Tess

Hele goede theoriecursus!!

Ervaringen training

Heel leerzaam en leuk lesgegeven!

Erg leerzaam. Echt om aan te raden!

Ervaringen training

Goed geregeld, mijn cursusleider was Atlas. Hij was erg enthousiast, grappig en duidelijk zodat je het goed kon onthouden.

Robin

Succesvol en een leuke/gezellige dag

Ervaringen training

Erg fijn! Het was een leuke sfeer en door het grappig te brengen kwam alles beter over. Het actief meedoen heeft me wel geholpen ook al ben ik normaal iemand die van de aantekeningen is.

Julia

Top!

Duidelijk

Matt Abels

Goed en snel mijn theorie behaald!

Ervaringen training

Perfect, goed uitgelegd en fijne pauzewisseling

Gabriël

Ik heb snel en veel geleerd.

Ervaringen training

Goede ervaring, wel een aparte manier van lesgeven waar ik aan moest wennen. Het hielp uiteindelijk heel erg.

Noa

Top manier om zoveel stof in korte tijd in je hoofd te stampen.

Ervaringen training

Zo’n 1000 vragen worden behandeld in ongeveer 5 - 6 uur met iedere 1,5 uur een kwartier pauze. Het is aardig doorpakken, maar met de tips en grappige momenten van Stefan, ging het aardig vlot... Zo’n 1000 vragen worden behandeld in ongeveer 5 - 6 uur met iedere 1,5 uur een kwartier pauze. Het is aardig doorpakken, maar met de tips en grappige momenten van Stefan, ging het aardig vlot voorbij. Door veel herhaling en nadruk op belangrijke kernwoorden blijft de theorie goed hangen. Wel handig is om écht actief mee te doen.

Ik heb veel kunnen leren met deze cursus. Zonder deze dag had ik mijn theorie examen sowieso niet gehaald.

Duidelijk, doelgericht en informatief

Youri

Geweldige cursus!

Ervaringen training

Super bedankt voor deze cursus.. In 1x keer geslaagd in Breda.

Niels Stevens

In een keer gehaald zonder moeite echt een aanrader top les gehad van Stefan

Heel duidelijk uitgelegd