KR

Rampzalig. Reageren niet op mails. Zeggen dat er plaatsen vrij zijn op bepaalde datum, hebben dan opeens geen plaats. Vraag om geld retour. Datums die hun aangeven passen niet. Gewoon geen reactie!... Rampzalig. Reageren niet op mails. Zeggen dat er plaatsen vrij zijn op bepaalde datum, hebben dan opeens geen plaats. Vraag om geld retour. Datums die hun aangeven passen niet. Gewoon geen reactie! En kom nou niet met dat het een "rare" tijd is. Neem verantwoordelijkheid!!

Beste KR,
Beste KR,
We leven in een uitzonderlijke tijd. De wereld stond bijna twee maanden volledig stil. Dit heeft ook impact op ons gehad, aangezien wij hierdoor moesten reorganiseren om de veiligheid te waarborgen, locaties geschikt moesten maken en duizenden cursisten opnieuw moesten inplannen.
Daarnaast is het aantal aanmeldingen enorm gegroeid nu het CBR weer geopend is. Iedereen staat te popelen om het rijbewijs te halen. Om te voorkomen dat onze klanten onnodig lang in de wacht bleven staan hebben wij de lijnen gesloten en loopt alle communicatie momenteel via e-mail, zodat wij ons kunnen focussen op één kanaal. Wij kwamen ook niet meer toe aan onze hoofdtaak, het daadwerkelijk inplannen van onze cursisten. Gezien het grote aantal e-mails dat wij ontvangen, duurt het soms ongeveer 3 werkdagen voordat wij kunnen reageren.
Een heel belangrijk punt is dat het CBR overbelast is en de wachttijden enorm toenemen. Wij hebben genoeg plaatsen op de cursus, maar er zijn bij het CBR veel te weinig examens beschikbaar. Wanneer die examens dan beschikbaar komen, kan heel Nederland erbij en zijn die examens soms al binnen enkele minuten weg. Dit geldt voor zowel particulieren als alle andere bedrijven in Nederland.
Lees hieronder de melding van het CBR (ook te vinden op cbr.nl, mits je op de site kan komen).
"Het CBR is bezig om ruim 300.000 examens opnieuw in te plannen. Hierdoor is het extra druk op Mijn CBR. Het kan zijn dat u op een minder nette manier geblokkeerd wordt of geen toegang kunt krijgen. Nieuwe examenplekken worden in stappen aangeboden. Probeer het daarom op verschillende momenten opnieuw. Wij verwachten dat het de komende periode drukt blijft. Wij vragen om uw begrip. Telefonisch of per mail reserveren is helaas niet mogelijk."
Wij houden met onze volledige capaciteit van 26 man de beschikbaarheid van de examens in de gaten, van s’ ochtends vroeg tot ‘s avonds laat. Dit betekent dat wij keihard (over)werken om het in goede banen te leiden. We houden je constant op de hoogte als er data beschikbaar komen, ook als die niet in je voorkeuren staan.
Dit is ook voor ons een uitzonderlijke situatie en we hopen op jullie begrip en geduld.
Wij willen jullie bedanken voor de interesse in de cursus en gaan ons uiterste best doen om iedereen een plekje te geven, zodat iedereen kan slagen voor zijn/haar theorie!
Meer informatie en veelgestelde vragen over de Corona-situatie kun je teruglezen op nutheorie.nl/mededeling.
Jimmy, Jop, Elisa, Adis, Lisa, Menno, Atlas, Sharon, Stefan, Vikash, Manon, Joost, Milan, Tessa, Jarl, Jan, Irma, Maz, Dennis, Mandy, Nex, Shay, Damian, Jeremy, Wessel, Jeroen.

Esther

Datum gereserveerd, aanbetaald en dag erna is datum ineens niet meer beschikbaar. Dit alles komt door de uitzonderlijke tijd waarin we leven volgens nutheorie.... want dat is natuurlijk de reactie... Datum gereserveerd, aanbetaald en dag erna is datum ineens niet meer beschikbaar. Dit alles komt door de uitzonderlijke tijd waarin we leven volgens nutheorie.... want dat is natuurlijk de reactie op deze review. Wat een onzin.

Nog niet

Beste Anbergen,

Jay

Afschuwelijk

Ervaringen training

Helaas nog steeds niet gehad

Beste Jimmy,
Beste Jimmy,
Daarnaast is het aantal aanmeldingen enorm gegroeid nu het CBR weer geopend is. Iedereen staat te popelen om het rijbewijs te halen. Om te voorkomen dat onze klanten onnodig lang in de wacht bleven staan hebben wij de lijnen gesloten en loopt alle communicatie momenteel via e-mail, zodat wij ons kunnen focussen op één kanaal. Wij kwamen ook niet meer toe aan onze hoofdtaak, het daadwerkelijk inplannen van onze cursisten. Gezien het grote aantal e-mails dat wij ontvangen, duurt het soms 48 tot 72 uur voordat wij kunnen reageren.

A

Slechte communicatie

Ervaringen training

Ik heb mij opgegeven voor 29 juni voor een theorie dag. Ik heb daarna aanbetaald en een dag later mailen ze dat de eerstvolgende beschikbare cursusdag in augustus is. Toen dan maar opgegeven voor... Ik heb mij opgegeven voor 29 juni voor een theorie dag. Ik heb daarna aanbetaald en een dag later mailen ze dat de eerstvolgende beschikbare cursusdag in augustus is. Toen dan maar opgegeven voor augustus en een dag later kreeg ik weer een mail dat dat al niet kon. Ze zijn super slecht bereikbaar en bieden geen oplossing. Ik loop hierdoor veel vertraging op in mijn rijopleiding

Beste Anouk,
Beste Anouk,

H. Vd Maas

Geen reaktie op mail, app of messenger. Gereserveerde datum verschuiven ze en dat is te laat voor mij. Ik wil mijn geld terug.

Ervaringen training

Gereserveerd voor training en examen voor een bepaalde datum, aanbetaling gedaan en ik krijg nu mails binnen dat datum niet beschikbaar is. Ik kan pas 6 weken later terecht, wat voor mij te laat is.... Gereserveerd voor training en examen voor een bepaalde datum, aanbetaling gedaan en ik krijg nu mails binnen dat datum niet beschikbaar is. Ik kan pas 6 weken later terecht, wat voor mij te laat is. Heb diverse mails en apps gestuurd. Telefoon wordt niet opgenomen. Ik wil weten waar ik aan toe ben en mijn geld terug zodat ik ergens anders kan reserveren. Slechte service. Dit lijken wel oplichters.

Beste H. van de Maas,
Beste H. van de Maas,

O

Nemen geen contact op.
Er is betaald maar we horen niets

Niet bereikbaar

Beste O,
Beste O,

Noor

ERG SLECHT, heb nog niets ontvangen en gehoord en krijg geen contact

Niet goed

Beste Noor,
Beste Noor,

Danique Bongers

Helemaal top, bedankt voor alles!

Ervaringen training

Ezelsbruggetjes waren top, bedankt voor alles!

Evelien Kronemeijer

Super!