Reviews

9 / 10
53215 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

53215 Reviews

Kelly

9/10

Fietsendrager en honden fietskar besteld en 2 dagen later alles perfect ontvangen. Dikke duim voor Obelink en DPD service.

Sterke punten

Bij Obelink vindt je alles op 1 adres voor een ontspannende vakantie.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Kelly,
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat de bestelling zo snel is aangekomen. We wensen je veel plezier met je aankopen en zien je graag terug in onze...
Hallo Kelly,
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat de bestelling zo snel is aangekomen. We wensen je veel plezier met je aankopen en zien je graag terug in onze megastore/webshop.
Groeten team Obelink


Obelink.nl

1/10

3 juni bestel ik een Thule Omnistor 1200 en diverse andere artikelen. Dit wordt in drie zendingen geleverd, op zich niet zon probleem.

Pas na 2x bellen krijg ik na een week een track and...
3 juni bestel ik een Thule Omnistor 1200 en diverse andere artikelen. Dit wordt in drie zendingen geleverd, op zich niet zon probleem.

Pas na 2x bellen krijg ik na een week een track and trace van de Luifel. Die wordt verstuurd met Kuhne en Nagel. De verzending loopt via Duitsland.

Toen bleef het stil, geen update over levering, niets. Totdat ik weer ging bellen en hoorde dat de levering die dag plaats zou vinden. Niets.
De dag erop krijg ik een mail van Kuhne en Nagel, die dag zou er geleverd worden.... Niets.
Pas de dag erop krijg ik de luifel, onaangekondigd, thuisbezorgd. Het is inmiddels 16 juni.

's avonds bleek de doos tijdens transport gesleept te zijn waardoor doos en luifelzak zijn doorgesleten.

Ik heb op de 17e een melding gemaakt en een retour aangevraagd. Eerst gebeld, die verschrikkelijke Ollie antwoordrobot meermaals moeten ontwijken. Toch moest ik maar mailen.

Omruilen kon niet, ik moest een nieuwe bestellen (a €409eu) en de ander maar retour sturen.

23 juni eindelijk reactie. Of ik hem toch niet om wilde ruilen. Dat wil ik niet. de levertijd was inmiddels opgelopen tot 3 weken (bij concurrenten, levering volgende werkdag, zonder verzendkosten a 20 euro).
Kuhne en Nagel zou hem weer op komen halen verneem ik via de Email.

Wederom hoor ik verder niets...

29 juni maar weer eens gebeld. Na lange wachttijd, Ollie ontwijken, een medewerker Luifels gesproken (Wesley) Vandaag wordt hij opgehaald meneer!

Niets...

30 juni wederom gebeld. Zelfde verhaal, Ollie, wachttijd etc. Gesproken met Stan van de afdeling luifels. "Wat vervelend meneer, ik zoek het uit en bel u met 30 minuten terug!"

Niets...

Vandaag maar weer eens bellen, anders in gebreke stelling eruit en jurist inschakelen. We zijn inmiddels bijna een maand verder.

Sterke punten

Goede prijzen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Marc,
Wat vervelend om te horen dat je al zo lang bezig bent met het retourneren van je bestelling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in...
Hallo Marc,
Wat vervelend om te horen dat je al zo lang bezig bent met het retourneren van je bestelling. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik zie in ons systeem dat Wesley op 30 juni er nog achteraan is gegaan, waarom het niet bij jou is opgehaald. Ik heb een collega gevraagd dit na te checken en terugkoppeling te geven aan jou. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Croonenborghs Lodewijk

3/10

Redelijk

Sterke punten

In verleden Ok

Reactie Obelink.nl:

Hallo Louis,
Vervelend dat je ordernummer niet herkend werd. Onze excuses daarvoor. Ik zie in ons systeem dat je reeds contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij je vandaag een...
Hallo Louis,
Vervelend dat je ordernummer niet herkend werd. Onze excuses daarvoor. Ik zie in ons systeem dat je reeds contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij je vandaag een retourlabel hebben gestuurd. We hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en zien je pakket graag tegemoet.
Groeten Team Obelink


