Steven

Slecht

Groot assortiment

Sophie

Niet zo goed

Hebben ze niet toonbaar gemaakt.

Lourens de Waal

Slechte verpakking van bestellingen

Prima assortiment

france dubois

Geen goede ervaring: tweemaal een bestelling geplaatst en tweemaal defecte goederen ontvangen

mooi aanbod

Reactie Obelink.nl:

Hallo France, bedankt voor je feedback. Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Inmiddels heb ik gezien dan mijn collega's een label hebben gestuurd zodat de tafel terug... Hallo France, bedankt voor je feedback. Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Inmiddels heb ik gezien dan mijn collega's een label hebben gestuurd zodat de tafel terug gestuurd kan worden Groeten Nathalie

benard

Slechte klantenservice,1 product niet leverbaar van de 7 in mijn winkelwagen(boven de 50 euro)zodat ik dit later opnieuw moet bestellen en verzendkosten zal moeten betalen!!!!dit ipv een... Slechte klantenservice,1 product niet leverbaar van de 7 in mijn winkelwagen(boven de 50 euro)zodat ik dit later opnieuw moet bestellen en verzendkosten zal moeten betalen!!!!dit ipv een tegemoetkoming in de vorm van gratis verzenden

?

Reactie Obelink.nl:

Hallo Benard, bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas kan ik hierin weinig voor je beteken. Mijn excuses hiervoor! Ik geef je feedback graag... Hallo Benard, bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas kan ik hierin weinig voor je beteken. Mijn excuses hiervoor! Ik geef je feedback graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink

De Vries

Slecht

filmpjes met uitleg

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jan, Bedankt voor je feedback! Helaas is een de Tochtstrook en de wielflap een set, vandaar dat wij alle 3 de delen terug moeten hebben. Inmiddels zie ik dat er een label naar je verstuurd is... Hallo Jan, Bedankt voor je feedback! Helaas is een de Tochtstrook en de wielflap een set, vandaar dat wij alle 3 de delen terug moeten hebben. Inmiddels zie ik dat er een label naar je verstuurd is zodat je het product kunt retourneren. Mocht je de label niet ontvangen hebben horen wij dat graag. Groeten team Obelink

Ben

Als het op service en coulance aan komt moet je NIET bij Obelink zijn. Wat een kinderachtig bedrijf.

Iets goedkoper

Reactie Obelink.nl:

Dag Ben, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Wellicht kan ik je via deze weg verder helpen? Groeten team obelink

Harry verstraeten

Bestelling geplaatst geen bevestig gekregen wel betaald

Goede website
Uitgebreid assortiment

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor de feedback! Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 2 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd... Bedankt voor de feedback! Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 2 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd kunnen voldoen. Wellicht kan ik je via deze weg helpen? Groeten team Obelink.

ter Horst

Na melding klacht nog niets gehoord nu al een week, is een simpele oplossing nl. omwisselen beschadigde campingtafel. Besteld in hun webwinkel. Waarom bij andere bedrijven wel mogelijk om snelle... Na melding klacht nog niets gehoord nu al een week, is een simpele oplossing nl. omwisselen beschadigde campingtafel. Besteld in hun webwinkel. Waarom bij andere bedrijven wel mogelijk om snelle omwisseling en bij Obelink nog steeds wachten op antwoord?

online levering redelijk snel

H. Willemse

Verkeerde informatie op website, en geen reactie op vragen.
Ronduit slechte service !!!