Heel goed matriaal en correct geleverd

heel goed

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in... Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of megastore! Groeten team Obelink.

Ingrid

Een slechte. Ik maak gebruik gebruik van een Elektrische aangedreven loopfiets. Dit omdat ik helaas niet goed kan lopen. Bij het afrekenen wordt er dan gevraagd door een kassamedewerkster of de... Een slechte. Ik maak gebruik gebruik van een Elektrische aangedreven loopfiets. Dit omdat ik helaas niet goed kan lopen. Bij het afrekenen wordt er dan gevraagd door een kassamedewerkster of de loopfiets van Obelink is of van mij zelf. Van mij dus. Waarom die vraag? Omdat wij ook vouwfietsen verkopen.
Voel mij zeer gekwetst en naar beschuldigd. De klacht telefonisch besproken maar men blijft keihard beweren dat deze vraag gerechtvaardigd is. In mijn optiek niet. Mij is altijd geleerd dat je na het daadwerkelijk afrekenen de klant kunt aanspreken.

N.V.T

Reactie Obelink.nl:

Dag Ingrid, Bedankt voor uw het bezoek aan onze winkel. Onze excuses voor de verwarring van de kassière, het komt niet vaak voor dat er klanten met een loopfiets binnen komen. Mijn collega heeft... Dag Ingrid, Bedankt voor uw het bezoek aan onze winkel. Onze excuses voor de verwarring van de kassière, het komt niet vaak voor dat er klanten met een loopfiets binnen komen. Mijn collega heeft zich vergist, en uw loopfiets aangezien voor een vouwfiets. We hebben hier veel fietsen en zien soms niet meer of deze van u of van ons is. Het was zeker niet de bedoeling om u te beschuldigen dan diefstal. Nogmaals onze excuses! Groeten team Obelink

Hibma

Route bordje voor naar toilet onduidelijk

Ruime parkeerplaatsen lopen er

Reactie Obelink.nl:

Hallo Hibma, Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Bedankt voor je feedback. Ik geef je feedback graag door aan de betreffende afdeling, zodat wij dit kunnen verbeteren. Groeten team Obelink

Petra

Waardeloos

Niet

Hoogink

Jammer dat een bedrijf Beloofd binnen 3 dagen te leveren daarmee bedoeld dat ze na 3 dagen de verzend order versturen naar DPD. De uiteindelijke verzending is dus 4 dagen het ontvangen kan dus 5-6... Jammer dat een bedrijf Beloofd binnen 3 dagen te leveren daarmee bedoeld dat ze na 3 dagen de verzend order versturen naar DPD. De uiteindelijke verzending is dus 4 dagen het ontvangen kan dus 5-6 dagen duren.

Gunstige prijzen

Reactie Obelink.nl:

Je bestelling heeft wat vertraging opgelopen waardoor we niet binnen 3 werkdagen kunnen leveren, onze excuses. Het is op het moment erg druk bij ons en bij onze bezorgers. Wij werken 7 dagen in de... Je bestelling heeft wat vertraging opgelopen waardoor we niet binnen 3 werkdagen kunnen leveren, onze excuses. Het is op het moment erg druk bij ons en bij onze bezorgers. Wij werken 7 dagen in de week om ervoor te zorgen dat pakketten binnen 3 werkdagen de deur uit gaan. Groeten team Obelink

Laura

Helaas niet klantvriendelijk

Reactie Obelink.nl:

Hallo Laura, wat vervelend te horen dat je problemen heb met je luchtbed. Jammer genoeg moeten wij het defecte product retour hebben om te bekijken waar het fout gaat, ook zodat wij in de toekomst... Hallo Laura, wat vervelend te horen dat je problemen heb met je luchtbed. Jammer genoeg moeten wij het defecte product retour hebben om te bekijken waar het fout gaat, ook zodat wij in de toekomst weten waar we het product eventueel moeten verbeteren.
Onze excuses voor het ongemak! Groeten team Obelink

De slechtste service ooit

G. Van Alphen

Goede en duidelijke website. Snelle en correcte levering

Website

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer/mevrouw Van Alphen, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of... Hallo meneer/mevrouw Van Alphen, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online. Groeten team Obelink

M. van Wijngaarden

Probleem met Thule Rainblocker (voorwand), fabricage-foutje stiksel afwerkrand. Wij constateerden dit direct bij in gebruikname. Na thuiskomst en 3 weken gebruik van de voorwand Obelink hiervan in... Probleem met Thule Rainblocker (voorwand), fabricage-foutje stiksel afwerkrand. Wij constateerden dit direct bij in gebruikname. Na thuiskomst en 3 weken gebruik van de voorwand Obelink hiervan in kennis gesteld. Dit werd direct opgepakt met het verzoek de voorwand te retourneren. Na het probleem te hebben beoordeeld heeft Obelink ons direct een nieuwe voorwand toegestuurd. En dit alles binnen 1 week geregeld. Top !! Ook het mail-contact met de klantenservice zeer correct en plezierig.

De correcte en vlotte afwikkeling van het probleem.

Reactie Obelink.nl:

Geachte mevrouw van Wijngaarden, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen.... Geachte mevrouw van Wijngaarden, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of megastore! Groeten team Obelink.

Wilma

Matig

Reactie Obelink.nl:

Dag Wilma, wat vervelend te horen dat je tent lekt bij de naden. Jammer genoeg komt dit nog wel eens voor. Nadat een tent is nat geworden zetten de naden uit hierdoor word de tent waterdicht. Het... Dag Wilma, wat vervelend te horen dat je tent lekt bij de naden. Jammer genoeg komt dit nog wel eens voor. Nadat een tent is nat geworden zetten de naden uit hierdoor word de tent waterdicht. Het kan wel eens gebeuren dat dit proces niet helemaal lukt. Hier hebben wij het naadafdichtingsmiddel voor, dit is een gemakkelijke en vooral snelle oplossing.
Mocht je toch liever een nieuwe tent willen hebben, kun u het beste op de mail reageren dat je toch graag een omruiling wenst.
Groeten team Obelink