H van der Noll

Ik heb twee keer een product via de webshop gekocht en beide keren was de levering niet correct dan wel onvolledig. Telefonisch kontakt is zeer moeizaam en duurt per kontakt minimaal 30 minuten. Ik heb twee keer een product via de webshop gekocht en beide keren was de levering niet correct dan wel onvolledig. Telefonisch kontakt is zeer moeizaam en duurt per kontakt minimaal 30 minuten.
Krijg je uiteindelijk iemand te spreken dan worden de afspraken die gemaakt zijn niet nagekomen.
Conclusie: Obelink mag misschien de goedkoopste zijn maar de levering en nazorg is onder de maat.

H van der Noll

(Nog) niet gevonden

Camping Klein Zwitserland

Ik heb een Ttulpe geiser gekocht en die geeft na een maand al een storing. Obelink is niet in staat om goede en snelle service te verlenen. Ze laten je gewoon anderhalve week wachten voor dat ze met... Ik heb een Ttulpe geiser gekocht en die geeft na een maand al een storing. Obelink is niet in staat om goede en snelle service te verlenen. Ze laten je gewoon anderhalve week wachten voor dat ze met de klacht aan de gang gaan.

Dullens

Mijn ervaring is negatief. Op een vraag via hun website komt geen reactie. De vraag via een gewone email herhalen heeft ook geen zin, ook geen reactie. Mijn vraag was simpel: wat zijn de maten van... Mijn ervaring is negatief. Op een vraag via hun website komt geen reactie. De vraag via een gewone email herhalen heeft ook geen zin, ook geen reactie. Mijn vraag was simpel: wat zijn de maten van schroefgaten van een deurvanger om te bekijken of een nieuwe in de bestaande schroefgaten past.

Niet ervaren

Hallo Tinie,
Hallo Tinie,
Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze klantenservice is erg druk op dit moment, waardoor ze langer de tijd nodig hebben om te antwoorden. Helaas duurt het wel erg lang bij jou. Ik zou graag willen kijken of ik je vraag kan beantwoorden, maar dan heb ik iets meer informatie nodig. Je kan ons een bericht sturen via facebook met een link naar welk product je aan het kijken bent en wij kunnen je dan verder
helpen. Onze excuses voor het ongemak. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen, zodat we in de toekomst kunnen verbeteren.

Paul van Leeuwen

Recent erg kinderachtige werkwijze.

Redelijk aanbod

Hallo Paul,
Hallo Paul,
Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze klantenservice is erg druk op dit moment, waardoor ze langer de tijd nodig hebben om te antwoorden. Ik zie dat je gister nog een mail hebt gestuurd. Onze klantenservice zal contact met je opnemen. Onze excuses voor het ongemak. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen, zodat we in de toekomst kunnen verbeteren.

Koops

Nieuwe tent gekocht, zo lek als een zeef. Afhandeling van probleem verloopt zeer traag en moeizaam....

Goeie prijs

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze klantenservice is erg druk op dit moment, waardoor ze langer de tijd nodig hebben om te antwoorden.... Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze klantenservice is erg druk op dit moment, waardoor ze langer de tijd nodig hebben om te antwoorden. Onze excuses voor het ongemak. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen, zodat we in de toekomst kunnen verbeteren.

welgraven

Slechte service na kapot geleverde omnia oven

prijs

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik heb gezien dat mijn collega van de klantenservice je inmiddels verder helpt. Onze klantenservice neemt... Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik heb gezien dat mijn collega van de klantenservice je inmiddels verder helpt. Onze klantenservice neemt contact met je op naar aanleiding van je opgestuurde foto's. Onze excuses voor het ongemak.

Plantinga

Heb een nieuwe tent gekocht,deze had een schuur van 6 cm in het raam.heb het gemeld ,maar dat was geen garantie.had hem moeten controleren in de winkel.een tent van 7.5meter lang. Hoe dan! Ik ben... Heb een nieuwe tent gekocht,deze had een schuur van 6 cm in het raam.heb het gemeld ,maar dat was geen garantie.had hem moeten controleren in de winkel.een tent van 7.5meter lang. Hoe dan! Ik ben helemaal klaar met die Obelink klant is geen koning waardeloos

Hallo,
Hallo,
Wat vervelend om te horen dat jullie niet tevreden zijn met onze service. Wij raden klanten aan om de artikelen bij ontvangt goed te controleren, zodat we schade kunnen oplossen. Ik zou graag met je mee willen kijken in ons systeem, maar helaas kan ik op jouw mailadres niets vinden. Kan je ons via facebook je mailadres geven waarmee je contact hebt gehad met de klantenservice? Dan kan ik met je meekijken.

Nico Bringmans

Slecht.

Hallo Nico,
Hallo Nico,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Met iets meer informatie kunnen we je feedback doorgeven aan de juiste afdelingen, zodat we in de toekomst kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak!

John van de Wiel

Een bedrijf wat alles heeft voor de camping(als het op voorraad is). Verkoop medewerkers hebben volgens mij geen idee waar je het over hebt als je iets vraagt. Website is perfect , snelle levering.... Een bedrijf wat alles heeft voor de camping(als het op voorraad is). Verkoop medewerkers hebben volgens mij geen idee waar je het over hebt als je iets vraagt. Website is perfect , snelle levering. Winkel vind ik ook perfect . Een Action maar dan op kampeer spullen . Wij komen er graag

Snelle levering , Nette winkel

Hallo John,
Hallo John,
Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze website. Onze megastore is zo groot, dat de medewerkers ingedeeld zijn per afdeling. Wanneer je iemand aanspreekt van een andere afdeling, zullen ze inderdaad antwoorden dat het niet hun afdeling is en ze hier niet veel vanaf weten. Het is niet haalbaar om iedere medewerker over alle kennis te laten beschikken. Onze excuses hiervoor. We hopen dat je tevreden bent met je aangekochte producten en hopelijk tot ziens!

Prive

Obelink geeft een goede snelle service.

Goede service.