Reviews

9 / 10
53215 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

53215 Reviews

J.G. Janzen Muiderslotpad 47 3223DG Hellevoetsluis

2/10

Klachten afhandeling is echt heel slecht. Een refresh toilet gekocht.
C2 naar C234 Blijkt geen floating arm in te zitten dus geen indicatie in de caravan. Na heen en weer mailen krijg ik te...
Klachten afhandeling is echt heel slecht. Een refresh toilet gekocht.
C2 naar C234 Blijkt geen floating arm in te zitten dus geen indicatie in de caravan. Na heen en weer mailen krijg ik te horen dat Obelink niets doet. Het probleem wordt bij Thetfort neer gelegd. Na weer 2 weken krijg ik een automatische ontluchter?? toegestuurd. Dus geen floating arm. De vraag blijft of ik dit met het juiste onderdeel zelf zou kunnen repareren. Resultaat nog steeds een niet werkend toilet.

Sterke punten

Groot assortiment en goede prijs

Reactie Obelink.nl:

Hallo Johan,
Enkele merken die wij verkopen willen graag de situaties omtrent hun eigen producten zelf oplossen. Wanneer het een kwestie van garantie, nalevering van beschadigd of missend...
Hallo Johan,
Enkele merken die wij verkopen willen graag de situaties omtrent hun eigen producten zelf oplossen. Wanneer het een kwestie van garantie, nalevering van beschadigd of missend product of retour is, verwijzen we de klant dus door naar thetfort zelf. We begrijpen dat dit erg vervelend kan zijn, maar hier kunnen we helaas niets aan veranderen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Suzanne Kompier

1/10

Slecht bedrijf- slechte klantenservice

Sterke punten

Bestelauto is ok, maar daarna gaat alles fout zonder oplossing

Reactie Obelink.nl:

Hallo Suzanne,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Onze excuses voor het...
Hallo Suzanne,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Annemarie

2/10

Slecht

Sterke punten

Geen idee

Reactie Obelink.nl:

Hallo Annemarie,
Ik zie dat je ook via trustpilot een review hebt geschreven. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Je kan je eenvoudig zelf uitschrijven voor onze...
Hallo Annemarie,
Ik zie dat je ook via trustpilot een review hebt geschreven. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Je kan je eenvoudig zelf uitschrijven voor onze nieuwsbrief via de mail zelf. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


M.A. van Oers-Roubos

1/10

Vandaag met een hele lijst artikelen die we nodig hebben voor onze camper naar Obelink, wat hebben we daar een spijt van gehad, personeel is nergens te vinden, zie je toevallig wel iemand dan sturen... Vandaag met een hele lijst artikelen die we nodig hebben voor onze camper naar Obelink, wat hebben we daar een spijt van gehad, personeel is nergens te vinden, zie je toevallig wel iemand dan sturen ze je door naar de informatiebalie want ze weten ertotaal niets van af. Bij de informatiebalie staan steeds rijen elkaar 1 persoon die helpt, die snauwt je af en je moet het zelf maar uitzoeken, ze kunnen echt niet met je meelopen om advies te geven. En volgende ergenis alles is uitverkocht, zijwanden voor de fiammaluifel, 2 stuks, bijna € 400,00 jammer uitverkocht, een Hinderman isolatiewerken € 130,00 jammer uitverkocht en zo kan ik nog even doorgaan. Bestellen en dan opsturen, vergeet het maar.conclusie een waardeloze zaak, goed voor een bord, emmer of wc papier maar verder een hele vette dikke onvoldoende, komen hier nooit meer, gaan wel naar de Wit in Schijndel, die nog weten wat klantenservice is.

