Hoe was het contact met de verkoper?
Wat vond je van het advies?
Wat vond je van de oplevering?
Hoe was het contact met ons personeel?
Was de offerte duidelijk?
Wat vond je van de website?

Arco en Alinda

Renovatie van badkamer en toilet, nieuwe tegelvloer in de woonkamer. Handig om zelf via de website de prijs al uit te kunnen rekenen, mooi aanbod tegels en sanitair en prima advies. Ze schakelen... Renovatie van badkamer en toilet, nieuwe tegelvloer in de woonkamer. Handig om zelf via de website de prijs al uit te kunnen rekenen, mooi aanbod tegels en sanitair en prima advies. Ze schakelen snel en zijn flexibel in de uitvoering. Strak resultaat en mooi volgens planning.

Flexibel, duidelijk, vaklui

Bert Paanakker

We zijn erg blij dat het allemaal zo snel kon. Het meedenken bij de beoordeling van de klus stelden we erg op prijs. De uitvoering lag bij Faro in prima handen.

Snelheid.

Houtlook tegel vloer aangelegd, ziet er goed uit maar niet alles is super netjes gelegd voegen verspringen nog hier en daar van breed naar strak op elkaar bijna en sommigen tegels liggen hoger of... Houtlook tegel vloer aangelegd, ziet er goed uit maar niet alles is super netjes gelegd voegen verspringen nog hier en daar van breed naar strak op elkaar bijna en sommigen tegels liggen hoger of lager terwijl de vloer opnieuw gestort was en kaas recht was.

Withaar

Super fijn bedrijf, werken netjes, komen op de afgesproken tijd en vriendelijke werknemers. Onze badkamer en toilet gerenoveerd, heel tevreden over. Een jaar na de verbouwing liep onze kraan niet... Super fijn bedrijf, werken netjes, komen op de afgesproken tijd en vriendelijke werknemers. Onze badkamer en toilet gerenoveerd, heel tevreden over. Een jaar na de verbouwing liep onze kraan niet goed door, contact opgenomen en twee dagen later werd er gebeld dat er s'avonds nog iemand komt om er naar te kijken. Het euvel is gelijk verholpen, klasse service!!

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Betrouwbaar, netjes werken, vriendelijke werknemers.

C Bijwaard

Een schitterende badkamer is het resultaat, gemaakt door vakmensen!

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Persoonlijke advies, fijne mensen over de vloer,die meedachten.

Ik ben meer dan tevreden. Alles is keurig gedaan en restanten netjes opgeruimd. Ook een prettig persoon die het werk uitvoerde.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Vooral de goede uitvoering van het tegelwerk.

louise van der Put

Alleen maar lof.

snelle medewerker en supervriendelijk

Positief

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

goed advies, mooie spullen/leveranciers, netjes werken

Jenny & Bas

Goed en praktische ontwerp met behulp van een 3D tekening waarin we ook zelf inspraak hadden. Ruime keuze aan tegels en sanitair van TOP merken waarvan je zeker weet dat het goed zit. Met een... Goed en praktische ontwerp met behulp van een 3D tekening waarin we ook zelf inspraak hadden. Ruime keuze aan tegels en sanitair van TOP merken waarvan je zeker weet dat het goed zit. Met een badkamer waar veel water wordt gebruikt kun je geen risico nemen met je materialen m.b.t. prijs. Zeer duidelijke offerte waarbij meerwerk is uitgesloten. Fijn is het dan ook als het 3D ontwerp werkelijk wordt gerealiseerd. Prima vriendelijke mensen welke allen hun afspraken zijn nagekomen. Zeer blij waren we met het professionele sloopteam welke netjes en stofvrij de oude badkamer in 1 dag demonteerde en het sloopafval afvoerde. Verder zeer goede vakmensen van loodgieter, stukadoor, tegelzetter, schilder tot kitter. Tijdens de verbouwing werden we goed op de hoogte gehouden van wat ze op het moment aan het doen waren. Oplevering netjes en helder, al met al genieten we elke dag van onze mooie badkamer.

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

Planning was top, de klus was binnen de geplande tijd afgerond. Verder is het resultaat boven verwachting en hebben we niet te maken gehad met opleverpunten daar alles tiptop is opgeleverd. De 5... Planning was top, de klus was binnen de geplande tijd afgerond. Verder is het resultaat boven verwachting en hebben we niet te maken gehad met opleverpunten daar alles tiptop is opgeleverd. De 5 jaar garantie op de montage als ook op het door hun geleverde sanitair is een sterk punt wat veel vertrouwen geeft.

Kees Truijens

Het aanleggen van een nieuwe badkamer was een lastige klus (monumentaal pand, veel extra hoeken en randen, leidingen lastig te bereiken).
Vooraf werden we deskundig voorgelicht door...
Vooraf werden we deskundig voorgelicht door Offertevoorjeklus. Een nieuwe badkamer leg je niet zo vaak aan!
Voor de man die e.e.a. uitvoerde was die lastige klus geen probleem; heel prettig was het ook dat hij tijdens de uitvoering nog wensen van ons kon realiseren. Hij werkte met kennis van zaken, hard en nauwgezet, zeer gemotiveerd om iets moois op te leveren.
Offertevoorjeklus vond het geen probleem dat we een deel van ons plan niet uitvoerden en daarmee op kosten bespaarden.
Het resultaat van dit alles is dat we nu een prachtige badkamer hebben en binnen ons budget zijn gebleven.
We denken al aan een volgend klusje voor Offertevoorjeklus

Heb je opvallende sterke punten van Offertevoorjeklus.nl ervaren?

De communicatie met ons, voor, tijdens de uitvoering en bij het afsluiten van het project.
De zorgvuldigheid waar e.e.a. mee werd uitgevoerd.
De uiterst correcte financiële afhandeling.