Klachten nog niet verdwenen, wel nieuwe behandelingen besproken over virtual bril

Nienke

Heb veel geleerd waar door mijn pijn veel minder is geworden

Over he geheel voel ik mij heel serieus genomen met mijn klachten. De therapeute is inlevend, deskundig en denkt mee.. Legt goed de actergrond van klachten uit en gaat ook goed op zoek naar oorzaken.

L.D.Lichthart

Je hebt de tijd genomen om de theorie achter mijn klachten duidelijk te maken en hebt geprobeerd om mij meer vertrouwen in mijn lichaam terug te geven, wat ook een beetje gelukt is. Ik ben geen... Je hebt de tijd genomen om de theorie achter mijn klachten duidelijk te maken en hebt geprobeerd om mij meer vertrouwen in mijn lichaam terug te geven, wat ook een beetje gelukt is. Ik ben geen makkelijk mens en bedank je dan ook voor je energie en geduld. Met vriendelijke groet, L.D. Lichthart

Elke keer vroeg ze naar de vooruitgang en gaf ze weer nieuwe oefeningen mee voor huiswerk.

Ervaring, ontwikkeld, kennis en vriendelijkheid.

Heel veel aandacht ,serieus ,goede oefeningen zo dat je je bewust bent hoe je beweegt Mijn pijnklachten hadden een andere oorzaak maar ik zou de therapeute zeker aanbevelen