Sterke punten

Zijn er niet

Reactie Obelink.nl:

Hallo,
Vervelend om te horen dat je bezoek aan onze Mega-Store niet naar wens was. Ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Omdat ons assortiment zo groot is, weten onze...
Hallo,
Vervelend om te horen dat je bezoek aan onze Mega-Store niet naar wens was. Ik heb het doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Omdat ons assortiment zo groot is, weten onze verkoopspecialisten niet over elk product alles, maar wel veel over de producten binnen hun eigen afdeling. Vandaar dat een medewerker je kan doorsturen naar de informatiebalie van de betreffende afdeling, omdat ze zelf waarschijnlijk op een andere afdeling werken. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn. Er is op dit moment helaas erg veel uitverkocht door de grote drukte die we in het hoogseizoen ervaring. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Paul v Zijl

10/10

Slechte levering, duurt lang, draaien er omheen en vinden het spijtig maar doen niets. Jullie krijgen 5 sterren voor de communicatie en afhandeling van klachten en ik ben niet de enige zag ik.

Sterke punten

Geen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Paul,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Ik begrijp dat het erg frustrerend is als de levering langer duurt dan eerst aangegeven was. Onze excuses voor het ongemak....
Hallo Paul,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Ik begrijp dat het erg frustrerend is als de levering langer duurt dan eerst aangegeven was. Onze excuses voor het ongemak. We gaan je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Team Obelink


Alexander Hof

2/10

Order eenzijdig geannuleerd zonder bericht

Sterke punten

Groot assortiment. Prettige website.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Alexander,
We zien dat je via trustpilot ook deze review hebt geschreven. We hebben daar antwoord gegeven. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Gert

2/10

Zeer slechte service en klantonvriendelijkheid

Sterke punten

praatjesmakers

Reactie Obelink.nl:

Hallo Gert,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We gaan je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Onze excuses voor...
Hallo Gert,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We gaan je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


E. Schmit

1/10

Drama als je iets wilt ruilen wat ze zelf verkeerd hebben opgestuurd. Ik heb een totaal andere tuinstoel gekregen als besteld vervolgens retour label aangevraagd, krijg tot 2 x toe een bevestiging... Drama als je iets wilt ruilen wat ze zelf verkeerd hebben opgestuurd. Ik heb een totaal andere tuinstoel gekregen als besteld vervolgens retour label aangevraagd, krijg tot 2 x toe een bevestiging mail dat een medewerker dit gaat beoordelen voordat je hem krijgt, toen kwam er een mail met een verzoek voor foto's van het verkeerd geleverde product. Daarna geen enkele reactie meer. Bellen heeft geen zin want dan krijg je een computer aan de lijn.

Sterke punten

Geen

Reactie Obelink.nl:

Hallo,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik zie in ons systeem dat de klantenservice bezig is om het op te lossen, wanneer ze een passende oplossing hebben,...
Hallo,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik zie in ons systeem dat de klantenservice bezig is om het op te lossen, wanneer ze een passende oplossing hebben, zullen ze dit laten weten. Vandaar dat het wat langer duurt. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Wilma Hokke

4/10

Waardeloze service

Sterke punten

Kampeerproducten breed assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo Wilma,
Wat vervelend dat het niet goed gaat met je pakketje. In ons systeem zie ik dat een deel wel geleverd is. We begrijpen dat het vervelend is dat het andere deel nog niet geleverd is,...
Hallo Wilma,
Wat vervelend dat het niet goed gaat met je pakketje. In ons systeem zie ik dat een deel wel geleverd is. We begrijpen dat het vervelend is dat het andere deel nog niet geleverd is, maar helaas kunnen wij niet zorgen dat DPD sneller levert. Mocht het binnen enkele dagen nog niet binnen zijn, kan je onze klantenservice benaderen en dan gaan ze kijken naar een DPD onderzoek, zodat ze ook een nalevering kunnen opsturen. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Ria

6/10

Goede artikelen maar bezorging laat veel te wensen over......

Sterke punten

goede artikelen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ria,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de bezorging van je bestelling. Ik ga je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we hier in de toekomst aan kunnen werken en...
Hallo Ria,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de bezorging van je bestelling. Ik ga je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we hier in de toekomst aan kunnen werken en het kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak!
Groeten Team Obelink