Van der velds

Altijd tevreden

Huisman

Als je besteld wordt het ook snel geleverd

Leverings tijd

Connecting It All

Altijd goed zaken doen met Obelink

Bijzonder correcte en beleefde costumer-service

Particulier

Zeer goed Bedrijf prettige zaak voor je bestelling

Makkelijk en snelle levering

Klok

Prima, bestel regelmatig.

Snel en netjes geleverd.

Erik

Snelle en goede service, duidelijke website

Duidelijk, overzichtelijk makkelijk vindbaar

de Jong Niek

Snel geleverd, goed spul, nette prijs.

Zie boven.

Hans

Aflevering is conform verwachting

Duidelijke site.

De bruin

Mijn bestelling naar Duitsland ipv Sneek,na tel gesprek geannuleerd.zou retour naar Obelisk werd gezegd. Kwam toch in Sneek aan. Na retour gestuurd gebeld wanneer mijn geld terug verwacht kon... Mijn bestelling naar Duitsland ipv Sneek,na tel gesprek geannuleerd.zou retour naar Obelisk werd gezegd. Kwam toch in Sneek aan. Na retour gestuurd gebeld wanneer mijn geld terug verwacht kon worden. Daarna geblokkeerd door Obelink. Wat een arrogantie!!

Totaal waaardeloos

Reactie Obelink.nl:

Hallo, bedankt voor je bericht. Vervelend dat dit het geval is. Wij kunnen klanten niet blokkeren, dus dit zal niet het geval zijn. Wij hebben het voor je nagekeken en zien dat het artikel inmiddels... Hallo, bedankt voor je bericht. Vervelend dat dit het geval is. Wij kunnen klanten niet blokkeren, dus dit zal niet het geval zijn. Wij hebben het voor je nagekeken en zien dat het artikel inmiddels bij ons retour aangekomen is. Wij zullen je zo snel mogelijk (binnen 14 dagen) het aankoopbedrag terugstorten middels de betaalwijze waarmee je ook je bestelling betaald hebt. Groeten, Team Obelink

R. van de Wal

Snelle levering, duidelijke informatie op de website.

snelle levering