Hoe was het contact met de verkoper?
Wat vond je van het advies?
Wat vond je van de oplevering?
Hoe was het contact met ons personeel?
Was de offerte duidelijk?
Wat vond je van de website?

Kees Truijens

Het aanleggen van een nieuwe badkamer was een lastige klus (monumentaal pand, veel extra hoeken en randen, leidingen lastig te bereiken).
Vooraf werden we deskundig voorgelicht door...
Vooraf werden we deskundig voorgelicht door Offertevoorjeklus. Een nieuwe badkamer leg je niet zo vaak aan!
Voor de man die e.e.a. uitvoerde was die lastige klus geen probleem; heel prettig was het ook dat hij tijdens de uitvoering nog wensen van ons kon realiseren. Hij werkte met kennis van zaken, hard en nauwgezet, zeer gemotiveerd om iets moois op te leveren.
Offertevoorjeklus vond het geen probleem dat we een deel van ons plan niet uitvoerden en daarmee op kosten bespaarden.
Het resultaat van dit alles is dat we nu een prachtige badkamer hebben en binnen ons budget zijn gebleven.
We denken al aan een volgend klusje voor Offertevoorjeklus

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

De communicatie met ons, voor, tijdens de uitvoering en bij het afsluiten van het project.
De zorgvuldigheid waar e.e.a. mee werd uitgevoerd.
De uiterst correcte financiële afhandeling.

Heb je verbeterpunten of tips?

"Offertevoorjeklus" vind ik geen geweldige naam voor dit bedrijf. Het doet zoveel meer voor je dan een offerte!

C Bijwaard

Een schitterende badkamer is het resultaat, gemaakt door vakmensen!

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Persoonlijke advies, fijne mensen over de vloer,die meedachten.

Michel van der Hek

Na gezocht te hebben op internet naar een bedrijf wat ons kon ontzorgen van A tot Z op het gebied van een nieuwe plavuizen vloer met vloerverwarming op de benedenverdieping, zijn we uitgekomen bij... Na gezocht te hebben op internet naar een bedrijf wat ons kon ontzorgen van A tot Z op het gebied van een nieuwe plavuizen vloer met vloerverwarming op de benedenverdieping, zijn we uitgekomen bij offertevoorjeklus.nl. Contact gelegd en een afspraak gemaakt om bij offertevoorjeklus.nl langs te gaan. Ze hebben een mooie (kleine) showroom waar een aantal tegels staan uitgestald. Na het prettige gesprek is er een offerte gemaakt welke we een weekend op ons hebben laten inwerken. Na het weekend hebben we opdracht gegeven voor de klus zijn ze een aantal weken daarna begonnen met de klus. Het zat in het begin tegen, maar hoe dat opgepakt is en weer herpland, echt geweldig. De planning werd nog steeds gehaald ( 2 weken). De huidige convectorput is dichtgestort en de bestaande radiator verwijderd. Uiteindelijk is de huidige plavuizen vloer niet gesloopt maar is de vloer geëgaliseerd, zijn de verwarmingsbuizen daarin gevreesd en is de nieuwe vloer daar overheen geplaatst. Er was tussendoor nog een stroomstoring in huis, maar deze is ook snel en vakkundig opgelost. Al met al een goede planning, een goede communicatie en fijne mensen die voor je werken. Met andere woorden, offertevoorjeklus.nl is een bedrijf waar je je klus aan kan toevertrouwen.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Communicatie en vriendelijkheid van de mensen

Bram Slingerland

Offertevoorjeklus is een fijn bedrijf, afspraken zijn helder, goede communicatie, volgens afspraak gestart met de werkzaamheden en ruim binnen de geplande tijd piekfijn opgeleverd.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Ja een fijne monteur die zowel het loodgieterswerk, elektra, stukadoren en tegelwerk uitvoerde. Veel overleg op de werkvloer zodat alles snel en prima werd uitgevoerd.

Zo door gaan

Gerben de kool

Recent is bij mij een nieuw toilet geplaatst. In eerste instantie zijn er wat communicatieproblemen geweest en ik denk dat de communicatie wel wat beter kan. Gelukkig is uiteindelijk het resultaat... Recent is bij mij een nieuw toilet geplaatst. In eerste instantie zijn er wat communicatieproblemen geweest en ik denk dat de communicatie wel wat beter kan. Gelukkig is uiteindelijk het resultaat dat we hebben gekregen erg mooi en daar zijn we dus tevreden mee!

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

De soort wc's die zij installeren zien er erg mooi uit

Heb je verbeterpunten of tips?

Communicatie met de klant en advies kan wat beter zodat onduidelijkheden worden voorkomen

Stan Vendrig

Goede ervaring. vakbekwame medewerker heeft alles goed en netjes gemaakt. goed overleg over hoe en op welke manier alles geplaatst kon worden.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

1 offerte, zit alles in. geen meerwerek of i.d.

Heb je verbeterpunten of tips?

bij opname van de klus misschien is beter vragen wat de klanten willen hebben en of het mogelijk is. bijv. douchescherm naar boven brengen

Liesbeth Heering

Communicatie en verwachtingsmanagement zijn dik in orde.
Samen oplossingen verzinnen en uitvoeren vond ik heel sterk.
Ik maak graag reclame voor jullie!

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Contact met en planning van de opdracht. De badkamer was in twee weken (op een haar na) klaar en te gebruiken.

Heb je verbeterpunten of tips?

Het in en uitvliegen van de superspecialisten die een klein stukje doen (elektricien, kitter, schilder) is onrustig en leidde tot losse eindjes. Dat is jammer. Het goede is dat alles wat daarin door... Het in en uitvliegen van de superspecialisten die een klein stukje doen (elektricien, kitter, schilder) is onrustig en leidde tot losse eindjes. Dat is jammer. Het goede is dat alles wat daarin door ons is aangegeven wel is opgepakt en opgelost,

Jaap de Waard

Offertevoorjeklus.nl is een fijn bedrijf om mee samen te werken, vooral omdat ze veel regelwerk etc. Uit handen nemen. Mogelijke problemen worden ook netjes opgelost.

Heb je opvallende sterke punten ervaren?

Goede communicatie via Bastiaan.

Heb je verbeterpunten of tips?

Alle badkamerfoto's die ik heb gehad doormailen naar badkamerzetter.

Merkus

Prima. Perfecte samenwerking met faro.

Nee.

Heb je verbeterpunten of tips?

Meer duidelijk bij aanvang van de klus. Bijv hoe laat kunnen we de mensen verwachten, wordt er nog iets van ons verwacht, hoeveel mensen komen er en hoe laat komt een container of komt er sowieso... Meer duidelijk bij aanvang van de klus. Bijv hoe laat kunnen we de mensen verwachten, wordt er nog iets van ons verwacht, hoeveel mensen komen er en hoe laat komt een container of komt er sowieso een container. Persoonlijk heb ik graag zekerheid of ik met een betrouwbaar bedrijf te maken heb. Ik betaal dan graag als ik de eerste mensen gezien heb.

Helder, duidelijk, fijne communicatie, snelle terugkoppeling.