Taede de vries

Is heel duidelijk over houding in gedrag in hoe ik op werk moet tillen in zo meer dingen wat Je met rug doet

Ik kwam voor ademhalingsproblemen tijdens sport, maar er zijn ook andere dingen behandeld. Ademhaling ga ik komende tijd zelf nog mee oefenen. Maar rugklachten en andere klachten zijn zo goed als... Ik kwam voor ademhalingsproblemen tijdens sport, maar er zijn ook andere dingen behandeld. Ademhaling ga ik komende tijd zelf nog mee oefenen. Maar rugklachten en andere klachten zijn zo goed als weg, terwijl ik daar niet eens voor kwam

Martha Twijnstra

Had een goed gevoel bij haar, ze nam mij serieus

Jennifer

Ze luistert goed naar je en vraagt ook naar wat jij wilt en vind. Ze heeft me ook goede oefeningen mee gegeven en ze ook altijd goed voor gedaan en uitgelegd.

Ze nam mijn klachten serieus, besprak alles met mij en de oefeningen waren goed te doen en op de situatie aangepast.

D.B. de Roode-Popma

De kwaal waar ik voor kwam is niet met therapie te verhelpen,moet verder voor behandeling in het ziekenhuis, maar door het te benoemen en ook de aanwijzigingen met name voor ontspannende... De kwaal waar ik voor kwam is niet met therapie te verhelpen,moet verder voor behandeling in het ziekenhuis, maar door het te benoemen en ook de aanwijzigingen met name voor ontspannende ademhalingsoefeningen hebben wel geholpen om de tussenliggende tijd te verbeteren, n Fijne persoonlijke aandacht en wisselwerking. Begrip voor het ziektebeeld.

Goede behandeling, serieus/vriendelijk, goede uitleg voor de oefeningen thuis!

Ze heeft mij prima geholpen met voorbereidingen naar een geplande operatie.