Reviews

9 / 10
53217 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

53217 Reviews

hendrickx dirk

1/10

Ik kocht een nieuwe caravan voortent van het merk Hypercamp bij Obelink. Na het opzetten van de voortent stelden we vast dat bij de eerste regenbui op het dak gedeelte twee grote waterzakken... Ik kocht een nieuwe caravan voortent van het merk Hypercamp bij Obelink. Na het opzetten van de voortent stelden we vast dat bij de eerste regenbui op het dak gedeelte twee grote waterzakken ontstonden. Wij namen hiervoor onmiddellijk contact op met de naverkoopdienst van Obelink. Ze zijn echter niet gemakkelijk telefonisch te bereiken omwille van hun antwoordrobot Olly. Dus maar geprobeerd via mail. Elke mail heeft minstens 4 dagen tijd nodig alvorens hij beantwoord wordt , telkens krijg je van iemand anders antwoord (die niet weet wat de vorige geantwoord heeft) en telkens vragen ze je opnieuw om foto's op te sturen. Dit spelletje heeft uiteindelijk 3 tal weken geduurd tot ik in de wagen gesprongen ben en een rit van 250 km (enkele richting) gemaakt heb om mijn tent te tonen. Heeft een zekere Jeffrey zeker een uur geprobeerd mij te overtuigen om een nieuwe tent van kleinere omloopmaat aan te kopen en de nieuw gekochte tent op ebay of zo te verkopen. Terwijl mijn omloopmaat ,die ik bij thuiskomst nog eens opnieuw nagemeten heb volgens hun instructies, juist was. Ik had hem al uitgelegd dat ik de omloopmaat zeker op 3 verschillende websites nagecheckt had alvorens te bestellen en ik had ze zelf ook gemeten met een koord.
Voor mij NOOIT meer Obelink voor geen enkele prijs !!!!

Sterke punten

goedkope prijs ???? zonder service achteraf.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Dirk,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en daarom is onze klantenservice erg druk. Hierdoor reageren ze later op de...
Hallo Dirk,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en daarom is onze klantenservice erg druk. Hierdoor reageren ze later op de mails. Via de telefoon kan je Olly vragen om een medewerker. Hij zal je dan moeten doorverbinden. Ik begrijp dat het frustrerend is dat we lastiger te bereiken zijn als je met zo'n probleem zit. De omloopmaat zou inderdaad via onze instructies juist moeten zijn. Ik zal je feedback doorgeven aan de desbetreffende afdelingen, zodat dit verbeterd kan worden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Peter

1/10

Vanmiddag op zoek gegaan naar een balkonluifel, toen we op de 2de verdieping een medewerker tegenkwamen en vroegen mogen we een korte vraag stellen was het antwoord NEE, medewerker liep door, vroeg... Vanmiddag op zoek gegaan naar een balkonluifel, toen we op de 2de verdieping een medewerker tegenkwamen en vroegen mogen we een korte vraag stellen was het antwoord NEE, medewerker liep door, vroeg nogmaals wat dit voor een antwoord was en kreeg hetzelfde onbeschofte antwoord, nog nooit meegemaakt!

Sterke punten

Geen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Peter,
Wat vreemd dat onze medewerker zo kortaf was en jullie niet te woord wilde staan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat dit...
Hallo Peter,
Wat vreemd dat onze medewerker zo kortaf was en jullie niet te woord wilde staan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat dit niet meer voorkomt. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Pelle

1/10

Slechte service, matige producten.

Sterke punten

Website.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Pelle,
Onze klantenservice is op dit moment erg druk en de wachtrij aan de telefoon is daarom wat langer. Dit komt omdat we in het hoogseizoen zitten. Als je via de telefoon aan onze...
Hallo Pelle,
Onze klantenservice is op dit moment erg druk en de wachtrij aan de telefoon is daarom wat langer. Dit komt omdat we in het hoogseizoen zitten. Als je via de telefoon aan onze voicebot Olly vraagt naar een medewerker, verbindt hij je door. Via de mail reageren we doorgaans binnen 3-5 werkdagen, aangezien het aantal te behandelen mails niet binnen één dag opgelost kunnen worden. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat je vandaag een mail verstuurd hebt naar onze klantenservice. Zij zullen dit verder met je oppakken en er zal waarschijnlijk een nalevering komen.
Groeten Team Obelink


D van E

5/10

Graag andere pakketdienst gebruiken. DPD is slechtste (zie reviews) en leidt tot grote vertragingen

Sterke punten

Klantvriendelijk

Reactie Obelink.nl:

Hallo Dick,
Helaas krijgen we vaker slechte reviews van DPD binnen. Deze schrijven we allemaal op, zodat we na het hoogseizoen kunnen kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Onze excuses voor het...
Hallo Dick,
Helaas krijgen we vaker slechte reviews van DPD binnen. Deze schrijven we allemaal op, zodat we na het hoogseizoen kunnen kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je review!
Groeten Team Obelink


Bernaer

8/10

Normaal altijd perfect ... deze keer niet ---> pakketnummer 05118928148130 van Obelink Vrijetijdsmarkt b.v. !?

