Freddy Böhmer

Totaal onbetrouwbaar !!! Na 4X mail gestuurd te hebben om garantie te claimen nog zelfs geen antwoord ontvangen.

GEEN !!!!!!!

Gerjan

Waardeloos

Was eerder altijd goed, nu niet meer

Reactie Obelink.nl:

Beste Gerjan, Bedankt voor je feedback. Zou je ons wat meer willen uitleggen over wat je niet meer goed vind?
Zowel wij als onze bezorgers zijn een beetje overvallen door de drukte sinds de versoepelingen rondom COVID-19. We doen onze uiterste best voor iedere klant om het pakket zo snel mogelijk te versturen. Groeten Team Obelink

Yolanda

Vreselijk. Corona maatregelen??? An me hoela. Regels naleven van het RIVM. An me hoela.

Hou u aan de regels.

Reactie Obelink.nl:

Dag Yolanda, We snappen je zorgen.In het weekend houden we alle reserveringen exact bij en weten daarnaast hoeveel mensen we nog zonder ticket kunnen toelaten. We hanteren nog steeds de norm van 1... Dag Yolanda, We snappen je zorgen.In het weekend houden we alle reserveringen exact bij en weten daarnaast hoeveel mensen we nog zonder ticket kunnen toelaten. We hanteren nog steeds de norm van 1 klant per 25m2. Als we dit bereikt hebben, kunnen er geen mensen meer naar binnen (die geen ticket hebben gereserveerd). Onze winkel is groot, maar ook wij merken dat het op sommige delen in de winkel alsnog druk kan worden. Hierbij hopen we ook op medewerking en verantwoordelijkheid van onze klanten om afstand te nemen als het te druk wordt. Op deze manier hopen we samen met onze klanten winkelen in deze tijd toch verantwoordelijk te houden. Groeten Team Obelink

Harald

Na bestellen 1,5 week wachten........... wat ontzettend slecht is dat

Zeggen dat ze er niets aan kunnen doen, het is zooooo druk. Dat kan wel 1 dag vertraging opleveren maar geen 1,5 week lijkt mij

Reactie Obelink.nl:

Hallo Harald, Dat begrijpen we. We zijn zelf ook overvallen door de drukte. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm... Hallo Harald, Dat begrijpen we. We zijn zelf ook overvallen door de drukte. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om ervoor te zorgen dat alle bestellingen zo snel mogelijk geleverd worden. Groeten team Obelink

Klaas

Ze leveren niet op tijd en zijn (zo goed als) niet bereikbaar. Tevens reageren ze niet op vragen via contactformulier. Via T&T van DPD kom je ook niet veel verder. Kortom...één en al onzekerheid... Ze leveren niet op tijd en zijn (zo goed als) niet bereikbaar. Tevens reageren ze niet op vragen via contactformulier. Via T&T van DPD kom je ook niet veel verder. Kortom...één en al onzekerheid voor wat betreft de levering.

Makkelijke site maar heb je weinig aan als de opvolging niet goed is.

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Sinds de versoepelingen worden er weer massaal vakantieproducten besteld en vragen worden gesteld. We werken 7 dagen in de week om ervoor te zorgen dat alle bestellingen... Bedankt voor je feedback! Sinds de versoepelingen worden er weer massaal vakantieproducten besteld en vragen worden gesteld. We werken 7 dagen in de week om ervoor te zorgen dat alle bestellingen en de vragen zo snel mogelijk geleverd en beantwoord worden. Groeten Team Obelink.

Andrey

Vreselijk

Klanten superlang aan de telefoon laten wachten om geen oplossing te bieden, blinde mensen die daar werken en je naam op heel andere orders plakken

Reactie Obelink.nl:

Hallo Andrey, bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Andrey, bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt. Groeten Nathalie

Vesterink

Telefonisch niet bereikbaar en ook geen enkele reactie op e-mail. Niet gewend van Obelink.

Verkoop direct in de winkel

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen... Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt. Groeten Nathalie

Klaas

Communicatie/ afstemming niet mogelijk op dit moment. Reageren niet op het contactformulier. Als je wilt bellen kom je boven de nummer 30 in de wachtrij.

Niet

Reactie Obelink.nl:

Hallo Klaas, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Klaas, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

Peter

Vijf dagen geleden artikelen besteld en nog geen bevestiging van wanneer deze worden verstuurd. Op mijn e-mail naar de klanten service wordt niet gereageerd.

Groot assortiment dat slecht geleverd wordt.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Peter, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer... Hallo Peter, Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat de pakket zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie

geen bedrijf

Zeer slechte levering Gevraag of artikel op voorraad was het antwoord was 6 stuks.In webshop besteld maar na een paar dagen nog niet geleverd gebeld wanneer mijn bestelling werd geleverd. Kreeg als... Zeer slechte levering Gevraag of artikel op voorraad was het antwoord was 6 stuks.In webshop besteld maar na een paar dagen nog niet geleverd gebeld wanneer mijn bestelling werd geleverd. Kreeg als antwoord dat dat nog wel een week kon duren maar ik denk dat een webshop welke het artikel op voorraad het ook direct
kan leveren

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen... Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd. Groeten Nathalie