Peter De Backer

Zeer onprofessioneel. BTW-vrije bestelling aangevraagd. Na 1 week wordt er pas gereageerd. Alle info volgens de info op de website doorgestuurd (dus alle omschrijvingen, aantallen en specifieke... Zeer onprofessioneel. BTW-vrije bestelling aangevraagd. Na 1 week wordt er pas gereageerd. Alle info volgens de info op de website doorgestuurd (dus alle omschrijvingen, aantallen en specifieke modellen manueel overgezet), maar achteraf moet je alles opnieuw opzoeken omdat men artikelnummers nodig heeft (en deze niet vermeld staan bij veel produkten). Klantvriendelijkheid? Eenvoudige aanpassing van de website? Na een mail terug dat we dan wel elders zullen bestellen zelfs geen reactie... . Na verschillende reviews die ik heb gelezen, ben ik blij dat ik elders ga bestellen.

Groot aanbod

Reactie Obelink.nl:

Hallo Peter, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Jammer genoeg is onze website niet ingericht op zakelijke bestellingen. Onze excuses voor het... Hallo Peter, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat u niet tevreden bent met onze service. Jammer genoeg is onze website niet ingericht op zakelijke bestellingen. Onze excuses voor het ongemak! Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling. Groeten team Obelink

Boek

Ik ben erg ontstemd. De tafel is terug gestuurd, omdat die kapot was bij aankomst (gebruikt). Nu hebben we de shelter xl kunnen proberen, dezelfde bestelling. Die was gebruikt. Stokken gekrast, doek vlekken, net gehaakt. We denken nog ok, toch maar proberen op te zetten, is er een stok los. Ik ben erg boos, dat we beide artikelen van 1 bestelling in zulke abominabele kwaliteit aangeleverd krijgen. We kopen nieuw en beide zijn geen nieuwe artikelen. Ik vind het bij de wilde spinnen af. Ik wilde u bellen, dat kon helaas niet.
In verwacht van u een snelle passende reactie.

Hierna geen reactie inhoudelijk. Wel geld terug, maar dat is je consumenten recht in nederland.
Opnieuw om een reactie gevraagd, weer niets(en ik heb ze echt steeds een paar weken gegeven en mn tel nr er steeds bij) . Ik be zeer ontevreden over deze gang van zake.

Snelle levering goede prijs

Wim

Wouden hier vouwwagens kijken. Stonden er maar 6 vouwwagens opgesteld. Had toch gezien de website hier meer van verwacht.

Veel campingprodukten

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Desondanks hopen we dat je een leuke... Bedankt voor je bezoek aan onze winkel. We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. Desondanks hopen we dat je een leuke dag hebt gehad! Groeten team Obelink

klip

Goed bedrijf hebben alles alleen worden de corona regels met voeten getreden. Mwnsen zonder winkel wagens 6 personen per winkel wagen tegen de looprichting lopen en geen medewerker te zien die er... Goed bedrijf hebben alles alleen worden de corona regels met voeten getreden. Mwnsen zonder winkel wagens 6 personen per winkel wagen tegen de looprichting lopen en geen medewerker te zien die er ook maar iets aan doet!!

ze hebben alles de lage score vanwege het niet volgen vd corona regels

menno

Obelink reageert niet op hun nalatigheid.
Wij hebben nog een set neuswielen tegoed, maar zij reageren niet.

Beoekhof

Omgereden zeker 60 km. Voor een tosti ijzer op pagina 82 linksonderaan voor 14,95. Niet te vinden in de winkel. De info Bali wist ons niets te vertellen. Meisjes op de afdeling weten helemaal niets.... Omgereden zeker 60 km. Voor een tosti ijzer op pagina 82 linksonderaan voor 14,95. Niet te vinden in de winkel. De info Bali wist ons niets te vertellen. Meisjes op de afdeling weten helemaal niets. Op de website niets te vinden. Help ons maar.
Als het niet te leveren is dan hoef ik opkopen zondag morgen deaanbiedingen niet te lezen. Ik rij toch voor niets.

