Licentie per e-mail ontvangen. ‘s Avonds besteld en een uur later al in de mailbox. Top!

Snelheid

Uitgebreide informatie vooraf, snelle service.

Total Audio B.V.

Wij van Total Audio B.V. Uit Waalre (Brabant) zijn zeer tevreden met het bedrijf Obspro.nl zeer snelle service en levering en een goede backup kortom een aanrader en zeer goed geprijsd voor de... Wij van Total Audio B.V. Uit Waalre (Brabant) zijn zeer tevreden met het bedrijf Obspro.nl zeer snelle service en levering en een goede backup kortom een aanrader en zeer goed geprijsd voor de artikelen die wij gebruiken.

Serevice

Voor ons niet

witte

Prettige contact en snelle levering

Olaf

Prima bedrijf, op een niet werkdag licenties besteld. Binnen een half uur in de mail!! Sneller als ik de site genoemd. TOP

Snelle afhandeling, boven verwachting.

Kan ze niet bedenken. Maar kan niet meer dan 5 sterren geven ;-)

Colin

Super service!!! Niet alleen als het om het verkopen gaat, maar ook als je met de installatie problemen helpen ze erg goed.

Service gerichtheid en ook goede kennis van de producten, duidelijke website, snelle reactie van mail.

Iets wat beperkt aanbod, maar kunnen toch meer leveren na hierover contact te hebben gehad.

Selina

Alles super goed en netjes geregeld! Bedankt!

Kon hem snel ophalen en het product is super goed!

Frank Paul Schut

Oprecht klantgericht met het doel de klanten te helpen. Super ervaring met de installatie van camera's en een gekoppelde recorder. Ik ben een Applefan maar het vraagt net iets extra om de spulletjes... Oprecht klantgericht met het doel de klanten te helpen. Super ervaring met de installatie van camera's en een gekoppelde recorder. Ik ben een Applefan maar het vraagt net iets extra om de spulletjes goed aan de gang te krijgen. Geen probleem: met alle geduld wordt er aan een goed werkend systeem gewerkt. Dank voor alle ondersteuning.

Flexibel, veelzijdig en coulant

Snelle levering, duidelijke site
ook voor afterservice

Jeroen

Goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en snel geleverd.

Website moderner maken