ilse bakker

Fantastisch!

Ervaringen training

in 1 keer geslaagd door maz en jeroen, superduidelijk alles verteld en uitgelegd en de pauzes tussendoor waren ook superfijn

Maya

Duidelijke, goed gestructureerde cursus. Stof die behandeld wordt blijft echt hangen.

Ervaringen training

Geeft hele duidelijke uitleg.

Lucas

Fantastisch!

Ervaringen training

Super goede uitleg en komt serieus overeen met de vragen van het cbr examen. Ik raad iedereen aan om de dagcursus hier te volgen!
Groetjes blije klant Lucas.

Britt

Super cursus en een top resultaat

Ervaringen training

Een super cursus gehad! Veel dingen geleerd en alle vragen kwamen terug in het examen. Top docent gehad €!

Lisa

Leerzaam

Ervaringen training

De training begon vroeg en dan is het pittig om je focus erbij te houden maar de trainer heeft het voor elkaar gekregen om iedereen bij de les te krijgen.
Ook werd er voor eten en drinken...
Ook werd er voor eten en drinken gezorgd en genoeg pauzes.
De theorie werd snel besproken(in 5/6 uur tijd) en op een leuke manier die bij blijft.
Ook werd er bij het cbr door Joost (cursist) iedereen opgewacht en was er een hoop ruimte voor vragen en gewoon een praatje.

Isabella

Super fijne dag cursus!

Ervaringen training

Goede duidelijke uitleg daardoor in een keer geslaagd

Selina Goyteom

Ik ben super tevreden.

Ervaringen training

Het was een duidelijke les. Bijna alles wat in de les is gedeeld kwam in de examen voor. Je wordt telkens wakker gehouden als je maar even niet op let. En het werkt!!

Manon

Gegarandeerd geslaagd!

Ervaringen training

Bij binnenkomst wordt je al vriendelijk begroet en begeleid naar de curses ruimte. Hele vriendelijke ‘docenten’ en zijn ook erg humoristisch. Ze leggen de stof duidelijk uit en herhalen de... Bij binnenkomst wordt je al vriendelijk begroet en begeleid naar de curses ruimte. Hele vriendelijke ‘docenten’ en zijn ook erg humoristisch. Ze leggen de stof duidelijk uit en herhalen de belangrijke dingen doormiddel van interactief ‘les geven’. Erg prettig om te luisteren naar de manier van uitleg en ze staan ten alle tijden open om je vragen te beantwoorden. Geen bullshit theorie die je niet nodig hebt voor je toets, gewoon bondig en krachtig en erg relevant aan de theorie examen zelf. Ik ben met 0 fout geslaagd na 2 keer gezakt te zijn en ben erg dankbaar voor deze dagcurses en de fijne instructeurs. Plus puntje: ze hebben gratis red bull voor in de pauze ;)

Tam

Aanrader!

Ervaringen training

Ik heb meestal moeite om mijn aandacht erbij te houden met leren, maar vond dit een top training. Jesse&Kash leggen alles goed uit en nemen de tijd om je het uit te leggen tot je het wel snapt.... Ik heb meestal moeite om mijn aandacht erbij te houden met leren, maar vond dit een top training. Jesse&Kash leggen alles goed uit en nemen de tijd om je het uit te leggen tot je het wel snapt. Motiveren je de hele cursus door en zelfs tijdens het wachten stonden ze klaar om je te helpen waarbij nodig. Zeker een aanrader :)

Isaura

Super goed

Ervaringen training

ik vond het een hele fijne training alles werd super goed en duidelijk uitgelegd ik kon me ook heel goed concentreren waar ik normaal veel moeite mee heb mijn aandacht bleef bij de training omdat... ik vond het een hele fijne training alles werd super goed en duidelijk uitgelegd ik kon me ook heel goed concentreren waar ik normaal veel moeite mee heb mijn aandacht bleef bij de training omdat alles heel fijn werd uitgelegd heel blij dat ik de keuze heb gemaakt om mij nu theorie de training te volgen heeft me goed geholpen