de bie

Kreeg geen luifel maar 2 dozen stoken nu moet ik wachten eerst de stokken terug dan krijg ik pas mijn luifel
Jullie fout maar ik moet boeten

John

Super

Wouters geert

Zeer slechte na service. Reageren gewoon niet op een defect en garantie vraag. Geeft geen goed gevoel om hier verder aankopen te doen.

Website

Moj san vof

Slechte service

Toebes

Even winkelen bij de obelink . We parkeren de auto in een prachtige parkeergarage. Naar boven. Waar moeten we naar toe 2 hallen doorgelopen ja gelukkig we zijn bij de ligstoelen. ( duidelijker... Even winkelen bij de obelink . We parkeren de auto in een prachtige parkeergarage. Naar boven. Waar moeten we naar toe 2 hallen doorgelopen ja gelukkig we zijn bij de ligstoelen. ( duidelijker routing aan geven) Enkele stoelen zijn opgesteld. Dus we kunnen ze mooi uitproberen. Gelukkig is er een vakantiekracht die de deskundige op haalt. Jammer genoeg kan hij ons niet de echte verschillen uitleggen. Keuze gemaakt maar welke doos voorraad stoelen moeten we hebben. ( misschien zou het makkelijk zijn een eenvoudige nummer of kleur aan de demo te hangen wat correspondeert met de doos .
Want wat is nu het geval. Ondanks dat de verkoper gecontroleerd heeft komen we met een ander type Stoel thuis.
Natuurlijk we kunnen terug gaan. Doen we niet maar toch wel enigszins teleurgesteld.
We hopen des al niet te min te genieten van onze mooie ligstoelen.
Maar we hopen dat obelink met zijn afdelingshoofden een keer gaat kijken hoe Ikea dat doet

Goede parkeer mogelijkheden.
Makkelijk naar de auto te brengen
Scherpe prijs

Jan

Caravanslot kapot, besteld via de website en binnen 2 dagen afgeleverd in Zuid Frankrijk!!!

Leversnelheid. Dinsdagmiddag besteld, donderdagmorgen 09.30 uur in Zuid Frankrijk op de camping.

S

Obelink prima! Bezorging DPD zeer slecht!

Duidelijke site bestelling snel verzonden.

Boot

Slecht. Inschrijfsysteem om aantallen bezoekers te reguleren, maar zóveel mensen als dat er tegelijk in de winkel waren/werden toegelaten, echt absurd. 1.5meter afstand houden was ondoenlijk. Voor... Slecht. Inschrijfsysteem om aantallen bezoekers te reguleren, maar zóveel mensen als dat er tegelijk in de winkel waren/werden toegelaten, echt absurd. 1.5meter afstand houden was ondoenlijk. Voor de wetgeving dit systeem gebruiken, maar wordt in praktijk niet gehanteerd.

De mogelijkheid tot online bestellen.

J.C. Akke

Van redelijk tot slecht. Artikelen op de website die er kennelijk niet meer zijn daar hoor je niets van. Krijg je iets totaal anderas opgestuurd als dat je betseld hebt. Inplaats van een plakset een... Van redelijk tot slecht. Artikelen op de website die er kennelijk niet meer zijn daar hoor je niets van. Krijg je iets totaal anderas opgestuurd als dat je betseld hebt. Inplaats van een plakset een spijtbus voor ritesen. Vervogens krijg je een mailtje over het 1e bestelde product met een nul factuur alsof het een bestelling is. Hang je 16 wachtenden voor je aan de telefoon. Blijkt dan dat het artikel is uitverkocht, maar je krijgt je geld terug "zeggen ze". Nu nog steeds geen storting ontvangen. Dus ben zeer benieuwd.
Mijn 1e bestelling bij ze was een voortent daar zat geen dak bij, dus maar weer bellen. Krijg je het opgestuurd, gelukkig dat we het voor de vakantie hadden gecontroleerd. Logistiek een zooitje dus eigenlijk. Ze doen maar wat.

groot assortiment als het er tenminste werkelijk is.

Bouwmans

5-7-20
5-7-20
Vandaag geweest . Netjes tickets geboekt . Bij aankomst werd er niet naar gevraagd en mocht gewoon iedereen naar binnen . Het gevolg erg druk 1.5 meter kon echt niet gehandhaafd worden . Er waren hier en daar looproutes waar bijna niemand zich aan hield en vaak ook erg onduidelijk waren . Weinig desinfectie punten of ze waren op . Ook op ze toiletten zeeppompen leeg .
Erg jammer als ik dit verwacht had was ik er echt niet heen gegaan . Had verwacht dat dmv de tickets het beter geregeld zou zijn

Uitgebreide collectie