se van der pers

Nog geen weerwoord gehad

snelle levering

Ik heb onlangs de niet goedkope HEX-NET Pro gekocht, wat mij tegevalt is dat op twee kopietjes meegelevert staat hoe te installeren en that´s it!
dat mag wel beter!
om te beginnen bv dat...
dat mag wel beter!
om te beginnen bv dat je eerst de software ergens moet downloaden of CD rom meeleveren en een gedetailleerde handleiding hoe en wat om het werkend te krijgen met wifi enzv.

Van Boven Alexander

Top ervaring !

Snelle verzending,transparante communicatie.

Stop met de verzending door GLS, 4 laatste keren ging er altijd al IETS mis, traag/slechte tracking ..

Knol+International

Goede en vakbekwame informatie

M. van Niel

Goed contact, duidelijke website

Overzichtelijk, snelle reactie op mail.

Gyorgi

Gevonden via google

super snel geleverd....
betrouwbaar...
geen probleem .
u koopt wat u ziet en goede uitleg van artikkel

Johnny snels

Is de eerste keer dat ik bij obd warenhuis iets bestel ,ik ben van België Maar de bestelling is snel aangekomen dus ben heel tevreden met de snelle levering . Heb een obdlink mx besteld nu krijg het... Is de eerste keer dat ik bij obd warenhuis iets bestel ,ik ben van België Maar de bestelling is snel aangekomen dus ben heel tevreden met de snelle levering . Heb een obdlink mx besteld nu krijg het het ni zo direct geïnstalleerd in mijn wagen ma ben nu via mail met hen aant overlopen wa er fout gaat of gebeurt dus tot hier toe heel tevreden ook over de service !! Top bedrijf !!!

Aflees verloopt heel vlotjes

Hightech BeveiligingV