Kevin

Duidelijk, gewoon opletten en hun zorgen voor de rest :)

Ervaringen training

Op de dag hadden we de cursus van Maz, aan het einde van de dag bleek dat iedereen geslaagd was. Dus hij gaf een goede training.

Patricia Brouwers

Ik vond het leerzaam en duidelijk en iedereen kan de lesstof volgen het was een goede uitleg waar je in de praktijk iets mee kan doen.

Goed en duidelijk

Thirza van Daele

Duidelijk en overzichtelijk met super resultaat

Ervaringen training

Veel informatie maar goed bij te houden door de herhaling

Jeremey nieuwlaar

Verbazingwekkend!

Willem harmsen

Ging zonder leren er heen en normaal moet ik alles mondeling doen door dislectie maar in 1 x geslaagd top

Ervaringen training

Was wel veel en snel en stampen maar maar zat er wel in

Sandra Lok Hin

Vriendelijke mentors
Duidelijke uitleg.

Goede duidelijke uitleg.

Merel van Ooijen

Vermoeiend, maar zeker de moeite waard!

Ervaringen training

Goede leraar, goede herhaling.

Lara

Effectieve, duidelijke en leerzame ervaring.

Ervaringen training

De training trok mijn aandacht, ik wilde niets missen. Ik vond dat het echt heel erg duidelijk werd uitgelegd en ook op zo een manier dat ik het zeker weten zou onthouden. Denk aan ezelsbruggetjes, herhalingen etc, Ook kwam het oefenmateriaal uit de training echt super goed overeen met het werkelijke theorie examen. De positieve energie van de trainers Emre en Jimmy heeft zeker bijgedragen aan de effectiviteit van de cursus. In 1 keer, de eerste keer meteen geslaagd: geweldig

Abdelbassite El Mourabit

Emre heeft ons goed geholpen. Op een humoristische manier wist hij 6 uur lang aandacht te houden, thanks Emre!
- Abdelbassite

Ervaringen training

Kort en krachtig met een gezonde hoeveelheid humor gecompenseerd met serieus zijn!

Sem

Super top

Ervaringen training

Goede speelse en snel lerende manier