Reviews

9 / 10
53223 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

53223 Reviews

Bernaer

8/10

Normaal altijd perfect ... deze keer niet ---> pakketnummer 05118928148130 van Obelink Vrijetijdsmarkt b.v. !?

Sterke punten

Zoals altijd - bestelling en levering OK
Maar lees hieronder a.u.b.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Roger,
Bedankt voor je review! Ik zie dat de bestelling die je op 15 juni bij ons gedaan hebt, op 17 juni, gister, bij jullie afgeleverd is. Als er iets niet goed gegaan is, willen we dat...
Hallo Roger,
Bedankt voor je review! Ik zie dat de bestelling die je op 15 juni bij ons gedaan hebt, op 17 juni, gister, bij jullie afgeleverd is. Als er iets niet goed gegaan is, willen we dat natuurlijk oplossen! Kan je me misschien vertellen wat er met het pakket aan de hand is?
Groeten Team Obelink


Jan Westerop

10/10

Reactie op incomplete levering:
Vriendelijk te woord gestaan en binnen beloofde termijn werd ontbrekend onderdeel geleverd! Uitstekende service!!

Sterke punten

Obelink doet wat hij belooft!

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jan,
Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent en de missende producten toch snel de weg naar jou gevonden hebben! Bedankt voor je review! Veel plezier met de aangekochte...
Hallo Jan,
Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent en de missende producten toch snel de weg naar jou gevonden hebben! Bedankt voor je review! Veel plezier met de aangekochte producten.
Groeten Team Obelink


Bruijsten

1/10

Al vanaf 1 juni aan het wachten op bestelling, een deel nog steeds niet geleverd, op mail word niet gereageerd en op telefoon ook niet, volgende keer maar bij de Wit in Schijndel bestellen dan weet... Al vanaf 1 juni aan het wachten op bestelling, een deel nog steeds niet geleverd, op mail word niet gereageerd en op telefoon ook niet, volgende keer maar bij de Wit in Schijndel bestellen dan weet ik zeker dat ik het krijg!!!

Sterke punten

?

Reactie Obelink.nl:

Beste mevrouw,
Wat vervelend dat het niet helemaal goed gaat met je bestelling. Na ons contact afgelopen maandag via facebook, zie ik dat mijn collega heeft laten weten een nalevering te doen....
Beste mevrouw,
Wat vervelend dat het niet helemaal goed gaat met je bestelling. Na ons contact afgelopen maandag via facebook, zie ik dat mijn collega heeft laten weten een nalevering te doen. Ik hoop dat deze snel binnen komt! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Groeten Kim, Team Obelink


Jeannet

9/10

Super tevreden! Had een verkeerd artikel, dat was heel snel opgelost.

Sterke punten

Snelle, nette levering.zeer klantvriendelijk.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jeannet,
Wat fijn om te horen dat het allemaal snel naar wens is opgelost! Bedankt voor je review en veel plezier met de aangekochte artikelen!
Groeten Team Obelink


Irene

2/10

Was eeen erg goede campeerwinkel waas we alles konden halen maar nu door vele veranderingen zeer teleurstellend ga nu geen dagje meer plannen om spullen te halen

Sterke punten

Spullen die via internet te bestellen zijn is oke

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ans,
Wat vervelend om te horen dat je bezoek aan onze winkel niet naar wens was. Kan je vertellen welke veranderingen je teleurstellend vind? Helaas hebben we door Covid-19 wat...
Hallo Ans,
Wat vervelend om te horen dat je bezoek aan onze winkel niet naar wens was. Kan je vertellen welke veranderingen je teleurstellend vind? Helaas hebben we door Covid-19 wat leverproblemen, die zorgen voor enkele lege schappen in de winkel. Dit vinden wij zelf ook erg vervelend. Ik hoop dat je desondanks tevreden bent met je eventuele aangekochte artikelen.
Groeten Team Obelink


Ans Pijper

2/10

Retourneren is waardeloos, heb je geen printer heb je een probleem.

