Hoe was het contact met de verkoper?
Wat vond je van het advies?
Wat vond je van de oplevering?
Hoe was het contact met ons personeel?
Was de offerte duidelijk?
Wat vond je van de website?

A

Goede samenwerking.

Geen.

Goed!

F. Valstar

Dat was heel goed goede vakmensen die weten wat ze doen.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

veel soorten bedrijven die aan je deur . Goed georganiseerd liep soepel al liep het een beetje fout werd het goed verholpen.

Heb je verbeterpunten of tips?

niet zo snel te verzinnen

Rene Kaarsemaker

UITERMATE PROFESSIONEEL EN BEHULPZAAM. MOOI WERK.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

tweede opdracht van ons aan ovjk. de medewerkers zijn professionals maar ook zij hebben zeker als het er meerdere zijn meer afstemming en coordinatie nodig. Grote waardering voor inpassen spoedklus.

zie boven

van der Linden

Via de showroom in Woerden zijn we in contact gekomen met Offertevoorjeklus.nl. Het personeel van Offertevoorjeklus heeft netjes gewerkt in ons huis

Prettig personeel, fijne jongens

Heb je verbeterpunten of tips?

De communicatie kan beter, het boren was niet vooraf gecommuniceerd. De offertes via de showroom in Woerden waren onduidelijk en het contact met Joris verliep niet heel goed. Achteraf zou het ook... De communicatie kan beter, het boren was niet vooraf gecommuniceerd. De offertes via de showroom in Woerden waren onduidelijk en het contact met Joris verliep niet heel goed. Achteraf zou het ook fijn zijn om een telefoontje te krijgen hoe het eindresultaat bevalt.

Eric Peters

Wij hebben in oktober 2016 onze badkamer en 2 wc's laten renoveren. Vanaf het eerste moment dat we contact hadden tot aan de oplevering is het echt perfect geweest. Duidelijke offerte en duidelijke... Wij hebben in oktober 2016 onze badkamer en 2 wc's laten renoveren. Vanaf het eerste moment dat we contact hadden tot aan de oplevering is het echt perfect geweest. Duidelijke offerte en duidelijke afspraken die alles erg prettig maakte om mee samen te werken.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Zeer betrouwbaar, heldere offerte, echte vakmensen

nvt

Pauline verburgh

Uitstekend en alles naar wens uitgevoerd. Naar volle tevredenheid.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Het was prettig om je eigen keus uitgevoerd te zien worden zonder dwangmatige adviezen.

Heb je verbeterpunten of tips?

Als er iets stuk gaat graag melden, het is maar een kleinigheidje.

Marc Okkerse

Zeer goede heldere communicatie. Duidelijke website. Probleempjes worden goed opgelost!!

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Heldere communicatie en goed meedenken. Afwerkpuntjes worden nadien goed afgewerkt.

Heb je verbeterpunten of tips?

Met minder mensen op 1 klus.

Meneer Braam

Goede en snelle service, de website is duidelijk en alles is schoon en naar ons zin opgeleverd

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Na de oplevering bleek een lek te zitten. Dit is heel snel gerepareerd, netjes gewerkt, goede service, afspraken nagekomen

Eveline Kapteijn

Hele proces ging in de juiste volgorde. Eerst komen kijken dan een tekening en dan pas uitzoeken wat past in de ruimte. Erg prettig.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Misschien is het een leuk idee om ook het gebruik klaar mee te nemen op internet waarbij jullie gaan samenwerken met een schoonmaakbedrijf die de ruimtes schoonmaken. Klanten kunnen dan ook voor die... Misschien is het een leuk idee om ook het gebruik klaar mee te nemen op internet waarbij jullie gaan samenwerken met een schoonmaakbedrijf die de ruimtes schoonmaken. Klanten kunnen dan ook voor die optie kiezen.