Jan

Ames is in het algemeen is een heel fijn bedrijf, er is passie en betrokkenheid in hun werk. IK heb net mijn Audi Q4 in ontvangst mogen nemen. Vanaf advisering, keuze en configuratie, tot aan... Ames is in het algemeen is een heel fijn bedrijf, er is passie en betrokkenheid in hun werk. IK heb net mijn Audi Q4 in ontvangst mogen nemen. Vanaf advisering, keuze en configuratie, tot aan levering hebben zij mij goed geïnformeerd en op de hoogte gehouden.

Anne

Heldere communicatie, komt afspraken na.

Sormani

De keuze voor Ames werd door de Lease Maatschappij genomen. Desondanks zeer tevreden over ontvangst, uitvoerige tekst en uitleg onder het genot van een lekker bakje, en levering. Niets te wensen... De keuze voor Ames werd door de Lease Maatschappij genomen. Desondanks zeer tevreden over ontvangst, uitvoerige tekst en uitleg onder het genot van een lekker bakje, en levering. Niets te wensen over. Ga zo door!

Dennis Cornelissen

Super vriendelijk persoon, goed uitleg gegeven en neemt de tijd om de juiste auto samen te stellen.

P. Fontijn

Ben al jaren klant bij Ames in Sliedrecht en had dus ook besloten dat mijn net nieuw geleverde auto ook via hen geleverd moest worden. Wederom niet teleurgesteld in de service en het persoonlijke... Ben al jaren klant bij Ames in Sliedrecht en had dus ook besloten dat mijn net nieuw geleverde auto ook via hen geleverd moest worden. Wederom niet teleurgesteld in de service en het persoonlijke contact!!

Martin Wessling

Zeer positief