Christel

Prima! Ook voor de ouders....

Ervaringen training

Snel alles kunnen regelen (cursus&examen bij CBR), duidelijke lesstof, CBR om de hoek bij cursuslocatie (Leeuwarden). Fijn dat het in één keer gelukt is. Voor ons als ouders een last minder. Ga zo... Snel alles kunnen regelen (cursus&examen bij CBR), duidelijke lesstof, CBR om de hoek bij cursuslocatie (Leeuwarden). Fijn dat het in één keer gelukt is. Voor ons als ouders een last minder. Ga zo door!

Reactie NuTheorie.nl:

Altijd super fijn om te horen dat de ouders ook tevreden zijn❣️ Gefeliciteerd met uw zoon/dochter en wens hem/haar maar alvast veel veilige kilometers🥳

ChrisVoorn

Super!

Erg duidelijk

Johanna westdorp

Geweldig. Helemaal TOP.

Ervaringen training

Het wordt zo duidelijk verteld dat je het gemakkelijk kunt onthouden. Tilburg dagcursus+examen 20.08.21 in 1X geslaagd.

Reactie NuTheorie.nl:

Congratulations🥳 Dat is awesome om te horen❣️Alvast veel veilige kilometers toegewenst

Najo

De manier van les geven is prima

Reactie NuTheorie.nl:

Wat cool om te horen dat de cursus zo waardevol is geweest❣️😎

N. Errouk

Geweldig

Kan niet beter

Reactie NuTheorie.nl:

Super gefeliciteerd & bedankt voor de recensie❣️🥳

Isaaa

Helemaal top

Ervaringen training

Vandaag in 1x geslaagd met behulp van een dagcursus van NuTheorie in Zwolle. Ze leggen het op zo'n manier uit dat je wel wakker moet blijven en je het ook echt onthoudt! Ik heb er enorm veel aan... Vandaag in 1x geslaagd met behulp van een dagcursus van NuTheorie in Zwolle. Ze leggen het op zo'n manier uit dat je wel wakker moet blijven en je het ook echt onthoudt! Ik heb er enorm veel aan gehad! Dankjewel?

Reactie NuTheorie.nl:

Jij bedankt topper❣️ Onwijs gefeliciteerd met het behalen van je theorie😎

Roxanne

Top!!

Ervaringen training

Alle lesstof wordt doorgenomen en herhaalt. Het wordt zo duidelijk vertelt dat je het bijna niet kan vergeten en als er dingen zijn die je dan toch niet begrijp wordt dat rustig in de pauze nog even... Alle lesstof wordt doorgenomen en herhaalt. Het wordt zo duidelijk vertelt dat je het bijna niet kan vergeten en als er dingen zijn die je dan toch niet begrijp wordt dat rustig in de pauze nog even aan je uitgelegd.. ze geven veel goede tips en ezelsbruggetjes die ook handig zijn om te gebruiken bij het maken van je examen.. dankzij de cursus van nutheorie in 1x geslaagd!!

Reactie NuTheorie.nl:

Wat een geweldig nieuws: super fijn om te horen❣️ Congratulations en alvast veel veilige kilometers😇

Remco C.

Beste cursus

Ervaringen training

Middels de cursus van NuTheorie heb ik mijn Theorie certificaat kunnen halen. Hier leer je op een leuke en interactieve manier de theoriestof welke belangrijk is voor het examen en leer je handige... Middels de cursus van NuTheorie heb ik mijn Theorie certificaat kunnen halen. Hier leer je op een leuke en interactieve manier de theoriestof welke belangrijk is voor het examen en leer je handige ezelsbruggetjes welke je kan toepassen bij het examen. NuTheorie is voor mij dan ook zeker een aanrader als je op een leuke en interactieve manier de theoriestof wilt leren!

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan: bedankt voor de lovende woorden😎 Super gefeliciteerd & alvast veel succes op het praktijkexamen❣️

Celine

Super handig, veel geleerd

Ervaringen training

Ik heb veel geleerd over wat ik eerst fout deed, nu gelijk geslaagd met minimale fouten!

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend bedankt voor de vijf sterren topper😍 Super gefeliciteerd met het behalen van je theorie🤩

R.J.E. Kock

Superrrrrrrrrr !!!! Mooie intensieve ervaring!! Alles wordt duidelijk uitgelegd!!

Ervaringen training

Alles wordt heel duidelijk uitgelegd !!

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs gefeliciteerd amigo🥳 Alvast veel veilige kilometers❣️