Ben

Als het op service en coulance aan komt moet je NIET bij Obelink zijn. Wat een kinderachtig bedrijf.

Iets goedkoper

Reactie Obelink.nl:

Dag Ben, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Wellicht kan ik je via deze weg verder helpen? Groeten team obelink

Harry verstraeten

Bestelling geplaatst geen bevestig gekregen wel betaald

Goede website
Uitgebreid assortiment

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor de feedback! Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 2 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd... Bedankt voor de feedback! Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 2 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd kunnen voldoen. Wellicht kan ik je via deze weg helpen? Groeten team Obelink.

ter Horst

Na melding klacht nog niets gehoord nu al een week, is een simpele oplossing nl. omwisselen beschadigde campingtafel. Besteld in hun webwinkel. Waarom bij andere bedrijven wel mogelijk om snelle... Na melding klacht nog niets gehoord nu al een week, is een simpele oplossing nl. omwisselen beschadigde campingtafel. Besteld in hun webwinkel. Waarom bij andere bedrijven wel mogelijk om snelle omwisseling en bij Obelink nog steeds wachten op antwoord?

online levering redelijk snel

H. Willemse

Verkeerde informatie op website, en geen reactie op vragen.
Ronduit slechte service !!!

de bie

Kreeg geen luifel maar 2 dozen stoken nu moet ik wachten eerst de stokken terug dan krijg ik pas mijn luifel
Jullie fout maar ik moet boeten

John

Super

Wouters geert

Zeer slechte na service. Reageren gewoon niet op een defect en garantie vraag. Geeft geen goed gevoel om hier verder aankopen te doen.

Website

Moj san vof

Slechte service

Toebes

Even winkelen bij de obelink . We parkeren de auto in een prachtige parkeergarage. Naar boven. Waar moeten we naar toe 2 hallen doorgelopen ja gelukkig we zijn bij de ligstoelen. ( duidelijker... Even winkelen bij de obelink . We parkeren de auto in een prachtige parkeergarage. Naar boven. Waar moeten we naar toe 2 hallen doorgelopen ja gelukkig we zijn bij de ligstoelen. ( duidelijker routing aan geven) Enkele stoelen zijn opgesteld. Dus we kunnen ze mooi uitproberen. Gelukkig is er een vakantiekracht die de deskundige op haalt. Jammer genoeg kan hij ons niet de echte verschillen uitleggen. Keuze gemaakt maar welke doos voorraad stoelen moeten we hebben. ( misschien zou het makkelijk zijn een eenvoudige nummer of kleur aan de demo te hangen wat correspondeert met de doos .
Want wat is nu het geval. Ondanks dat de verkoper gecontroleerd heeft komen we met een ander type Stoel thuis.
Natuurlijk we kunnen terug gaan. Doen we niet maar toch wel enigszins teleurgesteld.
We hopen des al niet te min te genieten van onze mooie ligstoelen.
Maar we hopen dat obelink met zijn afdelingshoofden een keer gaat kijken hoe Ikea dat doet

Goede parkeer mogelijkheden.
Makkelijk naar de auto te brengen
Scherpe prijs

Jan

Caravanslot kapot, besteld via de website en binnen 2 dagen afgeleverd in Zuid Frankrijk!!!

Leversnelheid. Dinsdagmiddag besteld, donderdagmorgen 09.30 uur in Zuid Frankrijk op de camping.