Klaas

Ze leveren niet op tijd en zijn (zo goed als) niet bereikbaar. Tevens reageren ze niet op vragen via contactformulier. Via T&T van DPD kom je ook niet veel verder. Kortom...één en al onzekerheid... Ze leveren niet op tijd en zijn (zo goed als) niet bereikbaar. Tevens reageren ze niet op vragen via contactformulier. Via T&T van DPD kom je ook niet veel verder. Kortom...één en al onzekerheid voor wat betreft de levering.

Makkelijke site maar heb je weinig aan als de opvolging niet goed is.

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Sinds de versoepelingen worden er weer massaal vakantieproducten besteld en vragen worden gesteld. We werken 7 dagen in de week om ervoor te zorgen dat alle bestellingen... Bedankt voor je feedback! Sinds de versoepelingen worden er weer massaal vakantieproducten besteld en vragen worden gesteld. We werken 7 dagen in de week om ervoor te zorgen dat alle bestellingen en de vragen zo snel mogelijk geleverd en beantwoord worden. Groeten Team Obelink.

Andrey

Vreselijk

Klanten superlang aan de telefoon laten wachten om geen oplossing te bieden, blinde mensen die daar werken en je naam op heel andere orders plakken

Reactie Obelink.nl:

Hallo Andrey, bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Andrey, bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt. Groeten Nathalie

Vesterink

Telefonisch niet bereikbaar en ook geen enkele reactie op e-mail. Niet gewend van Obelink.

Verkoop direct in de winkel

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen... Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt. Groeten Nathalie

Klaas

Communicatie/ afstemming niet mogelijk op dit moment. Reageren niet op het contactformulier. Als je wilt bellen kom je boven de nummer 30 in de wachtrij.

Niet

Reactie Obelink.nl:

Hallo Klaas, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Klaas, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

Peter

Vijf dagen geleden artikelen besteld en nog geen bevestiging van wanneer deze worden verstuurd. Op mijn e-mail naar de klanten service wordt niet gereageerd.

Groot assortiment dat slecht geleverd wordt.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Peter, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Peter, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat de pakket zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

geen bedrijf

Zeer slechte levering Gevraag of artikel op voorraad was het antwoord was 6 stuks.In webshop besteld maar na een paar dagen nog niet geleverd gebeld wanneer mijn bestelling werd geleverd. Kreeg als... Zeer slechte levering Gevraag of artikel op voorraad was het antwoord was 6 stuks.In webshop besteld maar na een paar dagen nog niet geleverd gebeld wanneer mijn bestelling werd geleverd. Kreeg als antwoord dat dat nog wel een week kon duren maar ik denk dat een webshop welke het artikel op voorraad het ook direct
kan leveren

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen... Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

PdeW

Slecht bedrijf! Een week na bestelling nog niets gehoord van Obelink. Op mailtjes wordt niet gereageerd. Zeer klantonvriendelijk bedrijf!

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer de Willige, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de... Hallo meneer de Willige, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

Moens

Zeer snelle levering en goede hulp gekregen bij de bestelling via chat. Maar helaas is er schade aan de weber BBQ. Sinds 3/05 probeer ik dit op te lossen maar telkens opnieuw beweren ze niet de... Zeer snelle levering en goede hulp gekregen bij de bestelling via chat. Maar helaas is er schade aan de weber BBQ. Sinds 3/05 probeer ik dit op te lossen maar telkens opnieuw beweren ze niet de juiste info te ontvangen van mij. 19/05 opnieuw een poging gedaan om het serienummer door te geven. Tot op heden gn reactie. Resultaat met dit mooi weer heb ik nog steeds mijn bbq niet kunnen gebruiken. Lijkt me niet de juiste dienst na verkoop. Jammer want in het begin was ik zeer positief over jullie bedrijf

Reactie Obelink.nl:

Hallo Moens, bedankt voor je feedback! Ik heb het even voor je uitgezocht. Er staat op het moment een deksel in bestelling bij Weber. Op het moment is het bij ons maar ook bij onze leveranciers erg... Hallo Moens, bedankt voor je feedback! Ik heb het even voor je uitgezocht. Er staat op het moment een deksel in bestelling bij Weber. Op het moment is het bij ons maar ook bij onze leveranciers erg druk, onze excuses voor het ongemak! Ik heb mijn collega's gevraagd om je een update te sturen. Groeten Nathalie

Nils

Goedkoop maar traag

goede prijzen, veel keus

MIGGELS

Komen niet hun beloftes na! Zeer slecht! Beloven binnen 2 a 4 werkdagendagen te leveren maar maken dit niet waar!! Niet te vertrouwen!! Slechte klantenservice staat lang in de wacht meer dan 10... Komen niet hun beloftes na! Zeer slecht! Beloven binnen 2 a 4 werkdagendagen te leveren maar maken dit niet waar!! Niet te vertrouwen!! Slechte klantenservice staat lang in de wacht meer dan 10 minuten. Reageren niet op je mail als je al besteld hebt. Ik zie meer dan 52.000 reviews alles bij elkaar gelogen een gemiddelde van 9.1 . Deze zijn aangekochte reviews!!! Nooit hier bestellen!!!! Waardeloos bedrijf wat geen beloftes na komt!!

Reactie Obelink.nl:

Hallo Miggels, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Miggels, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie