Jordy

Heel fijn beste leider ooit dennis

Ik vond het fijn heb er al 2 gehad maar hij heeft me echt geholpen

Merel

Dankzij NuTheorie ben ik geslaaagd!! :)

Ervaringen training

De training was erg duidelijk en ik heb er heel veel aan gehad

Sarah

Maakte de verwachtingen absoluut waar.

Ervaringen training

Ik vond het erg vroeg, had er veel zin in. Vanaf vroeg in de ochtend werd de theorie letterlijk in je kop gestampt! Mijn cursusleiders Dennis en Menno waren heel enthousiast en wisten de informatie... Ik vond het erg vroeg, had er veel zin in. Vanaf vroeg in de ochtend werd de theorie letterlijk in je kop gestampt! Mijn cursusleiders Dennis en Menno waren heel enthousiast en wisten de informatie goed op mij over te brengen. Door veel te herhalen, een duidelijke PowerPoint en een goede manier van overbrengen heb ik zonder te leren mijn autotheorie in 1 ochtend/middag gehaald! Ik ben heel tevreden.

Rick

Duidelijke uitleg en enorm handig!

Cursusdag autotheorie

Van Gerwen

Afzetters

Niets

Reactie NuTheorie.nl:

Beste van Gerwen,
Beste van Gerwen,
We leven in een uitzonderlijke tijd. De wereld stond bijna twee maanden volledig stil. Dit heeft ook impact op ons gehad, aangezien wij hierdoor moesten reorganiseren om de veiligheid te waarborgen, locaties geschikt moesten maken en duizenden cursisten opnieuw moesten inplannen.
Daarnaast is het aantal aanmeldingen enorm gegroeid nu het CBR weer geopend is. Iedereen staat te popelen om het rijbewijs te halen. Om te voorkomen dat onze klanten onnodig lang in de wacht bleven staan hebben wij de lijnen gesloten en loopt alle communicatie momenteel via e-mail, zodat wij ons kunnen focussen op één kanaal. Wij kwamen ook niet meer toe aan onze hoofdtaak, het daadwerkelijk inplannen van onze cursisten. Gezien het grote aantal e-mails dat wij ontvangen, duurt het soms ongeveer 3 werkdagen voordat wij kunnen reageren.
Een heel belangrijk punt is dat het CBR overbelast is en de wachttijden enorm toenemen. Wij hebben genoeg plaatsen op de cursus, maar er zijn bij het CBR veel te weinig examens beschikbaar. Wanneer die examens dan beschikbaar komen, kan heel Nederland erbij en zijn die examens soms al binnen enkele minuten weg. Dit geldt voor zowel particulieren als alle andere bedrijven in Nederland.
Lees hieronder de melding van het CBR (ook te vinden op cbr.nl, mits je op de site kan komen).
"Het CBR is bezig om ruim 300.000 examens opnieuw in te plannen. Hierdoor is het extra druk op Mijn CBR. Het kan zijn dat u op een minder nette manier geblokkeerd wordt of geen toegang kunt krijgen. Nieuwe examenplekken worden in stappen aangeboden. Probeer het daarom op verschillende momenten opnieuw. Wij verwachten dat het de komende periode drukt blijft. Wij vragen om uw begrip. Telefonisch of per mail reserveren is helaas niet mogelijk."
Wij houden met onze volledige capaciteit van 26 man de beschikbaarheid van de examens in de gaten, van s’ ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Dit betekent dat wij keihard (over)werken om het in goede banen te leiden. We houden je constant op de hoogte als er data beschikbaar komen, ook als die niet in je voorkeuren staan.
Dit is ook voor ons een uitzonderlijke situatie en we hopen op jullie begrip en geduld.
Wij willen jullie bedanken voor de interesse in de cursus en gaan ons uiterste best doen om iedereen een plekje te geven, zodat iedereen kan slagen voor zijn/haar theorie!
Meer informatie en veelgestelde vragen over de Corona-situatie kun je teruglezen op nutheorie.nl/mededeling.
Jimmy, Jop, Elisa, Adis, Lisa, Menno, Atlas, Sharon, Stefan, Vikash, Manon, Joost, Milan, Tessa, Jarl, Jan, Irma, Maz, Dennis, Mandy, Nex, Shay, Damian, Jeremy, Wessel, Jeroen.
* Vanwege de drukte is dit een standaard antwoord. Bedankt voor je begrip.

Stan Magielse

Goed georganiseerd, zelfs tijdens de codona tijden

Goed uitgelegd, goed geregeld

Door de herhaling van elk onderwerp was het makkelijk om alles te onthouden voor het examen

Ervaringen training

Goed georganiseerd, alles op tijd en de cursusleider Adis was duidelijk en energiek dus je raakte niet verveelt

Quinlan

Gegarandeerd geslaagd als je goed meedoet.

Ervaringen training

Duidelijke uitleg met ezelsbruggetjes die zo in je hoofd worden gestampt dat je het tijdens je examen nog onthoud. De cursus is daarin ook optimaal ingedeeld per onderdeel. Het feit dat... Duidelijke uitleg met ezelsbruggetjes die zo in je hoofd worden gestampt dat je het tijdens je examen nog onthoud. De cursus is daarin ook optimaal ingedeeld per onderdeel. Het feit dat gevarenherkenning als laatste onderdeel werd behandeld, omdat het ook het eerste onderdeel is dat op je examen is laat al zien dat de mensen bij NuTheorie weten wat ze doen.

Fijne heldere uitleg.

Ervaringen training

Intens veel stof om te leren, die op een prettige manier wordt uitgelegd.

Geweldig😄

Omdat ik net elke keer niet slaagde
Heb ik het nu bij nutheorie gedaan !
En ik ben nu ruim voldoende geslaagd voor mijn autotheorie.
Vikash deed het op een leuke en leerzame manier,...
Omdat ik net elke keer niet slaagde
Heb ik het nu bij nutheorie gedaan !
En ik ben nu ruim voldoende geslaagd voor mijn autotheorie.
Vikash deed het op een leuke en leerzame manier, daardoor kom je de dag door !
Je werd voorzien van eten en drinken waardoor je ook niks te kort kwam
Dus wil jij je theorie halen ga dan naar nu theorie !!!!