9.5/10
9.5/10

Matt

Geweldige service,bij mijn ip cam was de ir functie defect en na contact te hebben opgenomen werd dit perfect opgelost.

Goede website en perfecte service.

nee

Elwin EEict

Grandioos, na een typ fout van mij kant vrijdagmiddag laat, toch met 1 belletjes alles nog geregeld! Super!

Goed bereikbaar, service gericht. Scherpe prijs!

Hans Boutkam

Prima ervaring met dit bedrijf. Krijg er persoonlijke aandacht en antwoorden op vragen. Ook goede service voor en na de aankoop.

Goede informatie en persoonlijke aandacht.

Snel geleverd keurig verpakt

ziet er goed en verzorgd uit

Anya van Niersen

HELEMAAL GEWELDIG!!! voor mijn moeder wilde ik een NOODKNOP hebben, die heb ik besteld bij Handelsondernemer Tollenaar, de levering was zoals vermeld, ( vandaag bestellen,morgen in huis) de...

De heer Tollenaar is echt nog een man met hart voor de zaak,,, de klant is koning.
het gewoon naar het bedrijf kunnen komen voor meer uitleg en hulp bij installatie.
echt een super ervaring !

Was de eerste bestelling bij obspro.nl en alles ging erg soepel en snel

Prima prijs!

Na bestelling thuis gekregen te hebben even gebeld om wat na te vragen over de geleverde wanscam.
vriendelijk te woord gestaan en alle tijd voor me om de vraag te beantwoorden. top

Na bestelling, snel produkt binnen en behulpzaam aan de telefoon.

een nederlandse gebruiksaanwijzing.
maar ik denk dat het onbegonnen werk is met zoveel producten.

Anya van Niersen

geweldige service van heer Tollenaar!!!!.... een man met hart voor de zaak en waar de klant nog koning is !!

Herwig

Super service!

Zeer sterk consument en service gericht

Anton Stolk

Adequaat, vriendelijk