jr wanink

Zeer slecht

niet een

Van Wijngaarden - Lagerweij

Maakt gebruik van DPD, welke slecht werk verricht. Nu al voor de 3e keer is een Obelink pakket niet thuis bezorgd, ondanks dat ik bezorgkosten moet betalen. Pakketten worden rechtstreeks op DPD... Maakt gebruik van DPD, welke slecht werk verricht. Nu al voor de 3e keer is een Obelink pakket niet thuis bezorgd, ondanks dat ik bezorgkosten moet betalen. Pakketten worden rechtstreeks op DPD afhaalpunt gedumpt. Waarom overweegt Obelink geen betrouwbare bezorgpartner? Deze laatste keer ook de verpakking flink beschadigd en goederen in open doos af moeten halen. DPD doet overigens niets aan deze klacht...je bent een van de zovelen met een soortgelijke klacht. Zolang DPD pakketten voor Obelink blijft bezorgen zal ik geen nieuwe bestellingen meer plaatsen.

Groot aanbod, maar goedkoop is duurkoop als je ondanks de betaalde verzendkosten zelf weer in de auto moet springen om je pakket op te halen.

Reactie Obelink.nl:

Hallo mevrouw Van Wijngaarden - Lagerweij, bedankt voor je feedback! Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze bezorging. Ik geef je klachten graag door aan de betreffende afdeling... Hallo mevrouw Van Wijngaarden - Lagerweij, bedankt voor je feedback! Wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent met onze bezorging. Ik geef je klachten graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink.

Diana

2 x 250 km gereden vanuit NH om een tent op te halen. Online stond vermeld dat de rent voorradig was in de winkel. Helaas, de tent is niet voorradig. De winkelmedewerker vertelde dat hij de tent al... 2 x 250 km gereden vanuit NH om een tent op te halen. Online stond vermeld dat de rent voorradig was in de winkel. Helaas, de tent is niet voorradig. De winkelmedewerker vertelde dat hij de tent al heel lang niet had gezien in de winkel... hoezo voorradig? Maar jammer joh... ze konden niets voor ons betekenen. Top service!!

Mooie keuze, veel tenten. Prijs kwaliteit lijkt goed

Reactie Obelink.nl:

Hallo Diana, bedankt voor je bezoek aan onze winkel! Wat vervelend te horen dat je voor niets naar onze winkel bent gereden. Jammer genoeg beteken op de website op voorraad dat er 1 op voorraad is,... Hallo Diana, bedankt voor je bezoek aan onze winkel! Wat vervelend te horen dat je voor niets naar onze winkel bent gereden. Jammer genoeg beteken op de website op voorraad dat er 1 op voorraad is, deze kan bij een klant is een karretje liggen. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes Team Obelink

Bult

Niet erg corona gericht wat schoonmaken e.d.

Eerder een mooie winkel. met alles op gebied van kamperen.

Leo Gottgens

Geen reactie op mail

Groot assortiment tegen goede prijs

Reactie Obelink.nl:

Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 3 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd kunnen voldoen. Wellicht... Het klopt inderdaad dat we momenteel niet binnen 3 werkdagen reageren. We zitten in het hoogseizoen en dat is de reden waarom we momenteel niet aan onze normale reactietijd kunnen voldoen. Wellicht kan ik je via deze weg helpen? Groeten team Obelink.

Harry verstraeten

Ik had op basis van gelezen beoordelingen een beetje wantrouwen.
Maar ik moet zeggen alles is vlot verlopen en afgehandeld via telefoon.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Harry, bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je bestelling zo snel is verlopen! Veel plezier met je bestelling! Groeten team Obelink

Mathijs Zwiers

Groene VAUDE rugzak besteld en een zwarte gekregen. Product retour gestuurd (24-6) en tot op de dag van vandaag mijn geld niet terug. Geen reactie op mail of telefoon.

Reactie Obelink.nl:

Dag Mathijs bedankt voor je feedback! Wat jammer te horend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat mijn collega's het bedrag voor de tas inmiddels heeft... Dag Mathijs bedankt voor je feedback! Wat jammer te horend dat je niet tevreden bent met onze service. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat mijn collega's het bedrag voor de tas inmiddels heeft teruggestort. Groeten team Obelink

frans

Gewoon op volgende geleverd. Geen reactie op website formulier

Zoals het hoort, snel geleverd

Reactie Obelink.nl:

Hallo Frans, Bedankt voor je feedback. Fijn te horen dat je bestelling naar wens is aangekomen. Je interpretatie is helaas juist, wij werken 7 dagen in de week om iedereen zo spoedig mogelijk van... Hallo Frans, Bedankt voor je feedback. Fijn te horen dat je bestelling naar wens is aangekomen. Je interpretatie is helaas juist, wij werken 7 dagen in de week om iedereen zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien. Groeten team Obelink

Sil

Goede prijs/kwaliteit verhouding, goede service

Ruim assortiment

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met ons. Verder geef ik je tips door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nog veel plezier... Bedankt voor je feedback! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met ons. Verder geef ik je tips door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Nog veel plezier met je bestelling! Groeten team Obelink

Femke mv

Slecht

je krijgt meer dan je wil