M. Sak

Donderdag 4 juni j.l. wandelschoenen besteld en netjes betaald. Schoenen stonden op voorraad maar levertijd kreeg ik maar niet te zien. Niet bij het artikel en niet na bestelling.
Dus vrijdag...
Dus vrijdag mail gestuurd met de vraag wanneer ik de schoenen kon verwachten en waarom er geen levertijd vermeld staat bij het artikel, zoals ze zelf in FAQ aangeven.
Maandag nog steeds geen reactie en gebeld. Wordt aangegeven dat levertijd tot 9 werkdagen kan duren en ik bericht krijg zodra verzonden. Er lang dus en geef ik aan dat ik ze ergens anders gekocht zou hebben wanneer ik dat voor bestelling geweten had.
Vandaag 10 juni krijg ik bericht op mijn mail dat de schoenen niet op voorraad zijn en ze het geld terug storten.
Wat een ongelofelijke k.. service. Nooit meer iets bestellen hier dus!!!!!!

Thysebaert marianne

Wij zijn niet content tent besteld op 23mei en nog steeds niet geleverd dacht dat het.vlugger zou gaan willen ze dit weekend uit proberen maar zal waarschijnlijk niet lukken hopelijk hebben we ze... Wij zijn niet content tent besteld op 23mei en nog steeds niet geleverd dacht dat het.vlugger zou gaan willen ze dit weekend uit proberen maar zal waarschijnlijk niet lukken hopelijk hebben we ze eind de maand want vertrekken dan op vakantie en moeten we nog naar een ander alternatief zoeken wel betaald

Niks

Lieuwe

Gister in de winkel geweest. Dit was niet te doen zo druk. Snel weer vertrokken. Niemand die zich aan corona maatregelen houdt. Eigenbelang klant gaat voor. Geen geduld geen afstand houden. Te veel... Gister in de winkel geweest. Dit was niet te doen zo druk. Snel weer vertrokken. Niemand die zich aan corona maatregelen houdt. Eigenbelang klant gaat voor. Geen geduld geen afstand houden. Te veel mensen bij elkaar. Dan spreekt iedereen schande van de protest bijeenkomsten. Maar dit was minstens zo erg.

Geen idee

Reactie Obelink.nl:

We houden alle reserveringen exact bij en weten daarnaast hoeveel mensen we nog zonder ticket kunnen toelaten. We hanteren nog steeds de norm van 1 klant per 25m2. Als we dit bereikt hebben, kunnen... We houden alle reserveringen exact bij en weten daarnaast hoeveel mensen we nog zonder ticket kunnen toelaten. We hanteren nog steeds de norm van 1 klant per 25m2. Als we dit bereikt hebben, kunnen er geen mensen meer naar binnen (die geen ticket hebben gereserveerd). Onze winkel is groot, maar ook wij merken dat het op sommige delen in de winkel alsnog druk kan worden. Hierbij hopen we ook op medewerking en verantwoordelijkheid van onze klanten om afstand te nemen als het te druk wordt. Op deze manier hopen we samen met onze klanten winkelen in deze tijd toch verantwoordelijk te houden. Groeten team Obelink

Obelink

De website ziet er goed uit. Service en snelheid kent dit bedrijf niet

mooie website

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor de feedback. Ik heb het even nagekeken, ik zie dat mijn collega wachten op een foto's van het serviesset. Wellicht dat de mail je is ontschoten. Groeten Team Obelink

Botsema

Wij waren deze week op een doordeweekse dag bij Obelink, moesten een entree bewijs bestellen dus we dachten dat het goed geregeld was rondom de Corona maatregelen zoals in alle andere winkels. Tot... Wij waren deze week op een doordeweekse dag bij Obelink, moesten een entree bewijs bestellen dus we dachten dat het goed geregeld was rondom de Corona maatregelen zoals in alle andere winkels. Tot onze verbazing lieten ze iedereen naar binnen , ook zonder ticket . Het was er echt niet normaal druk!!! Echt te gek voor woorden!! Blijkbaar vind Obelink omzet belangrijker dan de gezondheid van hun klanten. Wij zij heel snel weer vertrokken. Dit was een keer en nooit weer.

Hanny

Krijg geen contact ivm retourzending. Twee e-mails gestuurd. Na telefonisch contact zou ik een retourformulier toegestuurd krijgen. Niks ontvangen.

Assortiment

Reactie Obelink.nl:

Dag Hanny, Als je ons retourformulier invult: https://www.obelink.nl/sales/guest/form/ krijg je van ons een retourlabel waarmee je het product naar ons kunt retourneren. Heb je het product in de... Dag Hanny, Als je ons retourformulier invult: https://www.obelink.nl/sales/guest/form/ krijg je van ons een retourlabel waarmee je het product naar ons kunt retourneren. Heb je het product in de winkel gekocht? Vul dan ons contactformulier in. Groeten team Obelink

Anja

Te weinig mogelijkheid de rivm maatregelen te hanteren

Voldoende keus

Renee

Bedrijf verhult haar onvermogen achter de Corona maatregelen! Reageert nergens op en in capabel personeel.
Schaamteloos om Corona als excuus te gebruiken voor de wanorde in het bedrijf!

Kan niets bedenken

Verhorst

Helaas veel vertraging en niet nagekomen beloftes.

Mooie website

Robin

Verschrikking, koop hier niet!