Thomas

Echt geweldig

Ervaringen training

Is echt top gasten en werkt echt goed

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs trots dat je de cursus zo positief hebt ervaren❣️ Bedankt voor de review 🤗

Steffi Rijvers

Heel veel geleerd! En geslaagd!!

Ervaringen training

Ik heb een online dagcursus gehad en dit werkte erg goed.

Reactie NuTheorie.nl:

Je bent een topper 🤗 Gefeliciteerd!

Quinty Sprengers

Online cursus gehad en in 1 keer geslaagd!

Ervaringen training

Online cursus gehad, en het was echt top. Hele fijne manier van uitleggen en dat heeft me enorm geholpen!??

Reactie NuTheorie.nl:

Super dat de cursus je heeft geholpen! Zijn we blij om 😄

Ilse

Hele Goede Cursus!

Ervaringen training

Hele fijne uitleg, ik snapte het goed!

Bedankt! ❤️

Derek

Onzettend goede cursus! 0 fouten bij kennis en inzicht!

Ervaringen training

Duidelijke uitleg, veel vragen kwamen terug in het examen

Superknap van je! Gefeliciteerd🎉 Nu op naar de praktijk🚗

Sergen

0 fouten door Nutheorie

Ervaringen training

Super duidelijk, geen poespas. Voldoende informatie binnen beperkte tijd en uiteindelijk bleek het meer dan genoeg te zijn om te slagen!

Whoopwhoop🙌 Goed gedaan! We zijn trots😍

Nuthoerie

Ervaringen training

Ik vond de dag cursus fijn en raad het zeker voor andere aan! Het was wel even moeilijk nu door de corona en werdt dat nu online gedaan maar dat was ook goed geregeld

Thanks!

rvdw

Online cursus, veel geleerd en kon toch heel snel examen doen!

Ervaringen training

Ik heb de cursus online gedaan. Was heel goed te doen. Duidelijke uitleg. Door de manier van uitleggen denk ik dat ik het niet snel meer vergeet. Ik had nog niks geleerd van te voren en ben toch in... Ik heb de cursus online gedaan. Was heel goed te doen. Duidelijke uitleg. Door de manier van uitleggen denk ik dat ik het niet snel meer vergeet. Ik had nog niks geleerd van te voren en ben toch in 1 x geslaagd!

Reactie NuTheorie.nl:

Bedankt voor je toffe review! Gefeliciteerd met je theorie🥳

Femke

Super!! Korte maar krachtige uitleg met veel ezelsbruggetjes zodat je alles ook nog weet tijdens het examen :)

Ervaringen training

Super fijn! Vond de intonatie en het herhalen van woorden (1,6, aanhangwagen 90 en zij zij gas bij, buik rug gas terug) eerst een beetje gek maar daardoor was het wel leuk om te blijven luisteren en... Super fijn! Vond de intonatie en het herhalen van woorden (1,6, aanhangwagen 90 en zij zij gas bij, buik rug gas terug) eerst een beetje gek maar daardoor was het wel leuk om te blijven luisteren en zo kon ik het ook letterlijk allemaal terughalen op mn examsn zonder extra oefening. Petje af voor deze cursus!

Reactie NuTheorie.nl:

Thanks voor je review!💙 Superfijn dat de cursus je zo geholpen heeft😁

Felix Meyer

Super cursus waarin alles goed uitgelegd werd

Ervaringen training

Strakke uitleg en alles wat in mijn theorie examen kwam kwam ook in de cursus.

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk, top! Wij zijn ook heel blij dat onze cursusleiders goed zijn in wat ze doen😄 Bedankt voor je review❤️