M

8/10

Opzich wel goed alleen dat ze weinig voorraad hebben
Koop mooie voortent kan ik bijpassende luifel 8 niet krijgen
Zit ik met een mooie voortent met een oude luifel Jammer

Sterke punten

Betaalbare spullen

Reactie Obelink.nl:

Hallo,
Wat vervelend dat je de bijpassende luifel niet kon kopen. Helaas hebben we op dit moment veel leveringsproblemen door corona en lopen de producenten achter op schema. Hierdoor ontvangen...
Hallo,
Wat vervelend dat je de bijpassende luifel niet kon kopen. Helaas hebben we op dit moment veel leveringsproblemen door corona en lopen de producenten achter op schema. Hierdoor ontvangen wij minder voorraad en is de voorraad in het hoogseizoen erg snel weg. Onze excuses voor het ongemak. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met de voortent.
Groeten Team Obelink


Schakel

7/10

Prima, een kritiekpunt

Sterke punten

Snelle correcte levering

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! We horen op dit moment inderdaad vaker dat de dozen niet helemaal correct gebruikt worden. Al deze feedback schrijven we op en koppelen we door naar de juiste persoon die dit... Bedankt voor je review! We horen op dit moment inderdaad vaker dat de dozen niet helemaal correct gebruikt worden. Al deze feedback schrijven we op en koppelen we door naar de juiste persoon die dit kan oplossen. We hopen dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.
Groeten Team Obelink


Röoedingen, Hans-Juergen

10/10

Ecco Offroad Herren Sandalen

Sterke punten

Schnelle Lieferung. Sehr gute Qualität. Alles perfekt!

Reactie Obelink.nl:

Danke für Ihre Bewertung!


Ben Klok

2/10

Zwembadzuiger besteld. Krijg te horen levering binnen twee dagen. Tot zover prima! DPD levert pakket af bij het verkeerde adres een niet bewoonde woning, aldus de bezorger. Bezorger heeft getracht... Zwembadzuiger besteld. Krijg te horen levering binnen twee dagen. Tot zover prima! DPD levert pakket af bij het verkeerde adres een niet bewoonde woning, aldus de bezorger. Bezorger heeft getracht het pakket op te sporen zonder resultaat. Pakket kwijt en de klant is de pineut. DPD zegt een onderzoek te doen daarna niets meer. Obelink zegt, na E-mail contact dat ook zij DPD een onderzoek laten uitvoeren. Ik ben 66 Euro armer heb geen zicht op een nieuwe levering. Obelink is telefonisch niet te benaderen krijg eerst Olly de computerhulp van Obelink Olly zegt mij door te schakelen met een medewerker telefoonverbinding verbroken. Nieuwe poging via Olly nu lijkt het doorverbinden te lukken na 10 minuten in de wachtrij heb ik maar opgehangen.
HELP

Sterke punten

Voor Obelink geld binnen klant is de Sjaak.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ben,
Wat vervelend dat jouw pakket verloren is gegaan en je hierdoor overal achterna moet gaan. Ik zie dat je 20 juni een verklaring hebt ingevuld, deze is echter niet compleet ingevuld....
Hallo Ben,
Wat vervelend dat jouw pakket verloren is gegaan en je hierdoor overal achterna moet gaan. Ik zie dat je 20 juni een verklaring hebt ingevuld, deze is echter niet compleet ingevuld. Mijn collega heeft je hier vandaag over gemaild. Wanneer deze volledig is ingevuld kunnen ze een onderzoek starten en een nalevering regelen. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Gerrets

1/10

Half mei een parasol besteld, die eind van de maand binnen komt. Dan volgt er een betalingsverzoek en kan het product bezorgd worden.
Wij kregen ook eind van de maand een betalingsverzoek,...
Half mei een parasol besteld, die eind van de maand binnen komt. Dan volgt er een betalingsverzoek en kan het product bezorgd worden.
Wij kregen ook eind van de maand een betalingsverzoek, uiteraard direct betaald, na een week gebeld wanneer de bezorging is, "nou dat duurt altijd twee weken", dat is balen met dat mooie weer. Wat schetst onze verbazing; een email of we willen betalen!
Met bellen krijg je een telefoonrobot die de woorden factuur, rekening of betaling niet snapt en zegt door te verbinden met een medewerker...... vervolgens krijg je alleen nog een beltoon waar niemand iets mee doet.
Klantenservice? Beroerder kan het niet, wat een drama is dit,

