Peters

Perfecte winkel

Groot assortiment

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online. Groeten team Obelink

Paul

Goede ervaring overzichtelijk aangeboden artikelen en makkelijk te bestellen snelle levering.

Flip van der Pol

Hoewel het om een moeilijk te traceren nalevering ging, werden kosten noch moeite gespaard om het product bij mij thuis te bezorgen. Waar vind je de service nog! Klasse Obelink!

Service!!!!

Reactie Obelink.nl:

Hallo Flip, bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Wij wensen je veel plezier met je bestelling! Groetjes team Obelink

M. Hengeveld

Zeer snelle levering bij online bestelling. Goed verpakt. Aanrader.

Marina Heyman

Obelink doet wat ze beloven, super snelle correcte levering

snelle correcte levering, mooi aanbod van materiaal.

Wim Wentzel

Al meerdere malen een product besteld! Prima, snel en goed! Laatste keer was er iets kapot aan een tweede kans artikel. Foto gestuurd met opmerkingen en binnen 24 uur antwoord en twee dagen nieuw... Al meerdere malen een product besteld! Prima, snel en goed! Laatste keer was er iets kapot aan een tweede kans artikel. Foto gestuurd met opmerkingen en binnen 24 uur antwoord en twee dagen nieuw onderdeel ontvangen! Daar word je blij van!! Dank voor de zeer goede service ook op artikelen met hoge korting!

zie bovenmeer

Reactie Obelink.nl:

Hallo Wim, Bedankt voor je positieve feedback! Wat fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Veel plezier met je aankopen! Groetjes Team Obelink

mw. Ippel

Slechte ervaring. kwamen om rainblocks voor de caravan te kopen. medewerkers verwezen ons door naar een informatiebalie waar een rij van ca. 30 personen voor stond. Niemand van de medewerkers wilde... Slechte ervaring. kwamen om rainblocks voor de caravan te kopen. medewerkers verwezen ons door naar een informatiebalie waar een rij van ca. 30 personen voor stond. Niemand van de medewerkers wilde ons de weg wijzen naar het artikel. Bleven lekker bezig met hun eigen ding. Ten einde raad zijn wij weer vertrokken . Na 80 km. gereden te hebben. NOOIT meer naar Obelink. Ze laten je het zelf lekker uitzoeken. Vervolgens naar DUINKERKEN in Hoevelaken. Geweldig geholpen. Aankoop geslaagd. Beleefd personeel, en geen verwijzingen naar balies.

totaal geen sterke punten. Na 2 uur ons uit de naad hebben gelopen, zijn wij weer vertrokken. Nooit geen Obelink meer. Je kunt Groot zijn, maar niet meer op de klant gericht. Die moet het zelf maar... totaal geen sterke punten. Na 2 uur ons uit de naad hebben gelopen, zijn wij weer vertrokken. Nooit geen Obelink meer. Je kunt Groot zijn, maar niet meer op de klant gericht. Die moet het zelf maar uitzoeken. Personeel van "Lik mijn Vestje ", jongelui , waarvan niet één ons een fatsoenlijk antwoord kon geven. Het enige antwoord was : "Mevr. Daar is de informatiebalie".

Otto Møller

Super service

super service i bay agin

Obelink

Super, alles is voorhanden !!

Ik vind er alles wat ik nodig heb

Roger Swalens