Kayleigh Jaarsma

Geweldig

Ervaringen training

Zoieso zou ik zeggen doen! Je slaag geheid.
Zoieso zou ik zeggen doen! Je slaag geheid.
Ik heb 6 x examens theorie auto gehad. En zelfs met mondeling. Alle 6 gezakt! Mijn lucky number was 7 de examen. Door nu theorie ben ik gewoon effe geslaagd. En elke vraag was gewoon makkelijk na de cursus. Ik bedankt julian en marcin(als ik het goed heb) heel erg voor het helpen. Humor en goede en duidelijke uitleg met leuke ezelsbruggetjes die je niet vergeet!
I finnally made it!🎉

Has

Perfect

Ervaringen training

Ga uitgerust! Goed kijken en luisteren! Succes gegarandeerd!

Melissa Koemans

Awesome :)

Ervaringen training

Ik ben helaas jullie namen vergeten maar dit is mijn 4e keer denk ik? Voor mijn theorie en eindelijk ben ik geslaagd! Jullie gaven gewoon super goed les of course ;) Heel erg bedankt, ik raad dit... Ik ben helaas jullie namen vergeten maar dit is mijn 4e keer denk ik? Voor mijn theorie en eindelijk ben ik geslaagd! Jullie gaven gewoon super goed les of course ;) Heel erg bedankt, ik raad dit zeker aan!

Nu theorie utrecht

Super fijne ervaring bij nutheorie

Ervaringen training

Werd er goed ingestampt, heb grotendeels van de vragen in het examen gehad! Thnx Jeremy en Jeroen!!!

Natscha

Zeer goede cursus, in 1 keer geslaagd.

Ervaringen training

Enorm helpvol voor de theorie.

Sjors

Alles goed en duidelijk geregeld

Ervaringen training

Met ezelsbruggetjes die goed te onthouden waren en een leuke dag gehad.

N

manoy

Gelijk geslaags

goed

Jens Duyndam

Erg fijn progamma om via te leren en fijne kort samengevatte filmpjes

Ervaringen training

Erg goede leraar/lerares die de theorie met je doorneemt op een perfecte manier. Goed en duidelijk!