Mooi parkeer terrein.

Joost

Genoemde levertijden kloppen niet, zijn misleidend. Naast de getoonde producten op de website staat de levertijd. In het door mij bestelde product zou dat binnen 3 werkdagen zijn. Omdat dat niet... Genoemde levertijden kloppen niet, zijn misleidend. Naast de getoonde producten op de website staat de levertijd. In het door mij bestelde product zou dat binnen 3 werkdagen zijn. Omdat dat niet werd gehaald, bij de klantenservice navraag gedaan waar mij simpelweg werd verteld dat dat zeker 7 tot 10 werkdagen is.

rondom dit onderwerp is er geen sterk punt

Léon

Correcte uitleg snelle levering

Transparant

Vermeulen

Hallo,

Wij hebben bij u deze zomer een Hudson poly 4 Eas Air PVC tent gekocht.
Een mooie tent en licht in gewicht.
Toen wij hiermee op vakantie gingen in Zeeland verscheen er na...
Hallo,

Wij hebben bij u deze zomer een Hudson poly 4 Eas Air PVC tent gekocht.
Een mooie tent en licht in gewicht.
Toen wij hiermee op vakantie gingen in Zeeland verscheen er na 2 dagen de eerste regenbui.
Wij weten dat PVC geen lucht en of neerslag doorlaat, maar dat wel de binnenkant wat Vochtig kan gaan aanvoelen.
Tot dusver geen bijzonderheden of verassingen.
Dit veranderde toen de regen wat intensiever werd in deze bui, er kwam regenwater uit de hoek, daar waar de tunnel samen komt met het slaapgedeelte ( plafond gedeelte ).
Op de vloer ontstond een aardig plasje water.
Wij hebben hier foto's van gemaakt en dit na de bui droog gemaakt en meteen hier telefonisch melding van gemaakt bij de klantenservice van Obelink.
Verzocht werd om wat foto's van de lekkage inclusief bon van aankoop via mail door te sturen ( foto's hadden wij natuurlijk al meteen gemaakt )
Aangegeven dat het een behoorlijke lekkage was en met spoed wachtte op tegen bericht wat te doen.
3 dagen later heb ik zelf helaas weer moeten bellen hoe dit op te lossen, aangezien wij dagelijks het tunnelgedeelte staan droog te deppen ( kregen geen reactie terug op onze mail ).
Het excuus die wij hoorden op geen reactie, was dat de mail waarschijnlijk bij de verkeerde persoon in zijn mailbox lag ????? ( RAAR! ).
De medewerkster van de service zei aan de telefoon dat ze een spuitbus voor naden dichten zou toesturen.
Dit betekend dat wij volgendjaar dit gaan proberen te dichten met deze spuitbus, op hoop van zegen zegmaar, want als dit niet helpt, staan we wederom een vakantie lang te deppen in onze nieuwe tent.

Veel keus.

M. Verrips

Ik bestel een raamwisser met steel, maar krijg er eentje zonder steel (alleen de kop dus) en een watertank (?)...
Ik ben zo vriendelijk te melden dat ik die watertank niet heb besteld, of ik...
Ik ben zo vriendelijk te melden dat ik die watertank niet heb besteld, of ik hem even retour wil doen en afgeven bij het postkantoor. Nou, nee, dat ding is groot en zwaar. Vervolgens sturen ze de DPD langs op een dag waarop ik duidelijk had gezegd niet thuis te zijn. Een week later komt de DPD weer, doos maar meegegeven, want ik heb immers niet voor de tank betaald, dus vooruit. Maar al met al zijn we vier weken en wat mailverkeer verder, heb ik 0 (NUL) empathie of begrip of zelfs een klein bedankje voor mijn moeite gekregen en nog steeds geen steel!

Mooi assortiment, levering snel

Reactie Obelink.nl:

Hallo mevrouw Verrips, Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor de ongemakken. We geven je terugkoppeling graag door aan de... Hallo mevrouw Verrips, Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor de ongemakken. We geven je terugkoppeling graag door aan de betreffende afdelingen. Groeten team Obelink