Sterke punten

levering prima

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ans,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over ons retourproces. Helaas kan je inderdaad alleen retourneren bij DPD met een uitgeprint retourlabel. Dit is de manier hoe DPD werkt en dat...
Hallo Ans,
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over ons retourproces. Helaas kan je inderdaad alleen retourneren bij DPD met een uitgeprint retourlabel. Dit is de manier hoe DPD werkt en dat is natuurlijk niet handig als je geen printer hebt. Onze excuses voor het ongemak. Gelukkig kan je meestal je retourlabel voor €0,05 of €0,10 cent laten uitprinten bij het DPD punt!
Groeten Team Obelink


Geert

2/10

Zeer slecht. Medewerkers onvoldoende klantgericht en te weinig kennis van de artikelen. Olie is een monster. Medewerkers verbinden door omdat” het hun verantwoordelijkheid niet is”. 55 minuten... Zeer slecht. Medewerkers onvoldoende klantgericht en te weinig kennis van de artikelen. Olie is een monster. Medewerkers verbinden door omdat” het hun verantwoordelijkheid niet is”. 55 minuten geduurd voordat ik een medewerker met kennis aan de lijn had. De coolbox van € 249 merk Obelink doet het niet. Kan ik weer 104 km rijden om te ruilen. Medewerkers weten niet of ze mijn historie bij obelink kunnen inzien. Koelbox van enkele jaren oud was kapot (ook van Obelink). Geen bon geen garantie. Een cijfer. Nee liever niet.

Sterke punten

Veel keuze

Reactie Obelink.nl:

Hallo Geert,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik begrijp dat het uiterst frustrerend is dat je zo lang aan de telefoon hebt moeten wachten tot iemand je te...
Hallo Geert,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik begrijp dat het uiterst frustrerend is dat je zo lang aan de telefoon hebt moeten wachten tot iemand je te woord stond. We zijn op dit moment erg druk, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is. Jammer dat er geen andere oplossing is, dan naar onze winkel te komen en hem om te ruilen. Dit had ik ook liever anders gezien. Ik weet niet hoelaat je van plan bent te vertrekken? Misschien kan ik nog wat anders regelen. Wil je ons een privé berichtje doen op facebook?
Groeten Team Obelink


H h Langevoort

3/10

Niet heel best maar meer gericht op het vervoersbedrijf DPD echt een waardeloze bende als je belt krijg je iemand aan de lijn die geen woord Nederlands kent en gewoon de horen er op gooit om dat je... Niet heel best maar meer gericht op het vervoersbedrijf DPD echt een waardeloze bende als je belt krijg je iemand aan de lijn die geen woord Nederlands kent en gewoon de horen er op gooit om dat je teveel vragen stelt ik wil gewoon mijn bestelling die met 3 dagen bezorgd zou worden en wij vandaag op vakantie konden gaan
Echt jammer

Sterke punten

Breed assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer Langevoort,
Wat vervelend dat je ervaring met DPD zo slecht is. Helaas krijgen we hier meer klachten over en houden we deze allemaal bij, zodat we na het hoogseizoen kunnen...
Hallo meneer Langevoort,
Wat vervelend dat je ervaring met DPD zo slecht is. Helaas krijgen we hier meer klachten over en houden we deze allemaal bij, zodat we na het hoogseizoen kunnen onderzoeken naar hoe we onze service kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Ik zie dat je pakket op dit moment in Meppel ligt, maar dat is al sinds 9 juni. Heb je via DPD zelf meer informatie gekregen? Het kan zijn dat ze je pakket kwijt zijn geraakt en dan moeten we een DPD onderzoek starten, om te kijken wat er gebeurd is en een nieuw artikel naar jou op te sturen. Dit kan je doen via onze klantenservice (customerservice@obelink.nl of (0)543 532 632). Ik hoop dat jullie desondanks deze vervelende ervaring toch nog een fijne vakantie kunnen hebben.
Groeten Team Obelink


Gosewehr

3/10

Slecht bereikbaar!

Sterke punten

N.v.t.

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft het momenteel extreem druk, waardoor reactietermijnen jammer genoeg niet tijdig worden behaald. Ze doen hun uiterste best om alles zo snel mogelijk... Bedankt voor je review. Onze klantenservice heeft het momenteel extreem druk, waardoor reactietermijnen jammer genoeg niet tijdig worden behaald. Ze doen hun uiterste best om alles zo snel mogelijk van een reactie te voorzien. Onze excuses voor het ongemak. Misschien kan ik je via dit platform helpen?
Groeten Team Obelink


Kees Weijer

10/10

Klantvriendelijk en zeer correct in het afhandelen van klachten

Sterke punten

snelle reactie op een klacht, geen poespas

Reactie Obelink.nl:

Hoi Kees, leuk om te lezen! Veel plezier met je bestelling. Groeten team Obelink