Hoe was het contact met de verkoper?
Wat vond je van het advies?
Wat vond je van de oplevering?
Hoe was het contact met ons personeel?
Was de offerte duidelijk?
Wat vond je van de website?

C Bijwaard

Een schitterende badkamer is het resultaat, gemaakt door vakmensen!

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Persoonlijke advies, fijne mensen over de vloer,die meedachten.

Michel van der Hek

Na gezocht te hebben op internet naar een bedrijf wat ons kon ontzorgen van A tot Z op het gebied van een nieuwe plavuizen vloer met vloerverwarming op de benedenverdieping, zijn we uitgekomen bij... Na gezocht te hebben op internet naar een bedrijf wat ons kon ontzorgen van A tot Z op het gebied van een nieuwe plavuizen vloer met vloerverwarming op de benedenverdieping, zijn we uitgekomen bij offertevoorjeklus.nl. Contact gelegd en een afspraak gemaakt om bij offertevoorjeklus.nl langs te gaan. Ze hebben een mooie (kleine) showroom waar een aantal tegels staan uitgestald. Na het prettige gesprek is er een offerte gemaakt welke we een weekend op ons hebben laten inwerken. Na het weekend hebben we opdracht gegeven voor de klus zijn ze een aantal weken daarna begonnen met de klus. Het zat in het begin tegen, maar hoe dat opgepakt is en weer herpland, echt geweldig. De planning werd nog steeds gehaald ( 2 weken). De huidige convectorput is dichtgestort en de bestaande radiator verwijderd. Uiteindelijk is de huidige plavuizen vloer niet gesloopt maar is de vloer geëgaliseerd, zijn de verwarmingsbuizen daarin gevreesd en is de nieuwe vloer daar overheen geplaatst. Er was tussendoor nog een stroomstoring in huis, maar deze is ook snel en vakkundig opgelost. Al met al een goede planning, een goede communicatie en fijne mensen die voor je werken. Met andere woorden, offertevoorjeklus.nl is een bedrijf waar je je klus aan kan toevertrouwen.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Communicatie en vriendelijkheid van de mensen

Bram Slingerland

Offertevoorjeklus is een fijn bedrijf, afspraken zijn helder, goede communicatie, volgens afspraak gestart met de werkzaamheden en ruim binnen de geplande tijd piekfijn opgeleverd.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Ja een fijne monteur die zowel het loodgieterswerk, elektra, stukadoren en tegelwerk uitvoerde. Veel overleg op de werkvloer zodat alles snel en prima werd uitgevoerd.

Gerben de kool

Recent is bij mij een nieuw toilet geplaatst. In eerste instantie zijn er wat communicatieproblemen geweest en ik denk dat de communicatie wel wat beter kan. Gelukkig is uiteindelijk het resultaat... Recent is bij mij een nieuw toilet geplaatst. In eerste instantie zijn er wat communicatieproblemen geweest en ik denk dat de communicatie wel wat beter kan. Gelukkig is uiteindelijk het resultaat dat we hebben gekregen erg mooi en daar zijn we dus tevreden mee!

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

De soort wc's die zij installeren zien er erg mooi uit

Stan Vendrig

Goede ervaring. vakbekwame medewerker heeft alles goed en netjes gemaakt. goed overleg over hoe en op welke manier alles geplaatst kon worden.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

1 offerte, zit alles in. geen meerwerek of i.d.

Liesbeth Heering

Communicatie en verwachtingsmanagement zijn dik in orde.
Samen oplossingen verzinnen en uitvoeren vond ik heel sterk.
Ik maak graag reclame voor jullie!

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Contact met en planning van de opdracht. De badkamer was in twee weken (op een haar na) klaar en te gebruiken.

Jaap de Waard

Offertevoorjeklus.nl is een fijn bedrijf om mee samen te werken, vooral omdat ze veel regelwerk etc. Uit handen nemen. Mogelijke problemen worden ook netjes opgelost.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Goede communicatie via Bastiaan.

Merkus

Prima. Perfecte samenwerking met faro.

Nee.

Helder, duidelijk, fijne communicatie, snelle terugkoppeling.

Mevr. Steller

Prima, goed geregeld maar had graag een planning van de werkzaamheden voorafgekregen.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Netjes gewerkt, wat gemaakt wordt is gewoon goed