H.H. Jonker

Door verkoper Floris Bode prima begeleid in de aanschaf van een Volkswagen. Nam ruim de tijd en is zeer vriendelijk.

wedi

Goede service en vriendelijkheid zoals je het verwacht maar niet altijd vanzelfsprekend bij VW en Audi dealers.

Ames Audi

Fantastisch

Wesley

Afgelopen zaterdag tevreden een Skoda Enyaq opgehaald. Joep heeft alles goed geregeld!

A.J. de Roode

Uiterst plezierige omgeving . Het inruilen en kopen van een nieuwe auto brengt zeker nogal wat handelingen met zich mee. Alles werd ons uit handen genomen en op een professionele wijze door hun... Uiterst plezierige omgeving . Het inruilen en kopen van een nieuwe auto brengt zeker nogal wat handelingen met zich mee. Alles werd ons uit handen genomen en op een professionele wijze door hun geregeld . Een hele geruststelling. Bij de aflevering werd alles in de auto rustig uitgelegd. Dat maakte de eerste rit toch nog een feestje.

Erik

Op een mail word niet eens gereageerd šŸ‘Ž

Reactie Occasioncentrum.nl:

Beste Erik, om onze dienstverlening te verbeteren horen we graag hoe en wanneer u contact met ons heeft gezocht. Wij kunnen geen correspondentie terugvinden. Desondanks betreuren wij dit proces,... Beste Erik, om onze dienstverlening te verbeteren horen we graag hoe en wanneer u contact met ons heeft gezocht. Wij kunnen geen correspondentie terugvinden. Desondanks betreuren wij dit proces, hiervoor onze excuses. Wij komen graag alsnog met u in contact om u naar tevredenheid te helpen. Waar kunnen wij u mee van dienst zijn? Dan bellen wij u graag. U kunt ons ook bereiken via info@ames.nl of via 088 - 3749765 voor sales, of werkplaats gerelateerd op 078-6143322.

Anton de Beij

Lease nieuwe Audi A4. Goede service, prettig contact. Begrijp alleen voor de merkbeleving niet waarom een nieuwe Audi wordt afgeleverd bij VW.

Mark van Engelen

Goede vlotte en prettige contact met Ames, transparant over de levertijden en levering van auto is op hele leuke manier gedaan met goede uitleg alvorens uit showroom te rijden.

Mark Swank

Hele goede hulp bij de aanschaf van de nieuwe auto