Otto Møller

Super service

super service i bay agin

Obelink

Super, alles is voorhanden !!

Ik vind er alles wat ik nodig heb

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online. Groeten team Obelink

Roger Swalens

Luppe

Vandaag een bezoek gebracht aan de winkel in Winterswijk. Daar zijn ze momenteel aan het verbouwen. Dit wordt wel vermeld op de website maar daar vergeten ze te melden dat een groot gedeelte van... Vandaag een bezoek gebracht aan de winkel in Winterswijk. Daar zijn ze momenteel aan het verbouwen. Dit wordt wel vermeld op de website maar daar vergeten ze te melden dat een groot gedeelte van het assortiment in het magazijn staat, dat er hele hallen leeg staan en dat de bouwvakkers onder genot van hun eigen gettoblaster luid zingend een vloer leggen. Wij vonden het een ongelofelijke bende met name in de laatste hallen. En voelde ons niet welkom. Bij de dame bij de ingang geprobeerd een klacht in te dienen; tja we zijn aan het verbouwen en als u aan het personeel vraagt om een artikel dan pakken zij dat wel uit het magazijn. (Welk personeel?) Ons zien ze er verlopig niet meer. Zonde van onze vrije dag. Volgende keer maar naar Schijndel.

Normaal gesproken groot assortiment

Reactie Obelink.nl:

Geachte mevrouw Luppe, bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je je bezoek niet prettig hebt ervaren. Onze excuses hiervoor! Verder heb ik je feedback doorgegeven aan de... Geachte mevrouw Luppe, bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je je bezoek niet prettig hebt ervaren. Onze excuses hiervoor! Verder heb ik je feedback doorgegeven aan de verantwoordelijke afdelingen zodat wij dit kunnen verbeteren. Groeten Nadine, team Obelink

Sander V

Een mooie aanbieding van een Intex zwembad, dus meteen een pomp erbij gekocht. Maar helaas de pomp werd geleverd en het geld voor het zwembad ongevraagd teruggestort. Ik wil mijn geld niet terug ik... Een mooie aanbieding van een Intex zwembad, dus meteen een pomp erbij gekocht. Maar helaas de pomp werd geleverd en het geld voor het zwembad ongevraagd teruggestort. Ik wil mijn geld niet terug ik wil een zwembad voor die aanbiedingprijs. Klantenservice is na een 'bot' die niet goed werkt, erg kortaf en zegt dat ik niet moet klagen; ik heb immers mijn geld terug. Nu is het dus wachten tot het zwembad weer verkrijgbaar is, maar dan voor waarschijnlijk 75% meer geld.

goed website

Reactie Obelink.nl:

Dag Sander, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je zon teleurstellende ervaring hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak! Jammer genoeg kan het voorkomen dat er een product onverwacht... Dag Sander, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je zon teleurstellende ervaring hebt gehad. Onze excuses voor het ongemak! Jammer genoeg kan het voorkomen dat er een product onverwacht uitverkocht raakt. Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten Nadine, team Obelink

J.F. Marcus

Onze 2e hands Hobby 495 UL 2013 gekocht in juni vorig jaar, met de afspraak deze in april 2020 op te halen. Maar door de corona toestanden konden we in mei niet op vakantie, dus de caravan direct... Onze 2e hands Hobby 495 UL 2013 gekocht in juni vorig jaar, met de afspraak deze in april 2020 op te halen. Maar door de corona toestanden konden we in mei niet op vakantie, dus de caravan direct naar de stalling doorgebracht, zonder div. dingen te kunnen uitproberen. Maar in augustus was het dan zover. Thuis voor de deur al op 220 volt aangesloten, wat al direct een probleem opleverde met de binnen verlichting. De schakelaartjes van de verlichting deden niet wat ervan verwacht mocht worden. Dus even met Obelink werkplaats gebeld en binnen 2 dagen had ik 2 nieuwe schakelaartjes kosteloos ontvangen. Thuis voor de deur deed de koelkast het niet naar behoren. Maar helaas ook tijdens onze vakantie, werkte de koelkast niet naar behoren. Ik verdacht de thermostaat en heb dan ook 2 thermometers in de koelkast gelegd 1 in vriesvak, andere in koel gedeelte.
Ik heb toen vanuit buitenland contact opgenomen met de werkplaats en afgesproken dat ik tijdens de terugreis, bij Obelink langs zou rijden. De caravan is dus achtergebleven voor het uittesten van de koelkast. Na 3 weken kreeg ik een belletje van Stefan. dat ik de caravan weer kon ophalen, en dat idd de thermostaat defect was en al reeds vervangen was. Hierbij dank aan het team werkplaats,( Stefan, Nico en Jeroen) voor de service, ook na 1,5 jaar.

