Veel feedback. Aanpassingen oefenstof als ik vragen of klachten had. Nam mijn commentaar serieus.

De oefentherapeut neemt mij serieus en heeft aandacht voor mijn verhaal. Ze let niet alleen op lichamelijke klachten, maar kijkt ook naar psycho-sociale factoren i.v.m. de klachten.

Hinke Postma

Omdat ze alles goed samenvat, me ontzettend serieus nam, ontzettend veel begrip toont en luistert én me heel goed begrijpt! En een supergoed empathisch vermogen :). En doordat ze me zo goed begreep,... Omdat ze alles goed samenvat, me ontzettend serieus nam, ontzettend veel begrip toont en luistert én me heel goed begrijpt! En een supergoed empathisch vermogen :). En doordat ze me zo goed begreep, kwam ik met ze hele goede oefeningen en oplossingen. Echt supersuper tevreden!

H.R

Ik heb heel veel gehad aan de adviezen en oefeningen die Margriet Brattinga mij heeft gegeven!!! En ze had steeds een luisterend oor voor mijn verhaal.

Deskundige begeleiding, waarna de klachten zijn verholpen

De goede interactie. Door goed in te spelen op de probleemvraag en te horen wat gezegd werd. Op deze manier kon zo effectief mogelijk worden behandeld.

Marion van den Meijdenberg

Tijdens het praten en vertellen over waarom ik daar kwam begreep ze me direct en wist ook meteen hoe ze me het beste kon helpen. door oefeningen die ik thuis ook kon doen hebben we er samen aan... Tijdens het praten en vertellen over waarom ik daar kwam begreep ze me direct en wist ook meteen hoe ze me het beste kon helpen. door oefeningen die ik thuis ook kon doen hebben we er samen aan gewerkt.

Dhr. L.Combee

Mijn pijnklachten werden zeer serieus genomen en werd zeer goed geholpen en zeer meelevend

Er is veel kennis en dat wekt vertrouwen. dat is de basis voor succesvol behandelen