C. Dijkstra

Mijn oefentherapeut was zeer betrokken en begreep mijn klachten heel erg goed. Zij gaf mij de juiste oefeningen die mijn klachten deden verbeteren .

Ze is laagdrempelig. Voelt zich in, in de situatie Komt op mij zeer deskundig over!

Saakje de Vries de meer

Ze is goed en legt het allemaal goed uit

Mijn pijn is niet weg maar geestelijk voel ik mij een stuk beter

Fyona

Ze luisterd goed naar je klachten en neemt ze serieus!! Ik heb veel aan haar gehad en haar luisterend oor... dank je wel Magreet.
Groetjes Fyona

Wij begrepen elkaar. Zij voelde mijn klachten goed aan.

Sytske Sterk-de Boer

Zorgvraag goed gehoord, praktisch en doelgericht, humor, empathie, positieve feedback en realisme.

Haar betrokken houding en de oefeningen die ik meekreeg voor de toekomst om herhaling te voorkomen en beter op mijn houding te letten waardoor ik de dingen meer ontspannend doe. Kortom , ik ben... Haar betrokken houding en de oefeningen die ik meekreeg voor de toekomst om herhaling te voorkomen en beter op mijn houding te letten waardoor ik de dingen meer ontspannend doe. Kortom , ik ben bijna van mijn blessure af en heb voor de toekomst oefeningen mee gekregen waar ik verder mee kan.

Erg veel verstand van zaken en weet precies waar het probleem of problemen liggen.