Sterke punten

Zoals altijd - bestelling en levering OK
Maar lees hieronder a.u.b.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Roger,
Bedankt voor je review! Ik zie dat de bestelling die je op 15 juni bij ons gedaan hebt, op 17 juni, gister, bij jullie afgeleverd is. Als er iets niet goed gegaan is, willen we dat...
Hallo Roger,
Bedankt voor je review! Ik zie dat de bestelling die je op 15 juni bij ons gedaan hebt, op 17 juni, gister, bij jullie afgeleverd is. Als er iets niet goed gegaan is, willen we dat natuurlijk oplossen! Kan je me misschien vertellen wat er met het pakket aan de hand is?
Groeten Team Obelink


Jan Westerop

10/10

Reactie op incomplete levering:
Vriendelijk te woord gestaan en binnen beloofde termijn werd ontbrekend onderdeel geleverd! Uitstekende service!!

Sterke punten

Obelink doet wat hij belooft!

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jan,
Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent en de missende producten toch snel de weg naar jou gevonden hebben! Bedankt voor je review! Veel plezier met de aangekochte...
Hallo Jan,
Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent en de missende producten toch snel de weg naar jou gevonden hebben! Bedankt voor je review! Veel plezier met de aangekochte producten.
Groeten Team Obelink


Bruijsten

1/10

Al vanaf 1 juni aan het wachten op bestelling, een deel nog steeds niet geleverd, op mail word niet gereageerd en op telefoon ook niet, volgende keer maar bij de Wit in Schijndel bestellen dan weet... Al vanaf 1 juni aan het wachten op bestelling, een deel nog steeds niet geleverd, op mail word niet gereageerd en op telefoon ook niet, volgende keer maar bij de Wit in Schijndel bestellen dan weet ik zeker dat ik het krijg!!!

Sterke punten

?

Reactie Obelink.nl:

Beste mevrouw,
Wat vervelend dat het niet helemaal goed gaat met je bestelling. Na ons contact afgelopen maandag via facebook, zie ik dat mijn collega heeft laten weten een nalevering te doen....
Beste mevrouw,
Wat vervelend dat het niet helemaal goed gaat met je bestelling. Na ons contact afgelopen maandag via facebook, zie ik dat mijn collega heeft laten weten een nalevering te doen. Ik hoop dat deze snel binnen komt! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groeten Kim, Team Obelink


Jeannet

9/10

Super tevreden! Had een verkeerd artikel, dat was heel snel opgelost.

Sterke punten

Snelle, nette levering.zeer klantvriendelijk.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jeannet,
Wat fijn om te horen dat het allemaal snel naar wens is opgelost! Bedankt voor je review en veel plezier met de aangekochte artikelen!
Groeten Team Obelink


Irene

2/10

Was eeen erg goede campeerwinkel waas we alles konden halen maar nu door vele veranderingen zeer teleurstellend ga nu geen dagje meer plannen om spullen te halen

Sterke punten

Spullen die via internet te bestellen zijn is oke

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ans,
Wat vervelend om te horen dat je bezoek aan onze winkel niet naar wens was. Kan je vertellen welke veranderingen je teleurstellend vind? Helaas hebben we door Covid-19 wat...
Hallo Ans,
Wat vervelend om te horen dat je bezoek aan onze winkel niet naar wens was. Kan je vertellen welke veranderingen je teleurstellend vind? Helaas hebben we door Covid-19 wat leverproblemen, die zorgen voor enkele lege schappen in de winkel. Dit vinden wij zelf ook erg vervelend. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met je eventuele aangekochte artikelen.
Groeten Team Obelink


Ans Pijper

2/10

Retourneren is waardeloos, heb je geen printer heb je een probleem.

Sterke punten

levering prima

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ans,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over ons retourproces. Helaas kan je inderdaad alleen retourneren bij DPD met een uitgeprint retourlabel. Dit is de manier hoe DPD werkt en dat...
Hallo Ans,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over ons retourproces. Helaas kan je inderdaad alleen retourneren bij DPD met een uitgeprint retourlabel. Dit is de manier hoe DPD werkt en dat is natuurlijk niet handig als je geen printer hebt. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig kan je meestal je retourlabel voor €0,05 of €0,10 cent laten uitprinten bij het DPD punt!
Groeten Team Obelink