Jo

Snelle levering en degelijke stekker.

Wilfried

Zeer goed

zeer goede begleiding

Harry

Goed advies snelle reactie

Van den Abeele Peter

Goede info, duidelijke website.

Geachte heren/dames,

Hierbij deel ik u mee dat het product goed is ontvangen en dat de service die mij is verleend uitstekend was. Ik maak ook van de gelegenheid gebruik om u te bedanken.

Hartelijke groeten

Hartelijke groeten

Andre

Snelle levering en kwaliteit materiaal

Michael van affelen van saemsfoort

Goede service

Michael van affelen van saemsfoort

Goede service

Remko

Product prima maar de belofte van levering de volgende dag kwam niet uit. Dat werd 2 dagen later. GLS liet het gewoon op een depot liggen.

Nee

Gebruik geen GLS

Reactie OBD Warenhuis:

Beste Remko,
Beste Remko,
Hartelijk dank voor je bericht en het delen van je ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat de levering van je product vertraging heeft opgelopen. We streven ernaar om onze klanten de beste service te bieden, inclusief een snelle levering.
Graag willen we benadrukken dat onze afspraak met GLS inderdaad inhoudt dat leveringen alleen op werkdagen plaatsvinden. Dit betekent dat bestellingen die op vrijdag voor 17:00 uur worden geplaatst, de volgende werkdag, dus maandag, worden geleverd. We vermelden dit ook op onze website om geen onjuiste verwachtingen te kweken.
We begrijpen dat dit verwarring kan hebben veroorzaakt en het spijt ons dat dit niet van tevoren duidelijker is gecommuniceerd. We zullen jouw feedback gebruiken om onze communicatie te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze klanten goed geïnformeerd zijn over de leveringsprocessen.
Mocht je nog verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we uiteraard voor je klaar. We hopen dat je ondanks deze vertraging tevreden bent met je product en kijken ernaar uit je in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.