Reviews

9 / 10
52978 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
9/10
Info over verloop order
8.8/10
Snelheid levering
9/10
Bestelgemak
9.2/10
Klantvriendelijkheid
9/10
Informatie op de website
8.8/10
After sales
8.8/10

52978 Reviews

F. Walet

1/10

Een bedrijf wat snel levert maar dat niet waar maakt
En als een product schade heeft opgedaan dan zijn ze niet thuis, ze beloven van alles maar komen het niet na
De winkel is prima maar...
Een bedrijf wat snel levert maar dat niet waar maakt
En als een product schade heeft opgedaan dan zijn ze niet thuis, ze beloven van alles maar komen het niet na
De winkel is prima maar via de webshop een drama

Sterke punten

Nee totaal niet


Hans

1/10

Zeer slecht

Sterke punten

Snelle levering


A. Holster-Bouwmeester

6/10

17 september een bezoek gebracht. Kennis van het personeel waar de producten liggen is matig. Ongeveer in vak elf of verderop. Vooraf hadden we op de website de artikelnummers opgezocht. De... 17 september een bezoek gebracht. Kennis van het personeel waar de producten liggen is matig. Ongeveer in vak elf of verderop. Vooraf hadden we op de website de artikelnummers opgezocht. De servicebalie achter in de zaak, richting technische spullen, was regelmatig niet bezet. Die van de technische spullen zelf niet.
Zag geen mogelijkheid om feedback te geven van een winkelbezoek, dus dan op deze manier.

Sterke punten

Verplichte veld om in te vullen. Daar doen we niet aan mee. Zo kom je wel aan een 9,3


Laan

1/10

Slecht

Sterke punten

De artikelen werden op tijd geleverd


Ruurd Okkerse

6/10

Klacht Obelink
Deze zomer een set voor- en zijwanden aangeschaft die tezamen met de Fiamma Caravanstore een voortent voor de caravan creëren. Eerst een positief punt: tijdens de stevige storm...
Klacht Obelink
Deze zomer een set voor- en zijwanden aangeschaft die tezamen met de Fiamma Caravanstore een voortent voor de caravan creëren. Eerst een positief punt: tijdens de stevige storm die in augustus ons land teisterde, bleef de voortent netjes staan.
Er was wel een probleem. De meegeleverde spanladders (breed 25mm) pasten niet op de ankerhaken van de voortent. Zowel telefonisch als per mail aangegeven wat het probleem was, maar Obelink bleef bij hoog en bij laag volhouden dat de juiste spanladders waren geleverd. Op de website van Obelink zijn de correcte spanladders (met een breedte van 20 mm) als enige leverbaar.
Ondanks het feit dat ik met foto’s e.e.a. had ondersteund, wijzigde Obelink niet zijn standpunt, waarbij steeds een ander punt werd genoemd, dan het eigenlijke probleem. Dit is een staaltje after-sales die ik niet vind passen. Voor mij reden om Obelink (ondanks de zeer ruime collectie kampeerspullen) voortaan links laat liggen en niet zal aanbevelen bij familie en vrienden.

Sterke punten

Zeer ruime sortering


.

10/10

Top, goede producten voor een betaalbare prijs.

Sterke punten

Betaalbaar, snelle levering


Fam. de Ruijter

7/10

Dinsdag 2-9 de Obelink Prestige mover 2 besteld (bestelling bestaat uit 2 pakketten)... woendag 3-9 de bevestiging gekregen dat e.e.a. onderweg is en i.d.d. donderdag 4-9 om 8 uur s'ochtends is 1... Dinsdag 2-9 de Obelink Prestige mover 2 besteld (bestelling bestaat uit 2 pakketten)... woendag 3-9 de bevestiging gekregen dat e.e.a. onderweg is en i.d.d. donderdag 4-9 om 8 uur s'ochtends is 1 pakket geleverd. Ik gebeld waar het 2e pakket blijft, kreeg als antwoord dat dit appart verzonden is (kreeg wel tracking code). Aan de hand van deze code is te zien dat het pakket sinds 3-9 onderweg is. Nu op zaterdagavond 5-9 ( geparkeerd in een depot) en dus nog niet
In mijn bezit. Schijnbaar heeft DPD slakkenslijm getankt en komt mijn pakket op zijn vroegst 7-9 (hoop ik) Een caravanmover is niet snel..maar DPD ook niet. Advies aan Obelink...Ga met Post.nl en zee i.p.v. DPD... scheelt zo in de reviews te lezen een hoop klachten.

Sterke punten

Goedkoop t.o.v. concurent

Reactie Obelink.nl:

Dag Fam. De Ruijter, bedankt voor jullie feedback! Wat vervelend te horen dat je je pakket met de mover nog niet ontvangen hebt. Mocht je je pakket nog niet ontvangen hebben neemt dan even contact... Dag Fam. De Ruijter, bedankt voor jullie feedback! Wat vervelend te horen dat je je pakket met de mover nog niet ontvangen hebt. Mocht je je pakket nog niet ontvangen hebben neemt dan even contact met onze klantenservice op. Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling. Groetjes team Obelink


Marco

1/10

Niet geleverd, achter je geld aan

Sterke punten

Niet gevonden

Reactie Obelink.nl:

Hallo Marco, wat vervelend te horen dat je nog niets hebt ontvangen. Graag zou ik even met je mee willen kijken, heb je een bestelnummer voor mij? Groeten team Obelink


IvD

1/10

Nare ervaring

Sterke punten

Bestel procedure verliep goed


johan

2/10

Online een reich waterinvoer colorado gekocht. Deze geïnstalleerd maar bleek kapot.
5 dagen voor vakantie.
Zij geven niet de service dat je optijd een nieuwe ontvangt. Ik had in de avond...
Online een reich waterinvoer colorado gekocht. Deze geïnstalleerd maar bleek kapot.
5 dagen voor vakantie.
Zij geven niet de service dat je optijd een nieuwe ontvangt. Ik had in de avond nog een mail gedaan dat het kapot was.
De andere dag een mail gekregen dat we met 3 dagen tegenbericht zouden krijgen hoe verder. Wat een slechte service.

Sterke punten

Geen

Reactie Obelink.nl:

Hallo Johan, wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik zie in de mail conversatie dat er informatie in opgevraagd bij Reich of hun het kunnen oplossen zonder dat er een... Hallo Johan, wat jammer te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik zie in de mail conversatie dat er informatie in opgevraagd bij Reich of hun het kunnen oplossen zonder dat er een omruiling gemaakt moet worden. Dit om je sneller van dienst te kunnen zijn.
Verder geef ik je feedback graag door aan de betreffende afdeling zodat wij dit in de toekomst kunnen verbeteren. Groeten team Obelink