Hoe was het contact met de verkoper?
Wat vond je van het advies?
Wat vond je van de oplevering?
Hoe was het contact met ons personeel?
Was de offerte duidelijk?
Wat vond je van de website?

Mevr. Steller

Prima, goed geregeld maar had graag een planning van de werkzaamheden voorafgekregen.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Netjes gewerkt, wat gemaakt wordt is gewoon goed

Heb je verbeterpunten of tips?

Communicatie misschien nog wat beter.

Jolanda

Een prima bedrijf wat ik echt aan iedereen zou willen aanraden. Ze hebben goede ideeën en ze zijn betrouwbaar. Wat ze beloven komen ze ook echt na. Het resultaat is nog mooier dan ik mij had... Een prima bedrijf wat ik echt aan iedereen zou willen aanraden. Ze hebben goede ideeën en ze zijn betrouwbaar. Wat ze beloven komen ze ook echt na. Het resultaat is nog mooier dan ik mij had voorgesteld. Ik geniet nu van mijn heerlijke/prachtige badkamer! Ik wil gelijk nogmaals iedereen vriendelijk bedanken.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Goede ideeën en een prettige op elkaar afgestemde samenwerking.

Remco & Martine

Van het begin hebben Jacob en Bastiaan goed meegedacht met het ontwerp van onze badkamer. Ook in de uitvoering is er goed meegedacht met onverwachte problemen en zijn er oplossingen en alternatieven... Van het begin hebben Jacob en Bastiaan goed meegedacht met het ontwerp van onze badkamer. Ook in de uitvoering is er goed meegedacht met onverwachte problemen en zijn er oplossingen en alternatieven geboden. Het contact is altijd helder geweest, onderaannemers zijn professioneel en prettig in de omgang. Toppers en wij raden Offertevoorjeklus zeker aan!

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Keuze in onderaannemers, meedenken met de wensen van de klant.

Heb je verbeterpunten of tips?

Verstrekken van een planning voor de opdrachtgever.

Prettige samenwerking

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Badkamer en wc echt heel netjes opgeleverd.

Heb je verbeterpunten of tips?

Er was lekkage ontstaan. Daarbij werd naar elkaar gewezen (bouwer, loodgieter). Dit voelde niet prettig. Het zou prettiger zijn als het gewoon direct wordt opgelost en dat er dan intern wordt... Er was lekkage ontstaan. Daarbij werd naar elkaar gewezen (bouwer, loodgieter). Dit voelde niet prettig. Het zou prettiger zijn als het gewoon direct wordt opgelost en dat er dan intern wordt onderhandeld wiens schuld het is.
Badkamer afwerking is prachtig maar onder het meubel is de gootsteen niet weggewerkt. Nu moeten we zelf nog met wat houten rest tegels die afwerken.

Wim Schmidt

Prima vaklui, professionals. Planning strak en alles in overleg gedaan. Eindresultaat mag er zijn. Zeer tevreden.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Werken met professionals. Zeer deskundig op hun vakgebied

Jo wuijts

Heel goed. Snel, goede service en staan open voor eigen suggesties maar leveren zelf ook goede ideeën hoe dingen op te lossen!

Tegelwerk!

Heb je verbeterpunten of tips?

Tijd was bij ons een factor, maar over het algemeen is heel goed werk afgeleverd.

Goed overleg
Goede planning
Goede uitvoering

Goede planning

Jimmy plak

Zeer snelle reactie,betrouwbaar,prachtig resultaat.

Prettige samen werking

Arie en Marianne van Doren

Allemaal heel goede mensen en zeer vakkundig;ze hebben prima werk geleverd
de badkamer met inloopdouche is precies geworden zoals we het wilden

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Zeer professioneel bedrijf en een goed team mensen

Gea Jansen

Alles perfect geregeld, netjes opgeleverd, niets op aan te merken.

Eerlijkheid, netheid