Jansen

Bestellen is zo gedaan maar leveren is nog wel een dingetje.
2 dukdalf stoelen besteld en betaald en dan wordt er maar 1 stoel geleverd..
Ik dacht nog die zitten in 1 doos maar helaas...
Bestellen is zo gedaan maar leveren is nog wel een dingetje.
2 dukdalf stoelen besteld en betaald en dan wordt er maar 1 stoel geleverd..
Ik dacht nog die zitten in 1 doos maar helaas missen we 1 doos.
Hoe kan dit vraag je je dan af?
Nu wachten op stoel nr 2

Dat er snel gereageerd wordt op mijn bericht waar blijft mijn tweede stoel?

Reactie Obelink.nl:

Hallo Hetty, wat jammer te horen dat je maar 1 stoel hebt ontvangen, dat was zeker niet onze bedoeling. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice, mijn... Hallo Hetty, wat jammer te horen dat je maar 1 stoel hebt ontvangen, dat was zeker niet onze bedoeling. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice, mijn collega's hebben een nalevering voor je aangemaakt voor de missende stoel, naar verwachting word deze vandaag bij je afgeleverd.
Groeten Nadine, team Obelink.

de ridder raymond

Na slechte info over levering tocht gelevert een plobleem de tweehellingblokken passen niet in bygekochte zak????
gr raymond

betrouwbaar

Reactie Obelink.nl:

Hallo Raymond, wat vervelend te horen dat je de verkeerde opbergtas hebt ontvangen, dat was zeker niet onze bedoeling! Onze excuses hiervoor!
Je kan hiervoor het beste het retourformulier...
Je kan hiervoor het beste het retourformulier invullen op onze website, hiermee kan je het opbergtas terugsturen.
Groetjes Nadine, team Obelink.

Hans Feller

Altijd wordt de beste Service verleent van Team Obelink.
Ik heb vaker iets besteld en nu weer.
Niet voor niets.
Bedankt Hans

Het kan niet beter op het moment.

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in... Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of megastore!

Kris

Reeds verschillende bestellingen geplaatst en steeds correct verlopen. Goed verpakt en snelle levering naar België. Thx

Correcte en vlotte levering

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online.
Groetjes Nadine,...
Groetjes Nadine, team Obelink

Alain dignef

Zeer slechte behandeling van de bestelling

O

Hallo meneer Dignef ,
Hallo meneer Dignef ,
Bedankt voor je review. Wat vervelend te horen dat je niet tevreden over ons bent, dat was zeker niet onze bedoeling. Onze excuses voor de vertraging. Ik zie dat er twee pakketen naar je onderweg zijn. Hierbij ontvang je de Track & Trace nummer(s) waarmee je twee resterende artikelen kunt volgen tot aflevering.
Track & Trace nummer(s):
Voortent Casa Grande 300 mt 19: 05118967584487
Dakstang staal 28mm 170 - 300 cm: 05118967584431
Deze zijn te volgen op https://www.dpd.com/nl.

C. Tierie

Bestellen gaat prima. De levering minder. 1 artikel ontbreekt. Doos kapot. Na melding belooft na te sturen u krijgt een mail. Na 2 keer
gebeld te hebben de mail komt binnen een uur. Maar nee....
gebeld te hebben de mail komt binnen een uur. Maar nee. Volgende dag weer gebeld nu weer een aardige dame u krijgt een mail en het artikel wat ontbreekt wordt z.s.m. na geleverd. Bijna de dag voorbij nog steeds geen antwoordt. Jammer want we hebben al heel wat bij Obelink gekocht.

Beter in de winkel kopen dan online

Reactie Obelink.nl:

Hallo mevrouw Tierie, Wat vervelend te horen dat de bestelling niet compleet is aangekomen, dat was zeker niet onze bedoeling. Onze excuses hiervoor!
Jammer genoeg zie ik dat de stormband die...
Jammer genoeg zie ik dat de stormband die als nalevering voor u is aangemaakt is uitverkocht. Hierover hebben mijn collega's u een mail gestuurd, wellicht dat deze in de spam-box is beland.
Ook zie ik dat mijn collega's het geld voor de missende stormband inmiddels hebben terugbetaald

Luke

Slecht te bereiken, Je krijgt een een of andere computer Olly die je niet doorverbindt. Bovendien kloppen de levertijden niet. Zit al een dag te wachten

assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo Luke, Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent. Wat gek dat Olly je niet verstaan heeft. Zou je ons een mailtje willen sturen of een prive berichtje op facebook met je ordernummer? Dan... Hallo Luke, Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent. Wat gek dat Olly je niet verstaan heeft. Zou je ons een mailtje willen sturen of een prive berichtje op facebook met je ordernummer? Dan kijken we even met je mee!
Let op! Het is op dit moment erg druk bij ons en onze bezorgers. Daardoor kan de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice langer duren dan je van ons gewend bent.

Roelfsema

Klanten service slecht

ruime keuze

Reactie Obelink.nl:

Hallo Johan, wat jammer te horen dat je niet tevreden over ons bent, dat was zeker niet onze bedoeling! Wat gek dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen, wellicht zijn de mails in de spambox... Hallo Johan, wat jammer te horen dat je niet tevreden over ons bent, dat was zeker niet onze bedoeling! Wat gek dat je nog geen reactie van ons hebt ontvangen, wellicht zijn de mails in de spambox beland?
Groetjes Nadine team Obelink

patrick

Bedankt OBELINK , vandaag onze bestelling gekregen nadat we pas 5d geleden(inbegrepen weekend)onze bestelling plaatsen. Super snelle levering . bedankt.

duidelijke website en snelle levering

Reactie Obelink.nl:

Hallo Patrick, Wat fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent! Veel plezier met je aankopen!
Groetjes Nadine team Obelink

Henk

Gewoon TOP. Top kwaliteit en scherpe prijs en snel geleverd?

Kwaliteit, prijs en snelheid

Reactie Obelink.nl:

Dag Henk, Wat fijn te horen dat je zo tevreden over ons bent! Veel kampeerplezier!
Groetjes Nadine, team Obelink