Reviews

9 / 10
53215 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

53215 Reviews

Rick Peeters

4/10

Een kampeertafel retour gestuurd (DPD), door Obelink op 16 juli ontvangen, sindsdien geen reactie; meerdere mails gestuurd; geen enkele reactie. Spijtig. Kan niet aan Corona liggen vrees ik.

Sterke punten

Levering OK, after sales service helaas absoluut niet.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Rick,
Wat vervelend dat het wat langer duurt met je retour. Helaas loopt onze retouren afdeling op dit moment 5 werkdagen achter op schema. Ze hebben inderdaad nog geen tijd gehad om jouw...
Hallo Rick,
Wat vervelend dat het wat langer duurt met je retour. Helaas loopt onze retouren afdeling op dit moment 5 werkdagen achter op schema. Ze hebben inderdaad nog geen tijd gehad om jouw retour te checken. Naar verwachting gebeurd dit vandaag nog of maandag. We begrijpen dat de vertraging vervelend is, maar helaas kunnen we daar op dit moment niet veel aan doen. Onze excuses voor het ongemak! Onze klantenservice neemt na het controleren van je retour meteen contact met je op!
Groeten Team Obelink


C

3/10

Een aantal keer een order geplaatst welke goed zijn verlopen echter bij een probleem met een schuurtent erkennen ze niet dat het probleem door hun ontstaan is. Jammer genoeg heeft degene die de... Een aantal keer een order geplaatst welke goed zijn verlopen echter bij een probleem met een schuurtent erkennen ze niet dat het probleem door hun ontstaan is. Jammer genoeg heeft degene die de klacht in behandeling heeft genomen geen idee hoe je zoiets commercieel kan oplossen. Helaas een gemiste kans.

Sterke punten

Groot assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo Corino,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als je er niet uitkomt met onze klantenservice. We doen ons uiterste best om het...
Hallo Corino,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als je er niet uitkomt met onze klantenservice. We doen ons uiterste best om het de klant naar wens te maken, maar helaas lukt dit niet altijd. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Christianne Putting

10/10

Snel, goede service en adequaat

Sterke punten

Snel en goede service. Ook retourzending loopt soepel.

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je een fijn weekend!
Groeten Team Obelink


Moni

8/10

Een snelle service

Sterke punten

Snelle levering


Robert van losser

1/10

Hele slechte service.
stoel niet compleet geleverd, en verder geen moeite doen om dit snel op te lossen

Sterke punten

groot aanbod

Reactie Obelink.nl:

Hallo Robert,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Ik zie dat je afgelopen vrijdag contact hebt gehad met onze klantenservice en dat ze je een passende oplossing geboden...
Hallo Robert,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Ik zie dat je afgelopen vrijdag contact hebt gehad met onze klantenservice en dat ze je een passende oplossing geboden hebben. Ze willen dit graag voor u oplossen, maar helaas kan dat niet zonder de juiste informatie. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


brant zijlstta

2/10

Slechte aftersales een gescheurde douchekop wordt na een jaar afgedaan als slijtage hoezo slijtage in een camper die amper is gebruikt gewoon waardeloos goedkoop plastic.
koop hier niks meer...
Slechte aftersales een gescheurde douchekop wordt na een jaar afgedaan als slijtage hoezo slijtage in een camper die amper is gebruikt gewoon waardeloos goedkoop plastic.
koop hier niks meer waardeloos bedrijf

Sterke punten

vlot met het leveren rotzooi

Reactie Obelink.nl:

Hallo Brant,
Ik zie dat je deze review ook op trustpilot hebt geschreven, dus ik reageer hier met hetzelfde antwoord: Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas kan het...
Hallo Brant,
Ik zie dat je deze review ook op trustpilot hebt geschreven, dus ik reageer hier met hetzelfde antwoord: Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas kan het voorkomen dat een artikel hard slijt en daardoor schade vertoont. We hebben hier regels voor en begrijpen dat dit soms erg vervelend kan zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Beukema

1/10

Ik voel mij opgelicht en zou hier niets meer kopen

Sterke punten

Website

Reactie Obelink.nl:

Hallo,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we in de toekomst kunnen...
Hallo,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Team Obelink


martijn

1/10

Uitermate trieste en slecht klanten service wanneer eea niet juist geleverd is. 3 x hetzelfde product mogen ontvangen. 1e die niet werkten, 2e en 3e worden zonder sleutel verstuurd..... Een simpel... Uitermate trieste en slecht klanten service wanneer eea niet juist geleverd is. 3 x hetzelfde product mogen ontvangen. 1e die niet werkten, 2e en 3e worden zonder sleutel verstuurd..... Een simpel water toevoer inbouw doos voor de caravan. Zit niet in verpakking en is dus te testen voordat je hem verstuurd.

Sterke punten

Geen. Als je klanten zo laat bungelen bij niet juist geleverde spullen dan doe je je hele dienstverlening te niet.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Martijn,
Wat vervelend dat je meermaals een artikel hebt ontvangen wat niet naar wens functioneerde. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas hebben we het erg druk in het hoogseizoen,...
Hallo Martijn,
Wat vervelend dat je meermaals een artikel hebt ontvangen wat niet naar wens functioneerde. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Helaas hebben we het erg druk in het hoogseizoen, waardoor het langer kan duren voor onze klantenservice met een passende oplossing kan komen. Onze excuses hiervoor! Ik zie dat de klantenservice vandaag nog contact met je heeft gehad over de retourzending. Zij zullen dit verder met je oppakken!
Groeten Team Obelink


Yvette

3/10

Extreem slechte after sales.

Sterke punten

Goede producten.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Yvette,
Wat vervelend om te horen dat je ervaring met Obelink niet naar wens is. Onze excuses voor het ongemak. Ik ga je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat dit in de...
Hallo Yvette,
Wat vervelend om te horen dat je ervaring met Obelink niet naar wens is. Onze excuses voor het ongemak. Ik ga je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden. Helaas is het voor ons niet mogelijk om gewenste reactietijden in het hoogseizoen aan te houden. Hierdoor moet de klant helaas langer wachten op reactie. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Nogmaals onze excuses.
Groeten Team Obelink


Anouk

1/10

Drama

Sterke punten

Mooie website

Reactie Obelink.nl:

Hallo Anouk,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We begrijpen dat het erg frustrerend kan zijn als het artikel dat je besteld hebt niet naar wens is. Onze excuses hiervoor....
Hallo Anouk,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We begrijpen dat het erg frustrerend kan zijn als het artikel dat je besteld hebt niet naar wens is. Onze excuses hiervoor. Helaas kan een kleur anders ogen dan op de foto. Je kan je bestelling altijd binnen 30 dagen retour sturen als deze niet naar wens is. Ik ga je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat ze dit kunnen aanpassen.
Groeten Team Obelink