Reviews

9 / 10
53217 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

53217 Reviews

Anton

6/10

Op zaterdagmiddag gewinkeld. Beschikbaar personeel op de afdelingen heeft vrijwel geen artikelkennis. Bij een grootaantal artikelen stonden foutieve prijskaartjes. Gevraagd naar informatie over... Op zaterdagmiddag gewinkeld. Beschikbaar personeel op de afdelingen heeft vrijwel geen artikelkennis. Bij een grootaantal artikelen stonden foutieve prijskaartjes. Gevraagd naar informatie over verschillende airco’s voor camper. Personeel op deze afdeling kon niet meer info geven dan er op het prijskaartje stond.
Mijn advies: Zorg dat personeel op elke afdeling vakkennis heeft.
Dat zou de winkel een flinke boost geven!!!!

Verder: Telefonisch zeer slecht bereikbaar.

Sterke punten

Grote voorraad

Reactie Obelink.nl:

Hallo Anton,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze winkelmedewerkers. Onze megastore is zo groot, dat de medewerkers ingedeeld zijn per afdeling. Het is namelijk niet...
Hallo Anton,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze winkelmedewerkers. Onze megastore is zo groot, dat de medewerkers ingedeeld zijn per afdeling. Het is namelijk niet haalbaar om iedere medewerker over alle kennis te laten beschikken. We hebben bij iedere afdeling een informatiebalie en daar hebben we medewerkers staan die beschikken over de kennis van de afdeling. Onze excuses voor het ongemak! Ik ga je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden. We hopen dat je desondanks tevreden bent met je aangekochte producten.
Groeten Team Obelink


jonas jacops

1/10

Zeer slechte service van zowel DPD als OBELINK. mijn pakje (tunneltent) was op het verkeerde adres aangeboden, de mensen daar hebben dit uiteraard geweigerd. de koerier zet vervolgens GELEVERD op de... Zeer slechte service van zowel DPD als OBELINK. mijn pakje (tunneltent) was op het verkeerde adres aangeboden, de mensen daar hebben dit uiteraard geweigerd. de koerier zet vervolgens GELEVERD op de tracking mail. naar dpd gebeld en daar sturen ze me door naar OBELINK vervolgens gingen ze me de tent de eerst volgende dag opsturen. helaas weer geen tent te bespeuren, zo ging dit dan elke dag verder. woensdag 21/7 besteld we zijn nu 28/7 en nog steeds geen tent. bedankt !

Sterke punten

0

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jonas,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het langer duurt voordat DPD je pakket levert. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat ze er mee bezig...
Hallo Jonas,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het langer duurt voordat DPD je pakket levert. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat ze er mee bezig zijn. Na toezegging van de DPD verwachten we dat het pakket vandaag bij jullie bezorgd wordt. We hopen dat jullie het zo snel mogelijk ontvangen! Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


TJ

5/10

Obelink O.K. maar bezorgindienst een DRAMA. Nooit meer DPD!

Sterke punten

Prijs, aanbod webshop, klantvriendelheid

Reactie Obelink.nl:

Hallo Tim,
Bedankt voor je review. Helaas komt het wel eens voor dat DPD een bestelling verkeerd levert of erg laat levert. We nemen de feedback die we van klanten krijgen mee, zodat we in het...
Hallo Tim,
Bedankt voor je review. Helaas komt het wel eens voor dat DPD een bestelling verkeerd levert of erg laat levert. We nemen de feedback die we van klanten krijgen mee, zodat we in het laagseizoen kunnen kijken naar een goede oplossing, waardoor dit in de toekomst verbeterd kan worden. Onze excuses voor het ongemak!
Groeten Team Obelink


Henny Vels

10/10

Echte service
Bezoek 28/7 betrof een klacht over 2 THULE oprolbare windschermen. Bij beide schermen was de dop van het oprolmechanisme losgeraakt en de veer van de spanning afgeraakt. Doordat...
Echte service
Bezoek 28/7 betrof een klacht over 2 THULE oprolbare windschermen. Bij beide schermen was de dop van het oprolmechanisme losgeraakt en de veer van de spanning afgeraakt. Doordat er geen aankoopbon meer in bezit was en emailcontact met Thule (klantenservice! ons naar dealer verwees naar Obelink gegaan. Aldaar op de afdeling (tenten-luifels) gesproken met een luisterende! en begripvolle medewerker KOEN. Deze heeft 1 van de windschermen gratis en ondanks de drukte van veel publiek de tijd genomen dit voor ons te willen repareren. Het andere scherm was defect. KOEN nog veel dank voor deze ECHTE service.
Obelink mag blij zijn met zulke medewerkers.

Sterke punten

Luisteren naar de klanten

Reactie Obelink.nl:

Hallo Henny,
Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door onze medewerker Koen! We zijn zeker blij met zulke medewerkers. Ik ga je feedback doorgeven en wens je verder nog...
Hallo Henny,
Bedankt voor je review. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent door onze medewerker Koen! We zijn zeker blij met zulke medewerkers. Ik ga je feedback doorgeven en wens je verder nog veel plezier met het gerepareerde windscherm!
Groeten Team Obelink


V.R.B.

