E Riemersma

Goed luisteren duidelijke instructie aandacht voor de kliënt

Prettig contact, goede feedback op mijn handelen, goed inzicht gekregen in de oorzaken van mijn klachten, er is goed naar mij geluisterd, duidelijke en werkbare instructies en oefeningen gekregen.... Prettig contact, goede feedback op mijn handelen, goed inzicht gekregen in de oorzaken van mijn klachten, er is goed naar mij geluisterd, duidelijke en werkbare instructies en oefeningen gekregen. De oefentherapeute heeft me goed geholpen om o.a. weer beter te gaan slapen, meer rust te nemen, beter voor mezelf te zorgen.

a.oechies

Zij is zeer deskundig en heel erg vriendelijk. Zij kan goed luisteren, ook wat betreft zaken die niet direct gerelateerd zijn aan de klachten

Jitty Kleistra-Greidanus

Mevr. vd Weg luistert goed, is betrokken bij het geheel. Ze geeft goede oefeningen mee. Heb last van artrose klachten, kunnen ook niet helemaal weggenomen worden, maar het advies is, veel blijven... Mevr. vd Weg luistert goed, is betrokken bij het geheel. Ze geeft goede oefeningen mee. Heb last van artrose klachten, kunnen ook niet helemaal weggenomen worden, maar het advies is, veel blijven bewegen

Omdat ze mijn klachten serieus nam en goede aanwijzingen gaf hoe ik mijn lichaamshouding kon verbeteren.

Pouline

Ik werd serieus genomen en heb veel vooruitgang geboekt.

Ze zag verder mogelijkheid en heeft me doorgestuurd naar oefentherapie .