Fenna van Ede

Echt een top cursus, duidelijke en goede training en leuke grapjes tussendoor. Ik vind Nutheorie echt een aanrader!

Ervaringen training

Erg positief. Enthousiaste medewerkers en alles werd precies behandeld zoals in het examen. De pauzes waren goed ingepland zodat je daarna weer goed op kon letten.

Sanne

Het was erg goed georganiseerd en heel duidelijk uitgelegd, zonder de cursus was ik zeker niet met 0 fout geslaagd.

Ervaringen training

De training was intensief maar goed te doen voor de hoeveelheid lesstof dat het is. Instructeurs waren erg motiverend en konden de stof erg goed overbrengen.

Tristan

Goed uitgelegd en erg gezellige dag en natuurlijk geslaagd!

Ervaringen training

Erg prettig! Alles werd goed uitgelegd en was duidelijk. De leraar was enthousiast en was duidelijk in zijn woorden. Soms een grapje tussen door om het leuk te houden en ezelsbruggetjes terwijl hij het uitlegde.

Anne-Marije

Leerzaam en erg handig!

Ervaringen training

Die was snel maar wel enorm duidelijk. Veel dingen wist ik al maar ze geven wel handige tips bij bepaalde onderwerpen.

Boas

Erg goede en duidelijke cursus!

Ervaringen training

Duidelijk en met een goed resultaat.

Gerben

Duidelijk, vrij vlot en zeer aan te raden

Ervaringen training

Heel goed, ik snapte de stof goed doordat er goed werd uitgelegd. De herhalingen waren al helemaal fijn zodat je zeker weet wat je allemaal hebt geleerd die ochtend en zodat je vol vertrouwen je examen in kan gaan!

Rachelle

Onwijs leerzame dag gehad met de 2 toppers milan en adis! En gehaald met 0 fout dus helemaal blij

Ervaringen training

Goede tips en uitleg streng maar dat is nodig

Geertje Rademaker

Super

Zeer duidelijk

Jamie

Vond het een goede en leerzame dag

Ervaringen training

Fijne les duidelijk en leerzaam

Iris

Super goeie uitleg! En de herhaling was top!

Top uitleg!