ChrisVoorn

Erg duidelijk

Johanna westdorp

Geweldig. Helemaal TOP.

Ervaringen training

Het wordt zo duidelijk verteld dat je het gemakkelijk kunt onthouden. Tilburg dagcursus+examen 20.08.21 in 1X geslaagd.

Reactie NuTheorie.nl:

CongratulationsšŸ„³ Dat is awesome om te horenā£ļøAlvast veel veilige kilometers toegewenst

Najo

De manier van les geven is prima

Reactie NuTheorie.nl:

Wat cool om te horen dat de cursus zo waardevol is geweestā£ļøšŸ˜Ž

N. Errouk

Geweldig

Kan niet beter

Reactie NuTheorie.nl:

Super gefeliciteerd & bedankt voor de recensieā£ļøšŸ„³

Isaaa

Helemaal top

Ervaringen training

Vandaag in 1x geslaagd met behulp van een dagcursus van NuTheorie in Zwolle. Ze leggen het op zo'n manier uit dat je wel wakker moet blijven en je het ook echt onthoudt! Ik heb er enorm veel aan... Vandaag in 1x geslaagd met behulp van een dagcursus van NuTheorie in Zwolle. Ze leggen het op zo'n manier uit dat je wel wakker moet blijven en je het ook echt onthoudt! Ik heb er enorm veel aan gehad! Dankjewel?

Reactie NuTheorie.nl:

Jij bedankt topperā£ļø Onwijs gefeliciteerd met het behalen van je theoriešŸ˜Ž

Roxanne

Top!!

Ervaringen training

Alle lesstof wordt doorgenomen en herhaalt. Het wordt zo duidelijk vertelt dat je het bijna niet kan vergeten en als er dingen zijn die je dan toch niet begrijp wordt dat rustig in de pauze nog even... Alle lesstof wordt doorgenomen en herhaalt. Het wordt zo duidelijk vertelt dat je het bijna niet kan vergeten en als er dingen zijn die je dan toch niet begrijp wordt dat rustig in de pauze nog even aan je uitgelegd.. ze geven veel goede tips en ezelsbruggetjes die ook handig zijn om te gebruiken bij het maken van je examen.. dankzij de cursus van nutheorie in 1x geslaagd!!

Reactie NuTheorie.nl:

Wat een geweldig nieuws: super fijn om te horenā£ļø Congratulations en alvast veel veilige kilometersšŸ˜‡

Remco C.

Beste cursus

Ervaringen training

Middels de cursus van NuTheorie heb ik mijn Theorie certificaat kunnen halen. Hier leer je op een leuke en interactieve manier de theoriestof welke belangrijk is voor het examen en leer je handige... Middels de cursus van NuTheorie heb ik mijn Theorie certificaat kunnen halen. Hier leer je op een leuke en interactieve manier de theoriestof welke belangrijk is voor het examen en leer je handige ezelsbruggetjes welke je kan toepassen bij het examen. NuTheorie is voor mij dan ook zeker een aanrader als je op een leuke en interactieve manier de theoriestof wilt leren!

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan: bedankt voor de lovende woordenšŸ˜Ž Super gefeliciteerd & alvast veel succes op het praktijkexamenā£ļø

Celine

Super handig, veel geleerd

Ervaringen training

Ik heb veel geleerd over wat ik eerst fout deed, nu gelijk geslaagd met minimale fouten!

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend bedankt voor de vijf sterren topperšŸ˜ Super gefeliciteerd met het behalen van je theoriešŸ¤©

R.J.E. Kock

Superrrrrrrrrr !!!! Mooie intensieve ervaring!! Alles wordt duidelijk uitgelegd!!

Ervaringen training

Alles wordt heel duidelijk uitgelegd !!

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs gefeliciteerd amigošŸ„³ Alvast veel veilige kilometersā£ļø

Senne

Hele snelle en effectieve manier om je theorie te behalen.

Ervaringen training

Ze leggen alles op een goeie en actieve manier uit zodat je de informatie goed onthoudt.

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs fijn om te horen: super bedankt voor de review & gefeliciteerd met het behalen van je theorie-examenšŸ„³šŸ„³