M.Hoogerheide

10/10

Netjes en vriendelijk geholpen
Een bedrijf die zijn afspraken ook werkelijk in daden omzet

Betrouwbaar

10/10

Op zoek naar een camera voor buiten. Via email contact prima uitgelegd wat ik nodig had en ik had best wat vragen en die zijn allen snel en deskundig beantwoord! Prima services en misschien ietsje... Op zoek naar een camera voor buiten. Via email contact prima uitgelegd wat ik nodig had en ik had best wat vragen en die zijn allen snel en deskundig beantwoord! Prima services en misschien ietsje duurder dan de “ grote” webwinkels maar ik heb liever service ipv korting ?

Deskundigheid, snelheid en geduld!

Marian Heinen

10/10

Ik heb zeer goeie ervaringen met dit bedrijf.
Kannie beter. Bedankt voor de beste informatie en snelle en goede service??

de beste informatie en snelle en goede service??

Het was top??

10/10

Top.

Zeer snelle levering.

Nvt

Gonnie

10/10

Super snelle service. Zeer klantvriendelijk.

JD Cars Harelbeke

10/10

Heel correct en snel.
Bij vragen steeds zeer behulpzaam.

Na aanschaf professionele hulp als er iets niet lukt met één of andere configuratie.

Zou niet onmiddellijk iets kunnen toevoegen.

bert van leeuwen

10/10

Hele fijne mensen, staan direct klaar als je vragen hebt.

zeer kundig advies, prettig in omgang

1/10

Zeer slechte ervaring. Camera besteld met microfoon. Bleek er geen microfoon bij te zitten. Moesten we achteraf apart bijkopen. Voor de helft van de prijs danwel maar toch. Extra kosten, terwijl... Zeer slechte ervaring. Camera besteld met microfoon. Bleek er geen microfoon bij te zitten. Moesten we achteraf apart bijkopen. Voor de helft van de prijs danwel maar toch. Extra kosten, terwijl duidelijk in de beschrijving stond dat er een microfoon in de camera zat. Dit is op de website aangepast later. Dezelfde camera bleek na een overstap van internetprovider niet meer te werken. Gevraagd om overleg hierover met de eigenaar van de webshop. Een afspraak voor een telefoongesprek volgde. Er was een misverstand over wie wie zou bellen. De eigenaar was verbolgen en als ik nog eens gebruik wilde maken van de klantenservice moest ik eerst 30 euro overmaken. Ik was erg verbaasd hierover en heb dit dan ook niet gedaan. We hebben een duur bedrijf ingeschakeld dat concludeerde dat de camera mogelijk het nieuwe wifi signaal niet oppikte. Een wifi versterker zou helpen.Die probeerde ik op de website te bestellen, maar dat lukte niet. Na navraag gedaan te hebben, blijkt dat ik geblokkeerd ben, geen verdere bestelllingen kan doen en krijg ik een onbeschofte mail waarin staat dat de winkel mij niet meer offline danwel online te woord zal staan. Erg onbeschoft. Nu zit ik alsnog met een camera die niet werkt en kan ik het onderdeel niet bestellen dat dit op zou kunnen lossen. Ik begrijp niet hoe een winkel zo met klanten om kan gaan.

10/10

Camera was nergens zo goedkoop. Levering ging vlot. Prima camera. Goed beeld en werkt perfect.

8/10