landman

Voortent omgeruild

klantvriendelijk en service gericht veel aanbod

Karin Verhaar

Corona maatregelen onvoldoende

Enorm aanbod

Reactie Obelink.nl:

Hallo Karin, We berijpen je zorgen. We houden alle reserveringen exact bij en weten daarnaast hoeveel mensen we nog zonder ticket kunnen toelaten. We hanteren nog steeds de norm van 1 klant per... Hallo Karin, We berijpen je zorgen. We houden alle reserveringen exact bij en weten daarnaast hoeveel mensen we nog zonder ticket kunnen toelaten. We hanteren nog steeds de norm van 1 klant per 25m2. Als we dit bereikt hebben, kunnen er geen mensen meer naar binnen (die geen ticket hebben gereserveerd). Onze winkel is groot, maar ook wij merken dat het op sommige delen in de winkel alsnog druk kan worden. Hierbij hopen we ook op medewerking en verantwoordelijkheid van onze klanten om afstand te nemen als het te druk wordt. Op deze manier hopen we samen met onze klanten winkelen in deze tijd toch verantwoordelijk te houden.

Dierckx Emiel

4 dagen iets besteld !!!
Nog niets van gehoord !!
Nog geen mail
Wel geld ontvangen !!!!!

Goede site

Reactie Obelink.nl:

Hallo Dierckx, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Dierckx, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

Smit

Gemakkelijk bestellen.
Maar de verwerking van de bestelling duurt 5 dagen.
De bezorging nu al reeds 4 dagen onderweg.
Nog steeds niets ontvangen.
Het commentaar: het is...
Gemakkelijk bestellen.
Maar de verwerking van de bestelling duurt 5 dagen.
De bezorging nu al reeds 4 dagen onderweg.
Nog steeds niets ontvangen.
Het commentaar: het is druk.!

Klantenservice

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer Smit, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag... Hallo meneer Smit, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

Hijkoop

Bestelling gedaan via de webshop. Komt geen orderbevestiging, terwijl betaling wel goedgekeurd is. Zaken worden ook niet geleverd.
Bij telefonisch navraag wordt gezegd dat de order zoek is maar...
Bij telefonisch navraag wordt gezegd dat de order zoek is maar de betaling binnen is. Wordt uitgezocht. Bij 2e telefonische navraag wordt gezegd dat order niet uitgevoerd wordt omdat de betaling is geanuleerd door de klant. Dit is beslist niet waar!!!!! Wij hebben zelf niets geannuleerd. Obelink wilde de order ook niet opnieuw activeren.
Kortom: een zeer onbetrouwbaar bedrijf.

Zeer groot assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer Hijkoop, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag... Hallo meneer Hijkoop, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

Sabine

Zeer Klantonvriendelijk. Niet meedenken. Slechte service

Nog niet gevonden

Andre Grootenboer

Alle medewerkers weten waar zij over hebben. Top.

Nvt

Renée De Pandelaere

Ik ben tevreden van mijn bestelling bij Obelink

alles prima als jullie het niet doorgeven aan DPD

Jan

Slechte levering