Stevens

Doorverbinden naar een afdeling is zeer slecht telefonisch bereikbaar, hang al driekwartier aan de lijn en iedere keer na 10 minuten word de verbinding verbroken. Ik woon in Hoofddorp en kan niet... Doorverbinden naar een afdeling is zeer slecht telefonisch bereikbaar, hang al driekwartier aan de lijn en iedere keer na 10 minuten word de verbinding verbroken. Ik woon in Hoofddorp en kan niet zomaar even langskomen.

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen. Verder heeft mijn collega je vragen... Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen. Verder heeft mijn collega je vragen proberen te beantwoorden via facebook chat. Groeten team Obelink

Carlo Brouwer

Online prima, fysieke winkel een ramp

Internet winkel perfect

Reactie Obelink.nl:

Hallo Carlo, bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat... Hallo Carlo, bedankt voor je bezoek aan onze winkel. Wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink

B. van Twist

Prima website, snelle levering, ook in het buitenland. Goede communicatie.

Goede communicatie

Butterhof

Levering waardeloos

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Als je ons retourformulier invult: https://www.obelink.nl/sales/guest/form/ krijg je van ons een retourformulier waarmee je het... Bedankt voor je feedback. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Als je ons retourformulier invult: https://www.obelink.nl/sales/guest/form/ krijg je van ons een retourformulier waarmee je het product naar ons kunt retourneren. Heb je het product in de winkel gekocht? Vul dan ons contactformulier in. Groeten team Obelink

Jan Keyzer

Op donderdagmiddag 20-09-2020 vanaf circa 14.40 uur 30 minuten moeten wachten aan de telefoon totdat ik wordt door verbonden met de afdeling tenten etc.
Daarna het algemene nummer gebeld en...
Daarna het algemene nummer gebeld en daar betreffende mannelijke medewerker toonde in het geheel GEEN BEGRIP voor dit zéér klantonvriendelijke lange wachten, dat slecht is voor de naam Obelink!!!.
Graag uw reactie via telefoonnummer 0611446171
Jan Keyzer, Leeuwarden

Manu De Donder

Een top winkel, bijna onze gehele kampeeruitrusting komt van bij Obelink.
zowel online als in de winkel zelf gekocht. ( de moeite om de verplaatsing vanuit België te maken)
Maar als je een...
Een top winkel, bijna onze gehele kampeeruitrusting komt van bij Obelink.
Maar als je een mail verstuurd ivm info omtrent een product. beloven ze binnen de 4 werkdagen te antwoorden. ondertussen reeds 2 mails verzonden. En bijna 14 dagen later nog steeds geen antwoord.

snelle levering

Stefan

Voor een luifelopstelling had ik palen nodig, maar wist niet exact welke. Mail gestuurd, paar dagen later uitgebreid antwoord. Bestelling geplaatst maar één paal vergeten (mijn fout!) Gebeld, is... Voor een luifelopstelling had ik palen nodig, maar wist niet exact welke. Mail gestuurd, paar dagen later uitgebreid antwoord. Bestelling geplaatst maar één paal vergeten (mijn fout!) Gebeld, is hersteld en de juiste palen waren verzonden. Toen ging iets mis met DPD; het bezorgpunt was die dag dicht. In plaats van het een dag later nogmaals te proberen heeft DPD het direct teruggestuurd. Omdat mijn kampeervakantie naderde, ik gebeld, gelijk opgelost, al voor de spullen retour waren was een nieuwe verzending aangemaakt. Uiteindelijk voor mijn kampeervakantie alles binnen dankzij Obelink.

Goed in advies en problemen oplossen.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Stefan, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen.
Verder geef...
Verder geef ik de tips graag door aan de betreffende afdeling, zodat wij deze in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten team Obelink.

jannes post

Zelden zn goede servies gehad en voor al garantie geen woorden voor echt top super

klant vriendelijk en voor al een luisterend oor dank jullie wel

Reactie Obelink.nl:

Hallo Johannes, Bedankt voor je positieve feedback, wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met Obelink. Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online. Groeten... Hallo Johannes, Bedankt voor je positieve feedback, wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met Obelink. Wij hopen je daarom snel weer te mogen verwelkomen in onze megastore of online. Groeten team Obelink

Toon.Bod

Een woord "TOP "

Snelle en correcte levering , en zelf leveren is Top !!~ (Goeie SERVICE) dus niet eerst div. malen overladen, zoals dat bij de meeste vervoerders gaat ! ( ik kan het weten ben n.l zelf 30 jaar... Snelle en correcte levering , en zelf leveren is Top !!~ (Goeie SERVICE) dus niet eerst div. malen overladen, zoals dat bij de meeste vervoerders gaat ! ( ik kan het weten ben n.l zelf 30 jaar chauffeur geweest !!!

Reactie Obelink.nl:

Hallo Toon, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je... Hallo Toon, Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of megastore! Groeten team Obelink.

Connie Vullings

Alléén maar lof

Zoals de beschrijving van het product, zo is het ook

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in... Bedankt voor je review! Wat ontzettend fijn om te horen dat je zeer tevreden bent met Obelink. Wij doen onze uiterste best om elke klant naar tevredenheid te helpen. Wellicht zien we je snel weer in onze online webshop of megastore! Groeten team Obelink.