A.van Willigen

Coulance is een woord wat Obelink absoluut niet kent. Alleen een zeer overwerkte en onbeschofte werknemer van de tenten afdeling die na mijn vraag (nog geen eens een klacht maar een vraag!) het... Coulance is een woord wat Obelink absoluut niet kent. Alleen een zeer overwerkte en onbeschofte werknemer van de tenten afdeling die na mijn vraag (nog geen eens een klacht maar een vraag!) het gesprek afbrak. Stuitend en beledigend voor een klant.
Ik wilde weten hoe en of obelink bereid was om (buiten de ruiltijd om) enige coulance wilde tonen v.w.b. de corona tijd en ons wilde helpen. Wij konden in die tijd niet de bestelling proberen door de corona crisis. Hij bleek in april 2021 te groot voor onze caravan.
Daarnaast heeft Obelink mijn recensie hierover nooit geplaatst.

Bedroevend voor een bedrijf waar wij altijd graag kwamen en goede ervaringen mee hadden.
Jammer van het geld (maar dat verlies nemen we, die tent verkopen we t.z.t. wel, jammer van Obelink geroemd om zijn kwaliteit en snelle levering.
Voor ons niet meer.

zie recensie

Reactie Obelink.nl:

Hallo Meneer van Willigen, Bedankt voor je feedback! Wat jammer te horen dat je teleurgesteld in ons bent, Dat was zeker niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak!
Ik heb je feedback...
Ik heb je feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Bert Hartman

Komen hun toezeggingen op gebied van laagste prijsgarantie voor 100% na. Top bedrijf. Ook kwaliteitskrant.

Na komen laagste prijsgarantie.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Bert, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. We wensen je veel plezier met je aankopen en zien je graag terug in onze megastore/webshop.... Hallo Bert, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. We wensen je veel plezier met je aankopen en zien je graag terug in onze megastore/webshop.
Groeten Nadine, team Obelink

Stefan Jansen

Totaal niet tevreden over obelink, het zijn dieven

Ton Schraven

Slechte service

Oppervlakte.

Frits Janssen

In het verleden goed maar nu iets wat ik besteld heb en beschadigd is aangekomen geeft Obelink niet thuis

Duidelijke site

Reactie Obelink.nl:

Hallo Frits, wat vervelend te horen dat je een artikel hebt ontvangen dat niet helemaal compleet is. Onze excuses voor het ongemak!
ik zie dat mijn collega inmiddels een nalevering hebben...
ik zie dat mijn collega inmiddels een nalevering hebben aangemaakt, en je de hoekstukken komen je kant op!
Verder heb ik je feedback doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling!

Rob

Bedrijf zelf redelijk

Reactie Obelink.nl:

Hallo Rob, Bedankt voor je review! We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Nadine team Obelink

Paul

Producten waren allemaal op voorraad. Op tijd besteld, niet op tijd geleverd. Komen belofte 3 werkdagen niet na. Ligt uiteraard aan koerier. Gaan nu geen tijd meer hebben om het elders te bestellen... Producten waren allemaal op voorraad. Op tijd besteld, niet op tijd geleverd. Komen belofte 3 werkdagen niet na. Ligt uiteraard aan koerier. Gaan nu geen tijd meer hebben om het elders te bestellen voordat we gaan kamperen. Geweldige service die we kregen van Obelink: 'we adviseren om het naar het vakantie adres te sturen". Top, bedankt.
Als je de producten binnen de beloofde levertijd wil hebben zou ik hier zeker niet bestellen.

Lijkt een professionele club

Reactie Obelink.nl:

Hallo Paul, wat vervelend te horen dat je niet tevreden bent. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie inderdaad dat je pakket een behoorlijke vertraging heeft opgelopen.
Ik heb je verdere...
Ik heb je verdere feedback doorgegeven aan de betreffende afdeling.

Thijs Munnink

#Obelink ik probeer al een week een oplossing te zoeken met jullie klantenservice waarvan Ollie de helft van de keren de weg kwijt is. Behalve dat, zijn jullie ook mijn luifel kwijt van 4 meter... #Obelink ik probeer al een week een oplossing te zoeken met jullie klantenservice waarvan Ollie de helft van de keren de weg kwijt is. Behalve dat, zijn jullie ook mijn luifel kwijt van 4 meter lang. Jullie sturen me van het kastje naar de muur. Na 4 medewerkers te hebben gesproken wil iemand me wel stiekem vertellen dat het voor de vakantie niet meer lukt!? De enige oplossing is dat ik zelf naar de winkel rij en wederom een luifel betaal en de 4 meter lange luifel op het dak van m’n auto moet knopen?
Volgens mij kan dit niet de bedoeling zijn?

Ze hebben veel

Stefan Jansen

Helemaal niet tevreden

Helemaal niet tevreden

Ik heb op 28/3 een campingkast besteld bij obelink. Bijna 2 weken verder had ik nog steeds geen kast. Dan een mailtje gestuurd naar obelink waarop ik het antwoord kreeg dat mijn pakketje bij dpd lag, ik kreeg ook een track en trace code. Een paar dagen later was mijn pakketje nog steeds niet verwerkt door dpd waarop ik obelink terug een mailtje stuurde maar geen antwoord op kreeg. Dan maar contact opgenomen met dpd, binnen het uur een mailtje terug waarin stond dat het pakketje wel aangemeld was door obelink maar dat zij dit nooit ontvangen hebben. Dan terug naar obelink gemaild, toen antwoordde ze wel dat het door een systeemfout nooit verstuurd is geweest.

Ik kon mijn geld terug krijgen of de bestelling alsnog laten verzenden. Ik koos om het dan nog te verzenden.

Op 13/4 kreeg ik een berichtje van DPD dat mijn pakketje geleverd is. Het was besteld op adres van de camping maar ze hebben het op het thuisadres geleverd, voor ik dat door had waren we al een paar dagen verder, dan heb ik iemand gebeld om te gaan kijken maar er was geen pakje, niet thuis, niet bij de buren en er zat niets in de brievenbus met uitleg van waar het zou geleverd zijn.

Ik heb dan terug een mailtje naar obelink gestuurd maar nog steeds geen antwoord gekregen.
Vandaag 20/4 nog steeds geen antwoord of kast gekregen.

Dit is geen manier van werken.

Voor mij voorlopig geen

Van der Linde

Zeer slechte service. Voortentstok, na opzetten, afgebroken binnen garantieperiode, voortent tijdelijk voorzien van noodstok in de hoop dat Obelink een nieuwe stok zal opsturen. Helaas, Obelink eist... Zeer slechte service. Voortentstok, na opzetten, afgebroken binnen garantieperiode, voortent tijdelijk voorzien van noodstok in de hoop dat Obelink een nieuwe stok zal opsturen. Helaas, Obelink eist het volledige frame terug voordat ze een nieuw frame versturen, dat terwijl de tent al staat en voor het seizoen is ingericht met oa een houten vloer. Dat alles in de open lucht staat en dat een regenbui alles kapot kan maken interesseert Obelink niets. Kortom...Obelink laat een trouwe klant gewoon in de kou staan, niks geen service.

Kan ik even niet vinden