin in Woerden om spullen uit te zoeken met korting. Dat werkte voor ons prima, maar de winkel is niet zo gek groot en ze hebben niet alles, dus als je nog niet precies... Jacob stuurde ons naar De Bruin in Woerden om spullen uit te zoeken met korting. Dat werkte voor ons prima, maar de winkel is niet zo gek groot en ze hebben niet alles, dus als je nog niet precies weet welke spullen je wilt kun je je misschien beter eerst ergens anders orienteren. De zaak zelf is kwalitatief goed.

Visser

Degelijk bedrijf wat van aanpakken weet. Ze hebben bij mij spack gespoten nadat ze eerst alles keurig hadden afgeplakt.
Het is niet het goedkoopste bedrijf, maar het maakt de verwachtingen...
Het is niet het goedkoopste bedrijf, maar het maakt de verwachtingen meer dan waar.

Netjes en op tijd. We hebben geen moment gehad waarop we bezorgd waren over de voortgang en de kwaliteit van het werk.

Artie

We zijn tevreden en zouden Offertevoorjeklus.nl zeker aanbevelen!

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

De website zou iets uitgebreider kunnen, misschien wat meer uitleg. Het scheurtje in de tegel had sneller opgelost kunnen worden en we hadden behoorlijk wat stof in huis bij het sloopwerk omdat het... De website zou iets uitgebreider kunnen, misschien wat meer uitleg. Het scheurtje in de tegel had sneller opgelost kunnen worden en we hadden behoorlijk wat stof in huis bij het sloopwerk omdat het stof, ondanks dat het naar buiten werd afgevoerd, gewoon weer naar binnen waaide.

E. Verspeek

Goed en snel. Alles geregeld conform afspraak. Badkameraanpassing opgeleverd volgens offerte en uitgevoerd door vaklui. Met aandacht voor de wensen van de klant.

Hierbij een paar kernwoorden die onze ervaring beschrijven:
duidelijke communicatie, zeer vakkundig, vriendelijke medewerkers, afspraak is afspraak, bovenal professioneel.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

altijd, maar kan er nu even geen verzinnen :)

Prettig bedrijf om je verbouwing te laten realiseren.

Wij zijn erg tevreden met onze badkamer! Het gehele traject van intake tot oplevering is soepel verlopen, ook een klein misverstand in de communicatie werd netjes opgelost. Goede... Wij zijn erg tevreden met onze badkamer! Het gehele traject van intake tot oplevering is soepel verlopen, ook een klein misverstand in de communicatie werd netjes opgelost. Goede prijs-kwaliteitverhouding!