A.Ouweleen

Ondanks de late levering vd Tiguan was de aflevering en uitleg door Dhr BRAM Korteweg uitstekend en zeer prettig verzorgd en 10

Nynke Otten

Een fijne garage waar ik door mijn vader bekend mee ben geworden. Hij heeft vele auto’s bij Ames gekocht, sinds eind jaren 60 en mede door zijn tevredenheid heb ik besloten ook mijn auto bij Ames... Een fijne garage waar ik door mijn vader bekend mee ben geworden. Hij heeft vele auto’s bij Ames gekocht, sinds eind jaren 60 en mede door zijn tevredenheid heb ik besloten ook mijn auto bij Ames aan te schaffen. Ben zeer vriendelijk geholpen door Timo de Boer.

M van Haperen

Top! Goede communicatie, fijne klantvriendelijkheid!

jeroen

Super geholpen

Erik

Door Corona een paar weken vertraging maar verder prima geregeld.
Door Corona een paar weken vertraging maar verder prima geregeld.
Puntje van aandacht: parkeren in de buurt is een drama, misschien is het een idee om een aantal plekken voor klanten te reserveren.

De Vries

Nieuwe Enyaq zeer netjes, compleet, duidelijk en vriendelijk ontvangen.

Voogt

Uitstekende ervaring met Ames Audi. Mijn nieuwe auto is zelf een hele maand eerder geleverd dan vooraf was verwacht! Complimenten aan Jaap Pols voor het meedenken en de prettige communicatie.

Lorenzo/croonwolter&dros

Top geregeld!

JHA van Klaveren

Goede service prettig geholpen iedere vraag goede uitleg goede ervaring

Jeroen Kemper / Croonwolterendros

Uitstekende service, goede uitleg en een hele leuke en vriendelijke dame die mij heeft geholpen.