Je aankoop wordt beschermd

Marilisa

Super goede theorie les, heel duidelijk en cursusleiders zijn erg kundig. Ben door deze cursus geslaagd zonder fouten. Zou het iedereen aanraden!

Ervaringen training

Duidelijk, je word getraind op de examen bij het cbr. Erg fijn !

Lianne

Super fijn om alles in je hoofd gestampt te krijgen en daardoor heel makkelijk het theorie examen in kon vullen.

Ervaringen training

De mnr. die ons de training gaf deed het zo goed met zoveel herhaling dat je het niet kon vergeten :)

Manou

Goede uitleg en wat grapjes

Marit hinderks

Duidelijk! Het wordt er echt hard ingestampt en de kans is zeer groot dat je slaagt

Ervaringen training

Heel duidelijk en alles werd vaak herhaald

Thijs

Top

Ervaringen training

Zonder van te voren te leren het examen met 0 fouten af kunne sluiten, goede/leuke les gehad op een lekker hoog tempo met veel energie!

Maarten Van vliet

Het was duidelijk en direct

Ervaringen training

Het was duidelijk en goed te volgen

Jeske Stadhouders

Nou, ik ben geslaagd, dus ik zeg top!

Ervaringen training

Goede en duidelijke voorbeelden.

Lucas Moors

Super fijn!

Ervaringen training

Het is een kwestie van een paar uur goed luisteren en klassikaal meedoen en je hebt genoeg kennis voor je examen. Echt een fijne manier om je theorie snel te leren

Bas

NuTheorie is het beste wat je kunt doen als je niet goed kan leren, gegarandeerd slaag je als je goed oplet en mee antwoord. goeie dingen.

Ervaringen training

De training werd gegeven op een manier dat iedereen het onthoud door tussendoor wat grappen ermee te maken waardoor het bleef hangen.

Sander

Super goede uitleg en duidelijk vooral