George Tjoa

Míjn ervaring is positief.

De prijs.

Ik miste de mogelijkheid om telefonisch contact te krijgen. Zou dat een hele verbetering vinden.

Beste George,
Beste George,
We zien dat u ons helaas niet op alle punten goed beoordeeld heeft. We proberen onze service in de toekomst uit te breiden qua contactmogelijkheden. Momenteel is dat nog niet mogelijk. We gaan uw ervaring hierin meenemen.
U beoordeelt ons op levertijd ook onvoldoende. U heeft op maandag 4 mei besteld. Het pakket is dezelfde dag verstuurd en om woensdag 6 mei bezorgd (dinsdag 5 mei was het Bevrijdingsdag en dan leveren pakketdiensten niet). Graag hoor ik van u wat wat op dit punt kunnen verbeteren, zodat wij u in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn.

Dirk Van Den Wijngaert

Na een week bevindt het artikel zich blijkbaar nog steeds ergens in een depot in Enschede. Enkel geschikt voor zeeeer geduldige mensen dus.

Op vlak van levertijd is er hopelijk nog een sterk verbeterpotentieel.

Reactie OBD Warenhuis:

Het is spijtig te horen dat u uw bestelling vertraging opgelopen heeft. De bestelling is maandag 11 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst, nadat u deze op zaterdag 9 mei besteld had. In deze... Het is spijtig te horen dat u uw bestelling vertraging opgelopen heeft. De bestelling is maandag 11 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst, nadat u deze op zaterdag 9 mei besteld had. In deze Corona situatie, merken dat vele pakketten vertraging oplopen door de strenge maatregelen bij de pakketdiensten, doordat er minder personeel op de depots werken. Daarbij wordt er in deze tijd veel meer online besteld, waardoor de pakketdienst veel meer pakketten moeten verwerken met minder personeel. Hierdoor ontstaan er helaas vertragingen bij de bezorging van pakketten.
Onze excuses voor het ongemak en we hopen op begrip van onze klanten.

Tim

Niet zo goed omdat ik al een weet aan het wachten Ben op mijn paket en er staat 1 tot 2 werk dagen zondag bestelt en ging normaal dinsdag ten laatste aan komen

SNELLER LEVEREN

Reactie OBD Warenhuis:

Het is spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. De bestelling is maandag 17 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst. In deze Corona situatie, merken dat vele pakketten... Het is spijtig te horen dat u uw bestelling nog niet ontvangen heeft. De bestelling is maandag 17 mei door ons overhandigd aan de pakketdienst. In deze Corona situatie, merken dat vele pakketten vertraging oplopen door de strenge maatregelen bij de pakketdiensten, doordat er minder personeel op de depots werken. Daarbij wordt er in deze tijd veel meer online besteld, waardoor de pakketdienst veel meer pakketten moeten verwerken met minder personeel. Hierdoor ontstaan er helaas vertragingen bij de bezorging van pakketten.
Onze excuses voor het ongemak. Graag vragen wij u begrip te hebben voor deze situatie.

se van der pers

Nog geen weerwoord gehad

snelle levering

Ik heb onlangs de niet goedkope HEX-NET Pro gekocht, wat mij tegevalt is dat op twee kopietjes meegelevert staat hoe te installeren en that´s it!
dat mag wel beter!
om te beginnen bv dat...
dat mag wel beter!
om te beginnen bv dat je eerst de software ergens moet downloaden of CD rom meeleveren en een gedetailleerde handleiding hoe en wat om het werkend te krijgen met wifi enzv.

Van Boven Alexander

Top ervaring !

Snelle verzending,transparante communicatie.

Stop met de verzending door GLS, 4 laatste keren ging er altijd al IETS mis, traag/slechte tracking ..

Knol+International

Goede en vakbekwame informatie

M. van Niel

Goed contact, duidelijke website

Overzichtelijk, snelle reactie op mail.

Gyorgi

Gevonden via google

super snel geleverd....
betrouwbaar...
geen probleem .
u koopt wat u ziet en goede uitleg van artikkel