Kursat Koca

Een goede ervaring. Voldoende pauzes tussendoor en goede uitleg

Ervaringen training

Simpele en goede uitleg waardoor alles toch goed blijft hangen voor het examen

Ilona van Kempen

Theorie halen in een halve dag is zeker mogelijk bij NuTheorie!

Ervaringen training

Vroeg opstaan, maar aan het einde van de dag kun je zeker wel in een keer je theorie halen! Ontzettend fijne en duidelijk uitleg met een dosis humor werkt ontzettend goed. Als je actief mee doet dan lukt het zeker wel. Zelf was ik bang om mijn theorie, na de eerste keer gezakt te zijn, weer niet te halen maar heb door NuTheorie wel mijn theorie gehaald en dat in een halve dag! Wees niet bang en ga ervoor, een aanrader! NuTheorie Rotterdam (Barendrecht) bedankt :D

Rimmer Wijngaarden

Gezellig en zeer geslaagd.

Ervaringen training

Op een leuke manier erg duidelijk gemaakt wat je moet weten en wat er verwacht wordt.

Melanie

Goed!!

Super

GerlineP.

Vermoeiend, maar zeker heel leerzaam!

Ervaringen training

Overweeg je om deze cursus te doen? Ik zou het je zeker aanraden! Het is echt wel vermoeiend om zo de hele dag door te gaan, maar je leert er ontzettend veel van, en het is echt wel gezellig om aan het eind met z'n allen naar het CBR te gaan en daar je theorie te doen. Gelukkig is ook vandaag weer bijna iedereen geslaagd! Zolang je goed oplet en even doorzet, dus toch gewoon goed mee doet, dan heb je een hele grote kans dat je het haalt!
Het wordt op een leuke manier gebracht, met handige ezelsbruggetjes en tips.
Verder is het eten, drinken en vervoer allemaal goed geregeld. Toppers!!

kevin

Super cursus veel informatie die blijft hangen. top!!

helemaal super!!

Kamil Yumusak

Goed geregeld en heel duidelijk.

Geweldig

Lars

Duidelijk uitleg en overzicht

Ervaringen training

Super blijft erin zitten de stof

V

Goede voorbereiding theorie

Ervaringen training

Alles wordt duidelijk uitgelegd. Belangrijke regels en situaties die zeker voorkomen op het examen worden er goed ingestampt en elke keer herhaalt. Genoeg ruimte om zelf vragen te stellen. Goede manier van les geven, door iedereen actief mee te laten doen.

Sunny kumar

Geweldig alles goed geregeld locatie vervoer

Ervaringen training

Perfect leren precies hoe je op school leert