Duidelijk filmpje van het opzetten van de tent heeft ons doen besluiten er een aan te schaffen

emmy heyvaert

Had hiervoor nog geen ervaring met dit bedrijf maar op aanraden van een neef ben ik een kijkje gaan nemen op jullie website en was verbaasd over de prijzen van de artikelen. Zeer goede prijs van de...

zeer snelle service , snelle levertijd . SUPER PRIJZEN . Heb geen goedkopere producten gevonden welke overeenkwamen met mijn bestelling. Gewoonweg SUPER !!!

Jan Es

Gemakkelijk contact en zeker bestellen gaat eenvoudig!@@
Het ruil proces ook goed voor elkaar mocht je iets willen retourneren.
Wij zijn zeer tevreden!!!

Gemakkelijk bestel proces. Hulp is eenvoudig in te schakelen
Het mail verkeer is goed voor elkaar.

Jef Melis

IK HEB STEEDS EEN GOEDE ERVARING MET HET BEDRIJF. ZEER CONSEQUENT. OOK VANUIT HET BUITENLAND. ZELF HET LEVEREN OP DE CAMPING BRACHT GEEN PROBLEMEN MET ZICH MEE.

HEEL UITGEBREID GAMMA. SNELLE LEVERING. KAN OVERAL.

Paul De Cock

PERFECT

GEEN ALLES PERFECT TOT HEDEN

Giel Habraken

Gewdig bedrijf, goede produkt informatie en als er iets mis is wordt het meteen opgelost.
Obelink heeft een geweldige reputatie ook buiten Nederland. Vooral Duitsers zijn super tevreden.

Uitstekende product informatie door het personeel.

J van Buul

Prijs/kwaliteit is erg goed en ook de service is super. Vorig jaar problemen gehad met de levering door DPD maar obelink stuurde onze bestelling nogmaals kosteloos op en zou de rest met DPD regelen....

Prijs/kwaliteit en de voorraad zijn utatekend

a Van Bekkum

GOEDE SERVICE SNELLE LEVERING KOOP GRAAG BIJ OBELINK

of je nu in de winkel komt of via internet, goede en snelle service ook als je informatie wenst

Lander Deboiserie

Zeer vlotte levering zonder enig probleem

Zeer vlotte levering zonder enig probleem.
Alles mooi en net ontvangen

Arnr

Goede service sneller levering