tomas

Bijzonder klantonvriendelijk

Groot assortiment

Beek

Bedrijf zal goed zijn, alleen bestel er nooit meer iets, want werken samen met vervoer DPD en als er een waardeloos vervoer is dan is dat deze wel...nu al voor de tweede keer goederen weg en kwijt... Bedrijf zal goed zijn, alleen bestel er nooit meer iets, want werken samen met vervoer DPD en als er een waardeloos vervoer is dan is dat deze wel...nu al voor de tweede keer goederen weg en kwijt en ben er totaal klaar mee

Bedrijf prima, vervoerder waardeloos

Peter

Prima spullen - bezorging niet meer van deze tijd.

Groot assortiment

Hans

Slecht

Geen specifieke sterke punten

Van der Jonckheyd

Prima firma, enkel slechte verzendings firma DPD

Prima producten voor een correcte prijs

Sven

Eerste maal besteld en zal ook de laatste keer zijn!

theo lucas

De bestelling ging prima, snel en op de afgesproken tijd geleverd. Toen er, buiten hun schuld, voorverpakt bij de fabrikant, bij een van de artikelen iets mis was werd er direct een nieuwe gestuurd.... De bestelling ging prima, snel en op de afgesproken tijd geleverd. Toen er, buiten hun schuld, voorverpakt bij de fabrikant, bij een van de artikelen iets mis was werd er direct een nieuwe gestuurd. Top!

goede spullen, goede prijs, doen wat ze beloven, en meer

Cor Zoontjes

Perfect! Zeer snelle levering (binnen 2 dagen ondanks corona)! Ook prima prijs voor bestelde producten.

Snelle levering, prijsverhouding, kwaliteit

Yolanda

26-04-2020 bestelling geplaatst. Deze was op voorraad en zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Stond opeens niet meer op de website. Na bellen bleek ik de laatste te hebben, levering kon gewoon... 26-04-2020 bestelling geplaatst. Deze was op voorraad en zou binnen 5 werkdagen geleverd worden. Stond opeens niet meer op de website. Na bellen bleek ik de laatste te hebben, levering kon gewoon doorgaan en stond al klaar in het magazijn. 30-04-2020 bleek er helemaal niets voor mij klaar te staan. Alles was uitverkocht. Heb de order geannuleerd en ergens anders besteld. Word ik op 04-05-2020 gebeld door een vervoersbedrijf dat ze de levering willen bezorgen.
Inmiddels had ik het artikel al ergens anders besteld, was al geleverd en in gebruik genomen. Erg slecht de communicatie tussen de klantenservice en het magazijn.

goede prijzen en duidelijke website

Bertus Steenvoorden

Prima geholpen via de site,

Bestelling goed aangekomen en heel. Goed en netjes verpakt, dit mag ook wel eens gezegd worden. Dank daar voor.