Frank Goossens

Nu voor de tweede keer besteld. Uitstekende website, zeer snelle verzending. En als je een vraag hebt is er een geduldig oor.

Peter Kemp

Vlotte levering en hij lijkt te werken.

Goede beschrijving van de producten.

Volgens de beschrijving op de website zat er geen verlengkabel bij, maar die zat er dus wel bij. Jammer nu heb ik er twee.

Stef

Na wat vertraging ! En enkele mails waar heel snel en vriendelijk op geantwoord werd, is mijn pakketje goed aangekomen!
Nogmaals bedankt aan Eric om dit te regelen!

Vooral vriendelijk en duidelijk

Zij niet! Maar pakjesdienst!

W Wigman

Bij vragen snel en helder antwoord.netjes, op tijd en snelle bezorging.

Snel antwoord bij vragen.

Rinus Jee

Prima prijs, goede aftersales.

Na mailcontact zeer snel een reactie.
Flexibele instelling, mijn order werd op mijn verzoek 2x zonder problemen aangepast.

Siny

Denk met je mee. Reageren snel op email. Afspraken worden nagekomen!!

Denk met je mee.

Voorraad tijdig aanpassen

Marcel

OBD Warenhuis heeft een ruim aanbod aan kwaliteitsproducten. De website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig. De levering ging vlekkeloos, snel en het product was goed verpakt in een... OBD Warenhuis heeft een ruim aanbod aan kwaliteitsproducten. De website is overzichtelijk en bestellen gaat eenvoudig. De levering ging vlekkeloos, snel en het product was goed verpakt in een anonieme kartonnen doos.

Na het plaatsen van de bestelling gaf OBD Warenhuis pro-actief aanvullende informatie over hoe je een software update kan uitvoeren. Dat vind ik service.

Het model dat ik besteld heb blijkt nog vrij nieuw te zijn. Afbeeldingen en informatie over mijn model worden op de website gemengt met informatie over het eerdere model. Dit kan verwarring... Het model dat ik besteld heb blijkt nog vrij nieuw te zijn. Afbeeldingen en informatie over mijn model worden op de website gemengt met informatie over het eerdere model. Dit kan verwarring veroorzaken.

Eddie

Voor hetgeen ik besteld heb , alles oke behalve de levering !

Goede prijs kwalitetsverhouding

Andere koerier

Heel goed en heldere antwoorden op mijn vragen en volledige medewerking .

Service