Muylaert

Goede aankoop

goede klantenservice

Annelies Veldhuizen

Iedereen is zeer klantvriendelijk

Goede service en tevreden over onze aankoop

Jan Smulders

In het najaar van 2019 heb ik een gebruikte caravan gekocht met diverse toebehoren waaronder een voortent. Door Corona heb ik de voortent 1x opgezet in 2020 en bemerk dat deze te hoog staat.... In het najaar van 2019 heb ik een gebruikte caravan gekocht met diverse toebehoren waaronder een voortent. Door Corona heb ik de voortent 1x opgezet in 2020 en bemerk dat deze te hoog staat. Hierover heb ik toen gereclameerd. Nadat er een winter overheen ging en ik me toch ergerde aan de passing heb ik de klacht opnieuw onder de aandacht gebracht. Zonder enige weerstand werd me beloofd dat ik de voortent mocht omruilen. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een splinternieuwe voortent en een nieuwe bijbehorende luifel geleverd. Ik moest wel de complete eerder geleverde tent met luifel natuurlijk inleveren. Maar wat een geweldige service !!! Die kan naar mijn mening NIET worden overtroffen.

Een zeer tevreden klant van Obelink.
Jan Smulders.

Geweldige nazorg

Reactie Obelink.nl:

Hallo Jan, Bedankt voor je positieve feedback. Fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent. We wensen je veel plezier met de voortent en zien je graag terug in onze megastore/webshop!
Groeten...

Whitney De Bont

Slechte service

Ruim aanbod

Frank Wissink

Erg grote doos voor een heel klein pakketje

Prima reviews

Reactie Obelink.nl:

Hallo Frank, bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat je tevreden bent. Verder over je feedback deze geef ik graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.... Hallo Frank, bedankt voor je feedback! Fijn te horen dat je tevreden bent. Verder over je feedback deze geef ik graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren.

Wilbert Blok

Helaas een slechte ervaring met Obelink. Een Eurom kachel besteld maar helaas bleek deze te lekken. Er kon geen nieuwe gestuurd worden maar moest ik de oude terugsturen en een nieuwe bestellen. Helaas een slechte ervaring met Obelink. Een Eurom kachel besteld maar helaas bleek deze te lekken. Er kon geen nieuwe gestuurd worden maar moest ik de oude terugsturen en een nieuwe bestellen.
Groot was mijn verbazing toen de opnieuw bestelde kachel bij binnenkomst een gebruikte bleek te zijn met schade.
Nog groter werd de verbazing dat Obelink niet het geld terugstorte van de eerste kachel maar nog een kachel opstuurde. Wat denkt u toen ik deze kachel ontving.....precies dit bleek ook gebruikt exemplaar te zijn met zelfs nog meer schade.
Blijkbaar is het gebruikelijk bij Obelink om gebruikte exemplaren toe te sturen.
Uiteindelijk 7 euro korting gekregen maar als ik een gebruikt exemplaar had gewild, had ik wel op marktplaats gekeken.

Is redelijk goed

Alles waar een timerklok op zit klopt niet
Wij hebben:
Oven
Airfryer
Wasmachine incl centrifuge
Bij allen werken de timers niet naar behoren

Frans Wilders

Veel beloven maar niet leveren.

Artikel beloofd, link gekregen om te bestellen en dan wordt het toch niet geleverd.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Frans, Bedankt voor je feedback! Wat vervelend te horen dat je je pakket nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Mijn excuses voor het ongemak!
Ik zie dat het pakket onderweg is voor...
Ik zie dat het pakket onderweg is voor bezorging, naar verwachting gebeurd morgen anders maandag.
Alvast veel plezier met je bestelling!
Groeten Nadine

Fred

Obelink verzend bestellingen via DPD. Na mijn bestelling kreeg ik een mail met 2 track and trace nummers om de zending te kunnen volgen via de DPDsite.
Na 3 dagen 1 doos ontvangen en voor de...
Na 3 dagen 1 doos ontvangen en voor de tweede staat al 4 dagen op de DPDsite dat de order is aangemeld.
Obelink zou beter kiezen voor een betrouwbaarder partner als DHL of Post.nl
zodat na ontvangst van de bevestiging je bestelling de volgende dag in hiis is.

Groot assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo Fred, Bedankt voor je review! We zorgen ervoor dat je feedback terecht komt bij de betreffende afdeling zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren.