Johnny snels

Is de eerste keer dat ik bij obd warenhuis iets bestel ,ik ben van België Maar de bestelling is snel aangekomen dus ben heel tevreden met de snelle levering . Heb een obdlink mx besteld nu krijg het... Is de eerste keer dat ik bij obd warenhuis iets bestel ,ik ben van België Maar de bestelling is snel aangekomen dus ben heel tevreden met de snelle levering . Heb een obdlink mx besteld nu krijg het het ni zo direct geïnstalleerd in mijn wagen ma ben nu via mail met hen aant overlopen wa er fout gaat of gebeurt dus tot hier toe heel tevreden ook over de service !! Top bedrijf !!!

Aflees verloopt heel vlotjes

Aflees verloopt heel vlotjes

Fatbardh

Werkt perfect

Pieter

Zeer klant vriendelijk en snel contact

zelf bij een verkeerde bestelling geen probleem van omruilen

Georg Dümmer

Goede service en advies

N.v.t.

Patrick

Super goede service
snelle levering, zou hier direct mijn volgende aankoop weer doen

snelle reactie via whatapp

telefonisch bereikbaar zijn , ik vind dat wat persoonlijker als via whatsapp

Jeroen

Prima snelle levering

mike franken

Zeer snel geleverd en voldoet goed aan de beschrijving hoe die te koop staat

Kloppende beschrijving en snelle levering