Ruud van der Werff

Echt slecht

Ruime sortering van producten

Trinette Ermans

Slechte service

producten voor een goede prijs

Y Lippinkhof

Voor het eerst wat bij hun besteld Wat geweldig snel binnen super ben zeer tevreden

snel in verzending

Collin

Telefonisch contact met obelink is altijd dramatisch. Ga aub terug over naar een keuzemenu, want Olly begrijpt er niets van. Het resulteert enkel in heel veel tijd en geldverlies voor de klant.... Telefonisch contact met obelink is altijd dramatisch. Ga aub terug over naar een keuzemenu, want Olly begrijpt er niets van. Het resulteert enkel in heel veel tijd en geldverlies voor de klant. Daarna word je steevast ook nog twee tot drie keer doorverbonden. Om simpel een afspraak af te zeggen hang ik nu weeral 6 minuten in wacht. Sorry, maar dat geef ik op. Jammer voor de klant die mijn plaats had kunnen innemen. Dramatisch !

Zonder meer Voordelig, maar chaotische bereikbaarheid.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Collin, Bedankt voor je review! Wat ontzetten jammer te horen dat je niet tevreden bent. Onze excuses voor het ongemak! We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende... Hallo Collin, Bedankt voor je review! Wat ontzetten jammer te horen dat je niet tevreden bent. Onze excuses voor het ongemak! We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Nadine, team Obelink

prive

Mooie winkel .aardig personeel .Alleen als je geen verstand van computers of telefoon hebt kun je fluiten naar de korting. Ook al heb je thuis al heeft één van de kinderen thuis al ingelogd op Obelink

ze hebben alles in de winkel wat je maar nodig zou moeten hebben. eindeloos veel

Obelink

Als je belt, wordt je doorverbonden met.........niemand.

Aanbiedingen

MH

Ik bestel veel camping artikelen bij Obelink. Ben zeer tevreden. Snelle verzending. Als er een onderdeel ontbreekt bij een besteld produkt wordt dit direct nagezonden. Vriendelijke klantenservice.

Goede producten snelle levering vriendelijke klantenservice

De haan

Echt heel slecht

S.H.

Fijne winkel, maar nieuwe indeling vind ik niet geweldig.

Ze hebben haast alles.

Georges Vanderkeilen