Cheyenne

Fantastisch

Ervaringen training

Super leuk het was een pittige dag maar alles word perfect uitgelegd, helemaal top !!!

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs bedankt voor de recensie & super gefeliciteerd🥳

Jan-Nathan

Top training!

Ervaringen training

Top bedrijf en methode! Ik heb er heel veel aan gehad!

Jola

Geslaagd door de uitgebreide uitleg en goede begeleiding

Ervaringen training

Ik ben ontzettend tevreden met de cursus. Van tevoren kreeg je digitaal lesmateriaal toegestuurd waarmee je voor aanvang van de cursus al mee kan oefenen. Erg handig! Tijdens de cursus zelf werd de... Ik ben ontzettend tevreden met de cursus. Van tevoren kreeg je digitaal lesmateriaal toegestuurd waarmee je voor aanvang van de cursus al mee kan oefenen. Erg handig! Tijdens de cursus zelf werd de stof uitgebreid doorgenomen met de groep, en werd er veel herhaald. Hierdoor bleef het goed hangen. Ik zal het anderen zeker aanraden. Thanks Atlas, voor de duidelijke uitleg! :)

Reactie NuTheorie.nl:

Super bedankt voor deze geweldige recensie: we waarderen het enorm❣️ Ontzettend gefeliciteerd en alvast veel veilige kilometers gewenst😍🙏

Milan

Goed en snel geregeld, zeer tevreden

Ervaringen training

Door de manier van “les geven” blijft de lesstof veel beter hangen, profijt van gehad, gelijk geslaagd!

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan: dit is precies waarvoor we het doen❣️ Congratulations & super bedankt voor de recensie🤩

Jelina

Geweldig

Ervaringen training

Super fijne en duidelijke cursus!!

Reactie NuTheorie.nl:

Awesome: super bedankt & gefeliciteerd met het behalen van je theorie🥳🎉

Cas

Klasse training

Ervaringen training

Atlas topvent die de denkwijze van CBR goed kan overbrengen

Reactie NuTheorie.nl:

Wat fijn om te horen: super gefeliciteerd & bedankt voor de leuke review topper😍

Jaimy

Al 2x eerder opgeweest zonder dagcursus, en met dagcursus toch eindelijk geslaagd!

Ervaringen training

Het was een training van 06.45 tot 13.00 en alles is behandeld wat ook in het examen kwam!

Reactie NuTheorie.nl:

Wat super fijn dat het met de dagcursus wel gelukt is❣️ Onwijs gefeliciteerd met het behalen van je theorie.

A.Daghish

De juiste plek om je theorie te halen

Toppers

Reactie NuTheorie.nl:

Ontzettend bedankt voor de leuke review🥳

Lizzy Kreté

Het was super!!

Ervaringen training

Het was super fijn, je word goed wakker gehouden en er word duidelijk uitgelegt en goed herhaalt.

Awesome: onwijs bedankt & gefeliciteerd🥰

Merel van Malenstijn