Kg

Slecht, dpd levert niet en zijngaan wachten tot product retournjs

Hw

Al bijna 3 weken aan het vechten om een pakje wat zoek is

Goede producten

Jan

Ik bestel regelmatig kampeer artikelen van uiteenlopende aard en ben elke keer weer positief verrast door de correcte afhandeling en snelle levering.

Betrouwbaar, correct en snel

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jan, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online.
Groeten...
Groeten Nadine, team Obelink

Niki Claes

Waar een klant nog een klant is!

Bij de klantendienst kan je steeds terecht met vragen en opmerkingen. Je krijgt steeds een snelle en klantgerichte reactie. Het doet me terugdenken aan de beginjaren van Coolblue. Helaas is die... Bij de klantendienst kan je steeds terecht met vragen en opmerkingen. Je krijgt steeds een snelle en klantgerichte reactie. Het doet me terugdenken aan de beginjaren van Coolblue. Helaas is die organisatie inmiddels volledig het foute pad op gegaan.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Niki, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je... Hallo Niki, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of megastore! Groeten team Obelink.

Ted

Caravan gekocht bij Obelink. Goede info bij de aflevering. Na controle thuis ontbraken 2 artikelen. Had ze na 2 dagen op mijn bezorgadres. Toppie! Jammer dat van ons uur winkelen maar de helft over... Caravan gekocht bij Obelink. Goede info bij de aflevering. Na controle thuis ontbraken 2 artikelen. Had ze na 2 dagen op mijn bezorgadres. Toppie! Jammer dat van ons uur winkelen maar de helft over was, kon niet verlengd worden, leve de overheid met maar 50 mensen in zo"n grote winkel. Obelink is voor mij een topbedrijf.

Betrokken meedewerkers, overzichtelijk

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ted, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's van de afdeling caravans. Veel kampeerplezier met de caravan, wij hopen je snel... Hallo Ted, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent door mijn collega's van de afdeling caravans. Veel kampeerplezier met de caravan, wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online.
Groetjes Nadine, team Obelink

Jennifer

Slechte ervaring, had een artikel besteld en betaald, een dag later kreeg k een mail dat het geld wordt teruggestort.. irritant maar oké.. vervolgens hoor je 2 weken niks.. ga je mailen en bellen... Slechte ervaring, had een artikel besteld en betaald, een dag later kreeg k een mail dat het geld wordt teruggestort.. irritant maar oké.. vervolgens hoor je 2 weken niks.. ga je mailen en bellen krijg je olly die je niet doorverbind.. uit eindelijk krijg je iemand aan de lijn die je verteld dat het geld vanmorgen is overmaakt maar dat het nog 2 dagen kan duren voor het op je rekening staat. Om 2 dagen later een mail te krijgen met de mededeling dat het geld binnen enkele dagen op je rekening staat.. waarom moet het 3 weken duren?? Jullie fout .. k wil mijn geld terug!!!!

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jennifer, Wat ontzettend jammer te horen dat je niet tevreden bent. Dat was zeker niet onze bedoeling! Onze excuses voor het ongemak! Zou je een email willen sturen met je ordernummer en... Hallo Jennifer, Wat ontzettend jammer te horen dat je niet tevreden bent. Dat was zeker niet onze bedoeling! Onze excuses voor het ongemak! Zou je een email willen sturen met je ordernummer en emailadres waarmee je besteld hebt naar webcare@obelink.nl, dan kijken we even met je mee.
Groeten Nadine, team Webcare Obelink.

M. Daemen

Slechte ervaring met leveringen en comunicatie van de bestelde producten. Wel betaald en al zeker 2 weken op de bestelde producten aan het wachten.

Geen sterke punten

Roel

Mooie website, goede marketing, prijzen ok, maar logistiek is een nachtmerrie. DPD Trailers blijven staan bij Obelink en klant krijgt geen info en komt geen meter verder, want order is toch... Mooie website, goede marketing, prijzen ok, maar logistiek is een nachtmerrie. DPD Trailers blijven staan bij Obelink en klant krijgt geen info en komt geen meter verder, want order is toch voltooid?!

marketing en webshop

Michel Willemsen van Leeuwen

Verder zeer tevreden met hun prijzen.
Na wat zoeken op internet kwam ik bij Obelink uit. Prettige ervaring met zowel click and colect als met bestellen en levering aan huis.
Verder zeer tevreden met hun prijzen.
Na wat zoeken op internet kwam ik bij Obelink uit.
Parasolvoet Easysun scheelt 50 euro en verlichting in de Easy Sun parasol scheelt 30 euro.
Tel uit je winst.

Dan heb ik het nog niet gehad over de behulpzame medewerker, dier er opstond om de bestelde parasolvoet in mijn auto te laden.
CHAPEAU! Dat noem ik klantvriendelijk.

Prijs en klantvriendelijk. CHAPEAU.
Ga nu eerst naar de site van OBELINK.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Michel, wat ontzettend fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Ik geef je positieve feedback graag door aan mijn collega's van de Click & Collect! Veel plezier met je... Hallo Michel, wat ontzettend fijn te horen dat je zo goed geholpen bent! Ik geef je positieve feedback graag door aan mijn collega's van de Click & Collect! Veel plezier met je aankopen!
Groetjes Nadine, team Obelink

Anne