Klantvriendelijkheid ( dank aan dhr Wietse van de verkoop )

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor de positieve feedback! Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Ik geef je positieve feedback graag door aan de werkplaats! Verder wensen wij je veel kampeerplezier met de... Bedankt voor de positieve feedback! Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Ik geef je positieve feedback graag door aan de werkplaats! Verder wensen wij je veel kampeerplezier met de caravan! Groetjes Team Obelink.

El bundy

Op de site staat enige overlast ivm met verbouwing. Er staan echter hele hallen leeg. Dit is natuurlijk een goede periode om de winkel te verbouwen, maar zet het iets duidelijker op de site. De... Op de site staat enige overlast ivm met verbouwing. Er staan echter hele hallen leeg. Dit is natuurlijk een goede periode om de winkel te verbouwen, maar zet het iets duidelijker op de site. De artikelen waar ik voor kwam waren op voorraad in Winterswijk,.... Maar helaas, het was er niet. Online besteld en na een dag kreeg ik per e-mail bericht dat er iets toch niet op voorraad was. De resterende artikelen werden keurig op tijd en netjes verpakt afgeleverd. Prima contact via e-mail. Komen wel vaker in de winkel.

Ruim aanbod voor goede prijs

Reactie Obelink.nl:

Dag Ellen, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat het product toch niet op voorraad was. Onze excuses hiervoor! Verder over je feedback over de verbouwing dit geef ik door aan de... Dag Ellen, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat het product toch niet op voorraad was. Onze excuses hiervoor! Verder over je feedback over de verbouwing dit geef ik door aan de betreffende afdeling zodat wij dit kunnen verbeteren. Groeten Nadine, team Obelink.

Marry

In de winkel wordt momenteel enorm verbouwd. Dat geeft overlast én niet alle artikelen zijn ‘on display’. Artikel dat op website als ‘in Winterswijk op voorraad’ was er niet. Jammer, zeker als je... In de winkel wordt momenteel enorm verbouwd. Dat geeft overlast én niet alle artikelen zijn ‘on display’. Artikel dat op website als ‘in Winterswijk op voorraad’ was er niet. Jammer, zeker als je daarvoor van ver komt..... Sorry, niets aan te doen... was het antwoord.

Veel via website

Reactie Obelink.nl:

Hallo Marry bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je bepaalde producten niet hebt kunnen zien door de verbouwing. Onze excuses hiervoor! Naar verwachting is de winkel voor... Hallo Marry bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je bepaalde producten niet hebt kunnen zien door de verbouwing. Onze excuses hiervoor! Naar verwachting is de winkel voor het nieuwe kampeerseizoen klaar. Groeten Team Obelink

Jac

In 2020 3 kl gasflessen gekocht als reseve wil ik 23-10-2020 de lege flessen inleveren krijg je GEEN geld terug terwijl ik wel statiegeld hebt betaald. Medewerkers niet tezake kundig.

Ruim assortiment.

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat ontzettend jammer om te horen dat je zo een teleurstellende ervaring hebt gehad in onze winkel. Ik heb je feedback over de winkel meteen doorgestuurd naar de betreffende... Bedankt voor je review! Wat ontzettend jammer om te horen dat je zo een teleurstellende ervaring hebt gehad in onze winkel. Ik heb je feedback over de winkel meteen doorgestuurd naar de betreffende afdeling zodat ze hier direct mee aan de slag kunnen. Mijn excuses voor het ongemak! Groeten team Obelink

J.M.Auwens

Wou informatie waar mijn order was heb 45 min aan de telefoon gehangen ben van de ene naar de andere lijn verbonden. SCHANDALIG!!!!

nog niet gevonden

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat ontzettend jammer om te horen dat je zo een teleurstellende ervaring hebt gehad. Ik heb je feedback meteen doorgestuurd naar de betreffende afdeling zodat ze hier direct... Bedankt voor je review! Wat ontzettend jammer om te horen dat je zo een teleurstellende ervaring hebt gehad. Ik heb je feedback meteen doorgestuurd naar de betreffende afdeling zodat ze hier direct mee aan de slag kunnen. Mijn excuses voor het ongemak! Groeten Nadine, team Obelink