....

Ik voelde me goed begrepen en het voelde heel vertrouwd ben goed begeleid in de korte periode er werd goed naar me geluisterd was heel erg tevreden . Moest stoppen vanwege starten revalidatie in het... Ik voelde me goed begrepen en het voelde heel vertrouwd ben goed begeleid in de korte periode er werd goed naar me geluisterd was heel erg tevreden . Moest stoppen vanwege starten revalidatie in het ziekenhuis. Voelde wel zo goed dat ik zeg dat ik de praktijk aan een ieder zou aanbevelen

In een korte tijd heeft ze mij goed vooruit geholpen en diverse houdingen/ manieren aangeleerd

Er werd zeer goed geluisterd. feed back van mijn kant werd positief ontvangen. Fijne ontmoeting

Jillings

Ze is oprecht en weet goed met de kinderen om te gaan

Ze was vriendelijk en motiverend. Stelde kind centraal en op haar gemak.

K.H. Scheper

Het contact was goed en zij gaf mij goed instructie's mee hoe de oefeningen thuis te doen.

Y.Soeten-de Jong

Zij voelt heel goed aan hoe ik me voel

Zij luisterde steeds goed naar wat ik naar voren bracht, nam me heel serieus, maar durfde ook kritische opmerkingen te maken over hoe ik in het dagelijks leven met mijn klachten/ activiteiten omging... Zij luisterde steeds goed naar wat ik naar voren bracht, nam me heel serieus, maar durfde ook kritische opmerkingen te maken over hoe ik in het dagelijks leven met mijn klachten/ activiteiten omging en gaf steeds tips over hoe ik zorgvuldiger met mijn lichaam om zou kunnen gaan.