Chantal van Essen

Goede en leerzame dag

Werd goed duidelijk uitgelegd

Erg positieve uitkomst

Ervaringen training

Lang maar in verglijking met hoeveel ik geleerd heb bij de cursus tot thuis is dit denk ik nogsteeds voordeliger qua tijd

Troy

Goede uitleg

NuTheorie

Gegarandeerd slagen voor een kleine investering

Ervaringen training

Er werd heel actief lesgegeven en dat is dan ook de reden dat je het onthoud. Alles zit erop en der aan, je moet alleen opletten en meedoen als je je examen wilt halen. Het enigste puntje waar ik... Er werd heel actief lesgegeven en dat is dan ook de reden dat je het onthoud. Alles zit erop en der aan, je moet alleen opletten en meedoen als je je examen wilt halen. Het enigste puntje waar ik een opmerking over heb is dat er geen goede lunchpauze was maar 4 kleine pauzes dat vond ik minder fijn.

Don tetteroo

Het was een leerzamen en goede dag, het begon mischien vroeg maar ik heb hier veel aan gehad dankzij @nex en @dennis

Ervaringen training

Ik heb het 2x zelf geprobeerd en dankzij nutheorie heb ik me theorie examen gehaald.

Thomas

goed

Zware dag, veel opletten maar het was het waard!

Ervaringen training

Perfecte inhoud, alles kwam er in terug

Sascha

Echt super cursus raad iedereen het aan !!

Ervaringen training

Ik vond het een hele leerzame en en goeie training. Goede uitleg en je onthoud veel dingen na de training voor de examens.

Kaya

Een super nuttige informatieve dag met gewenst resultaat

Ervaringen training

Het waren steeds vragen waar we op moesten antwoorden en dan werd het goede antwoord toegelicht. Het was erg fijn om het mondeling te horen, handige ezelsbruggetjes te leren en vragen te kunnen... Het waren steeds vragen waar we op moesten antwoorden en dan werd het goede antwoord toegelicht. Het was erg fijn om het mondeling te horen, handige ezelsbruggetjes te leren en vragen te kunnen stellen! Ontzettend tevreden

Jordey wilson

Goede stof en duidelijk uitgelegd

Ervaringen training

Ik heb de training als heel goed ervaren.