Linda Been-van Putten

Zeer prettig geholpen bij de keuze van een nieuwe lease auto

C de Graaf

Ook als vrouw zijnde word je hier op een normale, volwaardige manier behandeld en aangesproken. Ik merkte in 2019 meermalen dat dit bij een aantal andere dealers nog steeds niet zo is en het is echt... Ook als vrouw zijnde word je hier op een normale, volwaardige manier behandeld en aangesproken. Ik merkte in 2019 meermalen dat dit bij een aantal andere dealers nog steeds niet zo is en het is echt reden geweest om daar na 1 bezoek niet eens meer terug te komen voor een proefrit.
Verder ben ik eerlijk en uitgebreid voorgelicht en werden mij ook andere modellen getoond dan wat ik in mijn hoofd had, vanwege andere beschikbare opties en om goed te kunnen besluiten. Uiteindelijk is het na proefritten in 3 merken auto’s geen ander model geworden, maar dus wel een ander merk (vw ipv skoda) en dat is ook fijn bij Ames; doordat er 3 merken vallen onder Ames zijn er voor de verkoper ook zoveel meer opties om voor te leggen!
Wij zijn allebei (na inmiddels meerdere auto’s, zakelijk en privé) zeer tevreden klanten.

Eigenlijk wilden we verschillende autobedrijven bezoeken, waarvan Ames toevallig de eerste was. We hebben na ons bezoek niet meer verder gezocht en bij Ames gebleven. Dat zegt genoeg, denk ik.

ARTHUR

Nieuwe Skoda Kodiaq geleverd gekregen. Mooie auto, zowel bij de keuze van de auto als de aflevering inclusief de uitleg werd ik goed geholpen.

Ron Uitermarkt

Al 40 jaar mijn beste en vertrouwde adres van mijn audi's . Mijn laatste A4 ingeruild na 280.000 km (toppy) . Na een fijn gesprek ingeruild voor een prachtige Golf sportvan.

Jos Schippers

Vriendelijke mensen, rustig, gewoon goed!

Van Houwelingen Real Estate B.V.

fennavaneijsden@hotmail.com

Uitstekend

Erg prettig. Informatie voorziening is erg goed geregeld. Aflevering van de auto verliep boven verwachting.

Arjan van Drimmelen

Prima aankoopbegeleiding in een rustige ambiance.