H. Leugs

Producten die besteld zijn keurig op afgesproken tijdstip afgeleverd. Helaas was de doos met de artikelen zwaar beschadigd. Inhoud gelukkig compleet en in orde.

Keuze en informatie.

Danny

Een week geleden een email gestuurd aan de klantenservice met betrekking tot een reclamatie, maar nog steeds geen reactie. Niet echt klantvriendelijk .

Mooie en leuke producten

Harold pepers

Vandaag met 32 graden uitstekend geholpen met het nameten van de omloopmaat van onze caravan daarna uitstekend geholpen met het uitzoeken van een nieuwe voortent.vanavond alles opgezet en geweldig... Vandaag met 32 graden uitstekend geholpen met het nameten van de omloopmaat van onze caravan daarna uitstekend geholpen met het uitzoeken van een nieuwe voortent.vanavond alles opgezet en geweldig kortom super bedankt

Goede service en klantvriendelijkheid

Vos

Ronduit slecht met postorder levering

Voorraad

Bert Vdc

Ik bestelde 3 artikelen die voorradig waren en waarvan als levertijd 5 werkdagen stond aangegeven. Ik werd ongerust toen ik na 2 dagen nog geen enkele info omtrent verzending had ontvangen. Dus even... Ik bestelde 3 artikelen die voorradig waren en waarvan als levertijd 5 werkdagen stond aangegeven. Ik werd ongerust toen ik na 2 dagen nog geen enkele info omtrent verzending had ontvangen. Dus even gebeld (23e in de wachrij, maar na een 20-tal minuten een medewerkster aan de lijn) en uitgelegd dat we volgende week op reis vertrokken en dus zeker geen 10 dagen of meer konden wachten. Ze dame zei dat de bestelling allicht nog dezelfde avond zou vertrekken met DPD. En ja hoor, de dag erna tegen 15:00 alles netjes geleverd. Dus zeker heel tevreden over de service en de leveringstijd van Obelink (maandag om 23:00 besteld en donderdag om 14:00 alles correct geleverd).

Ondanks de drukte toch alles correct en op tijd geleverd

L. de Vos

Een bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen

Elshof

Geweldige service !

Geweldige after-sale service

J.H.Baan

Geweldige service en pijlsnelle levering, klasse

prijs, snelheid en betrouwbaarheid.

Ton silvius

Correct en snelle levering

Wat je

Ingrid Lucas

Vorig jaar september de licht gewicht voortent Amalfi gekocht en afgelopen week kunnen uitproberen. Alleen heb ik voor mezelf voor de volgende keer een andere manier van opzetten uitgevonden. Maar... Vorig jaar september de licht gewicht voortent Amalfi gekocht en afgelopen week kunnen uitproberen. Alleen heb ik voor mezelf voor de volgende keer een andere manier van opzetten uitgevonden. Maar hij was goed waterdicht ( heel veel regen gehad) en toch als het zonnetje erin stond was het behoorlijk warm. Maar al met al een voor mij goede aankoop geweest.

Snelle en goede levering. Ook goed verpakt.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ingrid, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling. Groetjes team Obelink