Amber Pauwels

Kan het iedereen aanraden!!

Ervaringen training

Deze training helpt echt :-) Eerst 6 uur een cursus waar je echt actief aan deelneemt, dus geen saaie bedoeling. Je wordt in deze tijd klaargestoomd en daarna meteen theorie examen. Jawel... Deze training helpt echt :-) Eerst 6 uur een cursus waar je echt actief aan deelneemt, dus geen saaie bedoeling. Je wordt in deze tijd klaargestoomd en daarna meteen theorie examen. Jawel geslaagd!!! Deze cursus na een tip van een kennis gevolgd en kan het iedereen aanbevelen.

Resul

Top

Fem

Een hele fijne, duidelijke en goede cursus ervaren

Ervaringen training

Wat ben ik blij dat ik bij Nutheorie de eendaags cursus heb gedaan, ben dan ook in 1 keer geslaagd. Uitleg was duidelijk en word op ook een leuke/humoristische wijze toegelicht. Goede... Wat ben ik blij dat ik bij Nutheorie de eendaags cursus heb gedaan, ben dan ook in 1 keer geslaagd. Uitleg was duidelijk en word op ook een leuke/humoristische wijze toegelicht. Goede “ezelsbruggetjes” en tips worden meegegeven. Je kunt terecht voor vragen ook na de cursus en hebt genoeg pauzes. Snacks + drinken wordt ook voldoende geregeld.

Ik zou Nutheorie zeker 100% aanraden! Zeker door Kesh en Jeremy, dankjewel voor de fijne ervaring!

André

Goede cursus duidelijk en vlot, in 1 keer geslaagd door de toppers jeroen en milan!

Ervaringen training

Duidelijk, vlot en makkelijk te begrijpen. Fijn dat de belangrijke dingen extra werden herhaalt en uitgelegd.

Dagcursus zwolle

Erg fijn. Duidelijke uitleg en als ze merken dat je wegvalt of inzakt proberen ze je te motiveren.

Ervaringen training

Super goede en duidelijke uitleg.

Bendacho

Zonder verder te leren ben ik geslaagd na 1 ochtend training, een aanrader!

Ervaringen training

Prima uitleg en na ieder uur even een pauze, heeft voor mij heel goed gewerkt.

Jessica Klok

Toppers!🥳

Ervaringen training

Duidelijk, fijne geheugensteuntjes en uitleg!

Tamara Pinas

In 1 woord.... Top🥳

Ervaringen training

Heel goed en duidelijk, goede uitleg en geheugen steuntjes

Willem

Leerzaam

Ervaringen training

Heel leerzaam en een ontspannen sfeer

Annet

Vroege, maar goeie cursus! In 1x gehaald😊