Je aankoop wordt beschermd

Fahad

Een top dag gehad waarin ik veel geleerd en gelachen heb.

Selin

Erg goed!

Ervaringen training

Het was makkeliik te volgen en je haalt zo je examen

D. Menkek

Prettig

Goed, gericht, leerzaam.

Frederique

Top ervaring!

Ervaringen training

Duidijke uitleg. Veel herhaling.

Kelsey Twaalfhoven

Was een pittige dag kaar heb er veel van geleerd en daarom ook mijn theorie gehaald

Goede ervaring

Annemieke

Een echte aanrader voor iedereen!

Ervaringen training

Na 3x theorie niet gehaald te hebben, toch maar een dag cursus gedaan. Dit heb ik in 1x gehaald met 0 fouten! Goed verzorgd en uitgelegd!!!?

Menno

Het werd op gegeven moment ineens heel duidelijk hoe je bij elke situatie moest handelen.

Ervaringen training

Ik vond het een prima training. Het werd vaak herhaald, wat het daardoor nog beter te volgen is.

XX

Uitleg was prima. Alle benodigde informatie werd toegelicht, en er was sprake van veel herhaling. Voor mij persoonlijk was alles prima, ik ben ook geslaagd met 0 fout

Ervaringen training

Ik heb de training ervaren als een lange dag, dit kwam ook omdat wij de "late" groep waren etc. De opstart ging wat moeizaam met locatie vinden, het welkom. Inhoudelijk was de ervaring prima maar de situatie daarom heen mag wat beter. Koffie en extra keuze qua eten zou prettig zijn geweest (voor die prijs die ervoor betaald moet worden) En in de korte pauzes kon ik persoonlijk niet echt even mijn "hoofd leeg maken" om zo weer fris aan de volgende onderdeel verder gaan. Persoonlijk zijn wij voor mij gevoel in een keer door gegaan zonder pauzes waardoor ik de informatie minder goed kon onthouden.

Robin

Leuk, leerzaam en effectief.

Ervaringen training

Zeer informatieve training die met enthousiasme word gegeven.

RJ

Een top dag gehad waarin ik veel geleerd en gelachen heb.

Ervaringen training

De training was erg goed en heel bruikbaar, niet alleen voor de theorie waar het voor bedoelt is, maar ook de praktijk.