Nutur.nl

Chaima

Slechte service! Verkeerde track and trace wordt verstuurd en vervolgens krijg je je pakket een week later. Ondertussen wordt er niet opgenomen en niet teruggebeld. Ik bestel hier nooit meer.

Alaya

100% tevreden !!!

Bij jullie bedrijf heb ik de best en gezondste tandpasta voor mijn baby gevonden :) !!!

stacy

Slecht,verkeerd product ontvangen. geen reactie alleen maar voicemail ,vervolgens ingesproken en geen reactie terug. slechte service

product is top maar verkoper niet. ze laat niets weten en stuurt verkeerde producten af. conditioner van lovea is lastig te krijgen, hier kan je het kopen en vervolgens krijg je bodylotion.

Pas na 9 dagen na besteldatum lunchzakje ontvangen. Gemaild dat ik het wilde cancellen maar geen reactie ontvangen. Daarbij vind ik 6.95 euro voor verzendkosten wat door de brievenbus geleverd...

Tot op heden niet

Snel in huis, keurig verpakt en duidelijke site. Geen poespas.

Slaapzakjes van natuurlijk bamboe materiaal, voor mijn tweeling

michaela

Ik bestelde 3 stuks van het pakketje; a little something for mama to be, als kraamcadeau's voor de zwangere collega's. Ze waren overal uitverkocht maar alleen bij jullie kon ik ze bestellen Nu...

Zie hierboven

mieke

Niks bijzonders, gewoon goed en goede spullen verkopen ze.

Israel

Goede producten. alles op tijd.

Makkelijk besteld, snel geleverd! Top!

Lela

Top site! Tot nu toe heb ik geen problemen gehad. En heb er best veel besteld ben er erg tevreden mee en raad het iedereen aan.

Tevreden product werd snel geleverd.

Glen

Betrouwbaar en service zoals het hoort, top bedrijf!

Snelle levering.