Fleur

Duidelijke uitleg en leuke instructeur

Goed!

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend bedankt 🥳 super gefeliciteerd met het behalen van je theorie❣️

Bryan

Geweldig

Makkelijk te begrijpen

Reactie NuTheorie.nl:

Awesome; super bedankt voor de recensie & enorm gefeliciteerd❣️

S

Geweldig!

Ervaringen training

Door deze training in één keer geslaagd, echt top! Vooral door de cursusleider Shay, enthousiast in presenteren en veel kennis!

Reactie NuTheorie.nl:

Joehoeee😍 onwijs gefeliciteerd & bedankt voor de lovende woorden🥳

Aniek

Heel goed

Ervaringen training

Super! Cursusleider was enthousiast. Oefenmateriaal waar je van tevoren mee kan oefenen is ook heel fijn(en nodig, anders is het wel heel veel in een dag.) Ik ben in een keer geslaagd.
Een...
Een minpuntje op de locatie Rijswijk, er staan erg slechte stoelen, zeker om er 6 uur op te zitten. Ik heb nu gewoon een blauwe plek op mijn rug.

Luke Jacobs

Fantastische cursusdag, leuke manier van les geven. Thanks Menno ;)

Erg leuk en vooral leerzaam, in 1 keer geslaagd

Reactie NuTheorie.nl:

Fantastisch dat het zo leuk en nuttig is geweest❣️ Super gefeliciteerd met het behalen van je theorie😎

Vera Andeweg

Top!

Ervaringen training

Heel fijn de herhaling en veel oefen vragen

Bedankt voor de sterren🤩🥰

Jo

Je leert met de cursus en digitaal lesmateriaal precies wat je nodig hebt om in 1 keer te slagen !

Ervaringen training

Die cursus werd geleid door een hele goeie docent die echt wist waar hij het over had

Reactie NuTheorie.nl:

Bedankt voor de mooie review & super gefeliciteerd🥳😎

Jochem

Super!

Ervaringen training

Heel duidelijk, ze doen het op een leuke manier. In 1x geslaagd na de cursus!

Congratulations❣️ Knap gedaan topper🥳

Cheri

Top!

Ervaringen training

Hele fijne rijschool! 2x een cursus gedaan. 1 de week van de voren en de andere de dag voor mn examen. Bij mijn examen wist ik precies wat ik moest invullen en was veel behandeld in de theorie... Hele fijne rijschool! 2x een cursus gedaan. 1 de week van de voren en de andere de dag voor mn examen. Bij mijn examen wist ik precies wat ik moest invullen en was veel behandeld in de theorie lessen dus ik was heel snel klaar en natuurlijk geslaagd! Vriendelijk personeel en goeie uitleg. Heel blij dat ik dit gedaan heb en in 1 keer ben geslaagd.

Reactie NuTheorie.nl:

That's awesome: super gefeliciteerd met het behalen van je theorie❣️🎉

Rika

Super cursus, Aanrader !

Ervaringen training

In 1x geslaagd met deze cursus, duidelijke en leuke uitleg!

Reactie NuTheorie.nl:

Super bedankt: alvast veel veilige kilometer🤩❣️