Jw

Geweldige hulp

Ervaringen training

De cursus was echt supergoed alles duidelijk uitgelegd.

Reactie NuTheorie.nl:

Muchas gracias voor de leuke recensie & onwijs gefeliciteerd met het behalen van je theorie🙏😎

Jette

Super fijn! In 1 keer geslaagd!

Ervaringen training

Normaal ben ik niet heel goed met leren en heb ik er veel tijd voor nodig. Maar bij deze cursus word alles zo fijn uitgelegd en proppen ze alle informatie dr in.
Ben in 1 keer geslaagd voor...
Ben in 1 keer geslaagd voor mijn theorie!
Ik had les van Menno. Super fijn gedaan en hij geeft veel bruggetjes zodat je het onthoudt.
Ik zou het zeker aanraden.

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs bedankt & super gefeliciteerd met het behalen van je theorie-examen😇😍

kroon

Top cursus

Ervaringen training

goede duidelijke cursus, heb echt echt veel van geleerd en ik 1x geslaagd!

Reactie NuTheorie.nl:

Awesome: super gefeliciteerd & bedankt voor de leuke recensie🥰🥳

Jessie

Ronaldo is beter dan messi?. Goude gozers en goed uitgelegd.

Ervaringen training

Alles werd heel goed uitgelegd op een fijn tempo, op alle onderdelen worden ezelsbruggetjes aangeleerd! Zeker een aanrader voor iedereen’????

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend bedankt voor de sterren & congratulations met slagen voor je examen😇💯

Chantal

Duidelijke uitleg en veel goede tips

Ervaringen training

Positief, goede tips en tricks om dingen beter te onthouden

Reactie NuTheorie.nl:

Thank you very much voor de recensie & super gefeliciteerd met het behalen van je theorie💯🎉🙏

Indy

Alles werd super goed uitgelegd en ook nog eens met humor!

Ervaringen training

Dankzij nutheorie ben ik in 1x geslaagd, super bedankt!

Reactie NuTheorie.nl:

Awesome: super gefeliciteerd met het behalen van je theorie & onwijs bedankt voor de recensie🎉❣️

Merel

Snel | Duidelijk | Effectief

Ervaringen training

10 augustus aangemeld 19 augustus cursus dag en theorie in de pocket! Super duidelijke uitleg, goed te onthouden en in 1 keer geslaagd! Allemaal op dezelfde dag, aardige en goede trainer!
10 augustus aangemeld 19 augustus cursus dag en theorie in de pocket!
Bedankt voor de doeltreffendheid van jullie training!

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan: razendsnel in één keer geslaagd voor je auto theorie❣️ Onwijs gefeliciteerd & alvast veel veilige kilometers gewenst🎉

Lisanne

Geslaagt ik dacht ga toch een curcus doen en dat was zo fijn een helle drukken maar leerzaam dag supper veel aan gehad

Ervaringen training

mijn curcusleider was Vikash hij legte het heel goed uit en als je het niet snapte kon je het nog vragen aan hem. super bedankt voor alles.

Reactie NuTheorie.nl:

Wat fijn om te horen: super gefeliciteerd & bedankt voor de recensie🥳

Joaiden

Geslaagd!

Ervaringen training

Dankzij de training veel opgestoken door middel van uitleg en ezelsbruggetjes! Super bedankt voor de training!

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs gefeliciteerd met het slagen voor je theorie-examen😎🥰

Els

Maken waar waarmee ze adverteren! 3 van mijn kinderen hebben het nu gedaan en alle 3 in 1x geslaagd

Zeer doelgericht en duidelijk

Reactie NuTheorie.nl:

Wauw wat ontzettend gaaf om te horen dat drie van uw kinderen in één keer zijn geslaagd🎉🙏 Wens ze allemaal maar veel veilige kilometers toe🥳