Berkay Çankaya

Een hele leerzame cursus waarbij alles goed word uitgelegd

Ervaringen training

Alles word duidelijk uitgelegd. Ik had het examen 2 dagen na de cursus en ben geslaagd

Goed gedaan topper🥳 Gefeliciteerd & bedankt voor de recensie❣️

NuTheorie

Geweldiig!

Ervaringen training

de training was super fijn!

Reactie NuTheorie.nl:

Awesome: super bedankt voor de recensie & ontzettend gefeliciteerd met het behalen van je theoriecertificaat😍

Reindert

Duidelijke goede cursus

Ervaringen training

Alles werd goed en duidelijk uitgelegd, door middel van oefenvragen was de theorie goed uitgelegd en te volgen!

Reactie NuTheorie.nl:

Onwijs bedankt en super gefeliciteerd met het behalen van je theorie-examen🥰

Zakaria

Na 2x zakken eindelijk ben ik geslaagd

Ervaringen training

Best leraar ben hem dankbaar

Reactie NuTheorie.nl:

Wat fijn om te horen dat het met onze eendaagse theoriecursus eindelijk gelukt is🥳

Hugo

Super uitleg

Ervaringen training

Wordt gewoon goed in je hoofd gestampt

Reactie NuTheorie.nl:

Gefeliciteerd topper & bedankt voor de vijf sterren🤩

Emre

Top

Ervaringen training

Goede uitleg met fijne plaatjes zorgde voor een makkelijke theorie in de pocket

Reactie NuTheorie.nl:

Hartstikke gefeliciteerd met het behalen van je theorie-examen en top dat je zo'n goede ervaring hebt gehad💯😎🙏

Chantal

Het is top!

Top!

Reactie NuTheorie.nl:

Bedankt topper en super gefeliciteerd met het behalen van je auto theorie-examen. Alvast veel veilige kilometers toegewenst🥳💯🎊

Livia

Perfect! Heel duidelijk

Ervaringen training

Ik had echt bijna alles goed op het examen door de training! Heb voor de training de opgegeven oefenstof gemaakt maar meer niet!

Reactie NuTheorie.nl:

Kijk eens aan: dat is precies waar we het voor doen🥳🥰 Congratulations & super bedankt voor de sterren

Falk

Leerzaam, duidelijk, goed georganiseerd

Fijne cursusleider. Helder uitgelegd

Reactie NuTheorie.nl:

Super bedankt voor de leuke recensie & vijf sterren. Ontzettend gefeliciteerd met het behalen van je theorie-examen🥳❣️

Renske

Hele goede cursus!! Duidelijke uitleg en mega fijn die oefenopdrachten tijdens de cursus! Op de site vond ik de theorie, opdrachten en oefenexamens ook mega fijn!

Heel erg bedankt!!

Super goed en duidelijk!

Reactie NuTheorie.nl:

Nou wat super fijn om te horen❣️ Mega gefeliciteerd & bedankt voor de mooie woorden