2/10

Vreemde afhandeling bij klacht over fietsendrager Pro User diamant

Sterke punten

Ik zou het niet weten. De klantenservice is de bepalende factor en die was slecht

Reactie Obelink.nl:

Hallo Mirjam,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Helaas valt de door jullie gemelde schade volgens de fabrikant buiten de garantie. Hier kunnen wij helaas niets aan...
Hallo Mirjam,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Helaas valt de door jullie gemelde schade volgens de fabrikant buiten de garantie. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen en begrijpen dat dit erg frustrerend is. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Carolien

1/10

Luifel kapot bij levering, nieuwe wordt pas verzonden als de oude ontvangen is in het magazijn. Dat betekend dat wij onze vakantie wat dit weekend zou starten moeten verzetten door het kapot leveren... Luifel kapot bij levering, nieuwe wordt pas verzonden als de oude ontvangen is in het magazijn. Dat betekend dat wij onze vakantie wat dit weekend zou starten moeten verzetten door het kapot leveren van de ruim op tijd bestelde luifel. Niet tof! De tweede bestelling die wij plaatsen bij de website, die niet verloopt zoals het hoort. Voor ons geen digitale inkopen meer bij Obelink, wat zonde is want het is een mooie website met veel passende kampeerartikelen.

Sterke punten

helaas niet gevonden.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Carolien,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service en dat jullie niet met jullie bestelde luifel op vakantie kunnen. Graag willen wij...
Hallo Carolien,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service en dat jullie niet met jullie bestelde luifel op vakantie kunnen. Graag willen wij het beschadigde artikel eerst terug hebben, alvorens we een nieuwe opsturen. We begrijpen dat dit erg vervelend is, maar zo blijft ons systeem naar behoren werken en worden er geen extra fouten gemaakt. We begrijpen dat dit erg frustrerend kan zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink


Ad van Zutphen

4/10

Slechte communicatie

Sterke punten

Laagste prijs garantie

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ad,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en onze klantenservice is daardoor erg druk. Het kan daarom voorkomen dat je wat...
Hallo Ad,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en onze klantenservice is daardoor erg druk. Het kan daarom voorkomen dat je wat langer moet wachten voor ze de telefoon opnemen of de mail beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak. Helaas zijn er ook veel producten uitverkocht door de drukte van het hoogseizoen. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Team Obelink


H. Dotinga

2/10

Laatste tijd slechte ervaringen gehad. Bij het product staat dat het zowel online als in de winkel op voorraad is. Kom je in de winkel blijkt er geen voorraad te zijn en levertijden onbekend !!!!... Laatste tijd slechte ervaringen gehad. Bij het product staat dat het zowel online als in de winkel op voorraad is. Kom je in de winkel blijkt er geen voorraad te zijn en levertijden onbekend !!!! Rijd je dan een uur voor met de auto..... en bedankt obelink !!!!

Sterke punten

Kan ik zo niet noemen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Johan,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je helemaal naar onze winkel bent gekomen en het product toen niet meer op voorraad was. Onze excuses voor het ongemak. Door het...
Hallo Johan,
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je helemaal naar onze winkel bent gekomen en het product toen niet meer op voorraad was. Onze excuses voor het ongemak. Door het hoogseizoen hebben we het erg druk en daardoor gaat de voorraad heel snel. Het kan daarom voorkomen dat je thuis checkt en het artikel nog op voorraad is, maar wanneer je in de winkel komt, deze net uitverkocht is. We begrijpen dat het erg vervelend is, maar we kunnen helaas niet garanderen dat het artikel op voorraad blijft.
Groeten Team Obelink


Wijn

4/10

Minder

Sterke punten

Makkelijk bestellen

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet binnen de genoemde levertijd bij je is aangekomen. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen. Onze... Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je bestelling niet binnen de genoemde levertijd bij je is aangekomen. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen. Onze excuses voor het ongemak!
Groeten Team Obelink


Schiphorst

2/10

Een verschrikkelijk bedrijf winkel geworden , slechte telefoon centrale of dienst, onderdelen niet meer te vinden in de web winkel, alleen maar snelle verkoop service is compleet zoek geraakt

Sterke punten

Snelle verkoop

Reactie Obelink.nl:

Hallo Harry,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en onze klantenservice is daardoor erg druk. Het kan daarom voorkomen dat je wat...
Hallo Harry,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met onze service. We zitten op dit moment in het hoogseizoen en onze klantenservice is daardoor erg druk. Het kan daarom voorkomen dat je wat langer moet wachten voor ze de telefoon opnemen of de mail beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak. Helaas zijn er ook veel producten uitverkocht door de drukte van het hoogseizoen. Uitverkochte producten worden niet weergegeven op onze website en daardoor kan je ze niet vinden. We begrijpen dat dit erg vervelend is, maar zo voorkomen we bestellingen die niet geleverd kunnen worden.
Groeten Team Obelink