Sterke punten

Geen

Reactie Obelink.nl:

Hallo,
Wat vervelend dat het niet helemaal goed gaat met de communicatie. Als je doorverbonden wordt en weer een beltoon hoort, sta je in de wacht tot een van onze medewerkers vrij is en je te...
Hallo,
Wat vervelend dat het niet helemaal goed gaat met de communicatie. Als je doorverbonden wordt en weer een beltoon hoort, sta je in de wacht tot een van onze medewerkers vrij is en je te woord kan staan. Het is op dit moment vrij druk, waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat dit vervelend is.
Groeten Team Obelink


hendrickx dirk

1/10

Ik kocht een nieuwe caravan voortent van het merk Hypercamp bij Obelink. Na het opzetten van de voortent stelden we vast dat bij de eerste regenbui op het dak gedeelte twee grote waterzakken... Ik kocht een nieuwe caravan voortent van het merk Hypercamp bij Obelink. Na het opzetten van de voortent stelden we vast dat bij de eerste regenbui op het dak gedeelte twee grote waterzakken ontstonden. Wij namen hiervoor onmiddellijk contact op met de naverkoopdienst van Obelink. Ze zijn echter niet gemakkelijk telefonisch te bereiken omwille van hun antwoordrobot Olly. Dus maar geprobeerd via mail. Elke mail heeft minstens 4 dagen tijd nodig alvorens hij beantwoord wordt , telkens krijg je van iemand anders antwoord (die niet weet wat de vorige geantwoord heeft) en telkens vragen ze je opnieuw om foto's op te sturen. Dit spelletje heeft uiteindelijk 3 tal weken geduurd tot ik in de wagen gesprongen ben en een rit van 250 km (enkele richting) gemaakt heb om mijn tent te tonen. Heeft een zekere Jeffrey zeker een uur geprobeerd mij te overtuigen om een nieuwe tent van kleinere omloopmaat aan te kopen en de nieuw gekochte tent op ebay of zo te verkopen. Terwijl mijn omloopmaat ,die ik bij thuiskomst nog eens opnieuw nagemeten heb volgens hun instructies, juist was. Ik had hem al uitgelegd dat ik de omloopmaat zeker op 3 verschillende websites nagecheckt had alvorens te bestellen en ik had ze zelf ook gemeten met een koord.
Voor mij NOOIT meer Obelink voor geen enkele prijs !!!!

Sterke punten

goedkope prijs ???? zonder service achteraf.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Dirk,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en daarom is onze klantenservice erg druk. Hierdoor reageren ze later op de...
Hallo Dirk,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en daarom is onze klantenservice erg druk. Hierdoor reageren ze later op de mails. Via de telefoon kan je Olly vragen om een medewerker. Hij zal je dan moeten doorverbinden. Ik begrijp dat het frustrerend is dat we lastiger te bereiken zijn als je met zo'n probleem zit. De omloopmaat zou inderdaad via onze instructies juist moeten zijn. Ik zal je feedback doorgeven aan de desbetreffende afdelingen, zodat dit verbeterd kan worden. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, horen we het graag. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Peter

1/10

Vanmiddag op zoek gegaan naar een balkonluifel, toen we op de 2de verdieping een medewerker tegenkwamen en vroegen mogen we een korte vraag stellen was het antwoord NEE, medewerker liep door, vroeg... Vanmiddag op zoek gegaan naar een balkonluifel, toen we op de 2de verdieping een medewerker tegenkwamen en vroegen mogen we een korte vraag stellen was het antwoord NEE, medewerker liep door, vroeg nogmaals wat dit voor een antwoord was en kreeg hetzelfde onbeschofte antwoord, nog nooit meegemaakt!

Sterke punten

Geen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Peter,
Wat vreemd dat onze medewerker zo kortaf was en jullie niet te woord wilde staan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat dit...
Hallo Peter,
Wat vreemd dat onze medewerker zo kortaf was en jullie niet te woord wilde staan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat dit niet meer voorkomt. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink