Bert Vdc

Ik bestelde 3 artikelen die voorradig waren en waarvan als levertijd 5 werkdagen stond aangegeven. Ik werd ongerust toen ik na 2 dagen nog geen enkele info omtrent verzending had ontvangen. Dus even... Ik bestelde 3 artikelen die voorradig waren en waarvan als levertijd 5 werkdagen stond aangegeven. Ik werd ongerust toen ik na 2 dagen nog geen enkele info omtrent verzending had ontvangen. Dus even gebeld (23e in de wachrij, maar na een 20-tal minuten een medewerkster aan de lijn) en uitgelegd dat we volgende week op reis vertrokken en dus zeker geen 10 dagen of meer konden wachten. Ze dame zei dat de bestelling allicht nog dezelfde avond zou vertrekken met DPD. En ja hoor, de dag erna tegen 15:00 alles netjes geleverd. Dus zeker heel tevreden over de service en de leveringstijd van Obelink (maandag om 23:00 besteld en donderdag om 14:00 alles correct geleverd).

Ondanks de drukte toch alles correct en op tijd geleverd

L. de Vos

Een bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen

Elshof

Geweldige service !

Geweldige after-sale service

J.H.Baan

Geweldige service en pijlsnelle levering, klasse

prijs, snelheid en betrouwbaarheid.

Ton silvius

Correct en snelle levering

Wat je

Ingrid Lucas

Vorig jaar september de licht gewicht voortent Amalfi gekocht en afgelopen week kunnen uitproberen. Alleen heb ik voor mezelf voor de volgende keer een andere manier van opzetten uitgevonden. Maar... Vorig jaar september de licht gewicht voortent Amalfi gekocht en afgelopen week kunnen uitproberen. Alleen heb ik voor mezelf voor de volgende keer een andere manier van opzetten uitgevonden. Maar hij was goed waterdicht ( heel veel regen gehad) en toch als het zonnetje erin stond was het behoorlijk warm. Maar al met al een voor mij goede aankoop geweest.

Snelle en goede levering. Ook goed verpakt.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ingrid, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je zo positief bent over Obelink! Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling. Groetjes team Obelink

Ontevreden klant

12 dagen levertijd voor voorraad producten. Op mails krijg je geen reactie. Courier DoD gooit bestellingen gewoon over het hek als je niet thuis bent? Twee eigenproducten van Obelink gekocht. Wat... 12 dagen levertijd voor voorraad producten. Op mails krijg je geen reactie. Courier DoD gooit bestellingen gewoon over het hek als je niet thuis bent? Twee eigenproducten van Obelink gekocht. Wat een vergissing. Nooit meer.

Klanten negeren

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen... Bedankt voor je feedback! Het is op het moment erg druk bij ons. De afgelopen maanden was de mogelijkheid om op vakantie te gaan erg onzeker, maar de laatste weken is de vraag weer enorm gestegen sinds de versoepelingen en worden er weer massaal vakantieproducten besteld. We werken 7 dagen in de week om er voor te zorgen dat iedereen aan de telefoon en op hun mails reactie krijgt en dat hun pakketten zo snel mogelijk worden verstuurd.
Groeten Nathalie

wim timmermans

Zeer snel geleverd
Ik begrijp die andere reviews niet echt
Maar had wel in een veel kleiner doosje gekund

Lekker snel en mooie prijs

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je positieve review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met ons. Verder geef ik graag je feedback door aan de betreffende afdeling, zodat wij dit in de toekomst kunnen... Bedankt voor je positieve review! Wat fijn te horen dat je zo tevreden bent met ons. Verder geef ik graag je feedback door aan de betreffende afdeling, zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink

Mw

Niet geleverd, vaak moeten bellen. Pakket wat zogezegd niet meegenomen door Dpd omdat ze met te klein busje kwamen . Artikel is daarom nog in magazijn. Of Dpd volgende x mijn pakket wel mee neemt is... Niet geleverd, vaak moeten bellen. Pakket wat zogezegd niet meegenomen door Dpd omdat ze met te klein busje kwamen . Artikel is daarom nog in magazijn. Of Dpd volgende x mijn pakket wel mee neemt is maar de vraag????
Ik wil mijn bestelde product binnen de toegezegde levertijd

Reactie Obelink.nl:

Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je problemen hebt met de levering. Inmiddels zie ik dat er een nalevering voor je is aangemaakt, deze is inmiddels ook al afgeleverd. Mocht dit... Bedankt voor je review, wat vervelend te horen dat je problemen hebt met de levering. Inmiddels zie ik dat er een nalevering voor je is aangemaakt, deze is inmiddels ook al afgeleverd. Mocht dit niet zo zijn horen wij dat graag! Groeten team Obelink

R. Bijen

Producten besteld, duurde erg lang (+/- 10 dagen) voordat de producten werden verstuurd. volgens track & trace van DPD zijn de producten bezorgd, maar niets ontvangen.
Meer maals klacht...
Meer maals klacht gestuurd naar klantenservice, geen gehoor. Inmiddels 4 weken sinds bestelling, nog geen producten ontvangen, ook nog niets vernomen van klantenservice.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Robert, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend te horen dat je problemen ervaart met de levering van je pakketen. Zou je ons je ordernummer willen sturen? Dan kan ik het even uitzoeken voor... Hallo Robert, Bedankt voor je feedback. Wat vervelend te horen dat je problemen ervaart met de levering van je pakketen. Zou je ons je ordernummer willen sturen? Dan kan ik het even uitzoeken voor je. Groeten team Obelink