Zwiers

Super snelle levering

boze klant

Zeer slechte service / technische afdeling

als je iets koopt waar jullie garantie op geven (2 jaar) en fabrieks matig 5 jaar verdienen Julie 3 jaar of dit een sterk punt is? Voor jullie wel !!!

Thomas R.

Misleidende voorwaarden op de website

Assortiment

Krol

Obelink onverantwoord winkelen in Coronatijd

Medewerkers bereidwillig om te adviseren

H. Leugs

Producten die besteld zijn keurig op afgesproken tijdstip afgeleverd. Helaas was de doos met de artikelen zwaar beschadigd. Inhoud gelukkig compleet en in orde.

Keuze en informatie.

Danny

Een week geleden een email gestuurd aan de klantenservice met betrekking tot een reclamatie, maar nog steeds geen reactie. Niet echt klantvriendelijk .

Mooie en leuke producten

Harold pepers

Vandaag met 32 graden uitstekend geholpen met het nameten van de omloopmaat van onze caravan daarna uitstekend geholpen met het uitzoeken van een nieuwe voortent.vanavond alles opgezet en geweldig... Vandaag met 32 graden uitstekend geholpen met het nameten van de omloopmaat van onze caravan daarna uitstekend geholpen met het uitzoeken van een nieuwe voortent.vanavond alles opgezet en geweldig kortom super bedankt

Goede service en klantvriendelijkheid

Vos

Ronduit slecht met postorder levering

Voorraad

Bert Vdc

Ik bestelde 3 artikelen die voorradig waren en waarvan als levertijd 5 werkdagen stond aangegeven. Ik werd ongerust toen ik na 2 dagen nog geen enkele info omtrent verzending had ontvangen. Dus even... Ik bestelde 3 artikelen die voorradig waren en waarvan als levertijd 5 werkdagen stond aangegeven. Ik werd ongerust toen ik na 2 dagen nog geen enkele info omtrent verzending had ontvangen. Dus even gebeld (23e in de wachrij, maar na een 20-tal minuten een medewerkster aan de lijn) en uitgelegd dat we volgende week op reis vertrokken en dus zeker geen 10 dagen of meer konden wachten. Ze dame zei dat de bestelling allicht nog dezelfde avond zou vertrekken met DPD. En ja hoor, de dag erna tegen 15:00 alles netjes geleverd. Dus zeker heel tevreden over de service en de leveringstijd van Obelink (maandag om 23:00 besteld en donderdag om 14:00 alles correct geleverd).

Ondanks de drukte toch alles correct en op tijd geleverd

L. de Vos

Een bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen