Harry verstraeten

Ik had op basis van gelezen beoordelingen een beetje wantrouwen.
Maar ik moet zeggen alles is vlot verlopen en afgehandeld via telefoon.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Harry, bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je bestelling zo snel is verlopen! Veel plezier met je bestelling! Groeten team Obelink

Mathijs Zwiers

Groene VAUDE rugzak besteld en een zwarte gekregen. Product retour gestuurd (24-6) en tot op de dag van vandaag mijn geld niet terug. Geen reactie op mail of telefoon.

Reactie Obelink.nl:

Dag Mathijs bedankt voor je feedback! Wat jammer te horend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat mijn collega's het bedrag voor de tas inmiddels heeft... Dag Mathijs bedankt voor je feedback! Wat jammer te horend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat mijn collega's het bedrag voor de tas inmiddels heeft teruggestort. Groeten team Obelink

frans

Gewoon op volgende geleverd. Geen reactie op website formulier

Zoals het hoort, snel geleverd

Reactie Obelink.nl:

Hallo Frans, Bedankt voor je feedback. Fijn te horen dat je bestelling naar wens is aangekomen. Je interpretatie is helaas juist, wij werken 7 dagen in de week om iedereen zo spoedig mogelijk van... Hallo Frans, Bedankt voor je feedback. Fijn te horen dat je bestelling naar wens is aangekomen. Je interpretatie is helaas juist, wij werken 7 dagen in de week om iedereen zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien. Groeten team Obelink

Sil

Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service

Ruim assortiment

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met ons. Verder geef ik je tips door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nog veel plezier... Bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met ons. Verder geef ik je tips door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nog veel plezier met je bestelling! Groeten team Obelink

Femke mv

Slecht

je krijgt meer dan je wil

Steven

Slecht

Groot assortiment

Sophie

Niet zo goed

Hebben ze niet toonbaar gemaakt.

Lourens de Waal

Slechte verpakking van bestellingen

Prima assortiment

france dubois

Geen goede ervaring: tweemaal een bestelling geplaatst en tweemaal defecte goederen ontvangen

mooi aanbod

Reactie Obelink.nl:

Hallo France, bedankt voor je feedback. Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Inmiddels heb ik gezien dan mijn collega's een label hebben gestuurd zodat de tafel terug... Hallo France, bedankt voor je feedback. Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Inmiddels heb ik gezien dan mijn collega's een label hebben gestuurd zodat de tafel terug gestuurd kan worden Groeten Nathalie

benard

Slechte klantenservice,1 product niet leverbaar van de 7 in mijn winkelwagen(boven de 50 euro)zodat ik dit later opnieuw moet bestellen en verzendkosten zal moeten betalen!!!!dit ipv een... Slechte klantenservice,1 product niet leverbaar van de 7 in mijn winkelwagen(boven de 50 euro)zodat ik dit later opnieuw moet bestellen en verzendkosten zal moeten betalen!!!!dit ipv een tegemoetkoming in de vorm van gratis verzenden

?

Reactie Obelink.nl:

Hallo Benard, bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas kan ik hierin weinig voor je beteken. Mijn excuses hiervoor! Ik geef je feedback graag... Hallo Benard, bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas kan ik hierin weinig voor je beteken. Mijn excuses hiervoor! Ik geef je feedback graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink