Kuijpers

Perfect geholpen, eerlijk advies.

Verkeerde item verstuurd door leverancier, goed opgelost!

Douwe Iedema

Goede website, vlotte afhandeling.

Maakt goede afspraken, heeft onze doorbird video deurbel keurig en vakkundig geïnstalleerd.

Geen.

Positief

Vakkundige kennis, behulpzaam

Iets meer tijd plannen bij een installatie

Frans Schoolenaar

Heb heel goede ervaringen met dit bedrijf. Doen wat ze beloven.

NVT Alles perfect gelopen. Van voorlichting per mail to en met bestelling en aflevering de volgende dag.

N.V.T.

herman bryssinck

Het is de eerste maal dat ik iets gekocht heb bij deze firma

goed website

neen

Rob

Prima geregeld, licentie besteld. Binnen een paar minuten geregeld.

Peter Jansen

Dahua video deurbel besteld. Ik had enkele problemen met de juiste IP adressering van de deurbel. Was totaal geen probleem. Werd direct remote geholpen en het probleem was binnen enkele minuutjes... Dahua video deurbel besteld. Ik had enkele problemen met de juiste IP adressering van de deurbel. Was totaal geen probleem. Werd direct remote geholpen en het probleem was binnen enkele minuutjes opgelost. Prima service! Heb nu ook een extra Synology licentie gekocht.

Direct support. Zeer professionele netwerkondersteuning.

Rob

Geweldig! Dahua deurbel camera besteld. Kwam er met de installatie niet helemaal uit. Even gebeld en werd netjes terug gebeld en Rob heeft hem helemaal voor mij geinstalleerd! Echt een top service.

Service

Sieger Herder

Snelle levering, produkt werkt goed. Geen negatieve ervaring gehad.

Snelle levering.

Ger Huberts

Ik vind het een winkel waar ik graag koop. Men is altijd vriendelijk en behulpzaam. Houd zich aan gemaakte afspraken. Als je wel eens wat hebt krijg je niet de tijd om het tot een klacht te laten... Ik vind het een winkel waar ik graag koop. Men is altijd vriendelijk en behulpzaam. Houd zich aan gemaakte afspraken. Als je wel eens wat hebt krijg je niet de tijd om het tot een klacht te laten uitgroeien. Ze zijn er snel bij, als, er wat verkeerd gegaan zou zijn het rap op te lossen. Waardoor ik geen klacht heb over dit bedrijf. Super gewoon.

Ja ik werd super geholpen met mijn vragen over de installatie.

Ik hoop dat ze blijven zoals ze zijn.