Lotty Zwart

Heel gemotiveerd vriendelijk en behulpzaam.

Zeer zorgvuldig, veel aandacht, luistert goed, duidelijk, voel me begrepen.

Bea

Dacht goed mee, gaf veel aanwijzingen en tips, was duidelijk.

Er werd naar me geluisterd. Mijn klachten zijn zo goed als weg. Er werd bij oefeningen uitgelegd voor welke spieren ze van toepassing waren en waarom ik ze uitvoerde, dit hielp mij bij de therapie... Er werd naar me geluisterd. Mijn klachten zijn zo goed als weg. Er werd bij oefeningen uitgelegd voor welke spieren ze van toepassing waren en waarom ik ze uitvoerde, dit hielp mij bij de therapie en hierdoor begreep ik waar ik mee bezig was. Hierdoor weet ik ook welke oefeningen ik kan uitvoeren als eventuele klachten terug zouden komen. De therapie was doelgericht en duidelijk. Ik ben mijn oefentherapeut erg dankbaar.

Ik heb veel gehad aan de oefentherapie en heb nu weinig tot geen last meer van mijn klachten

Kon me ook goed de andere kant van mn klachten laten zien, de positieve kant zodat ik het in de positieve kant kon omzetten

Omdat ik in de sessies het beste er uit heb gehaald en nu voel ik mij veel beter en uitgeslapen

Oefentherapeute bevordert mijn eigen inzicht in hoe en waarom van mijn klachten en daarmee ook in de noodzakelijke gedragsverandering. Ze is didactisch heel sterk, werkt heel motiverend.

Er werd met aandacht geluisterd, ik voelde me serieus genomen. Er werd gekeken naar mogelijkheden, geoefend en met geduld gevraagd en gekeken of t goed ging en ik de oefening begreep. Ze straalt... Er werd met aandacht geluisterd, ik voelde me serieus genomen. Er werd gekeken naar mogelijkheden, geoefend en met geduld gevraagd en gekeken of t goed ging en ik de oefening begreep. Ze straalt plezier en professionaliteit uit.

Ze is duidelijk in haar uitleg t.a.v. mijn klachten en ik ben bewuster geworden hoe ik met mijn lichaam om moet gaan.