Martin Sillius

Uitstekend

Ervaringen training

Goed ervaren, meneer die mij les gaf was goeie docent en een grappige kerel

Lieke

Duidelijke cursus

Ervaringen training

Goede cursus! Duidelijke uitleg, door de korte pauze kun je makkelijk je focus erbij houden. Als je snel wil slagen voor je theorie raad ik deze cursus aan!

Wendy

De theorie was heel duidelijk uitgelegd, ik raad iedereen aan om naar jullie te gaan!

Geweldig

Sterre van de Laar

Duidelijk, effectief met humor

Ervaringen training

Ik vond het wel erg vroeg en we hadden korte pauzes. Dat maakte niet veel uit, want we hadden er erg veel. Het werd duidelijk uitgelegd en ook met humor. Ze spraken mensen goed aan om te luisteren.... Ik vond het wel erg vroeg en we hadden korte pauzes. Dat maakte niet veel uit, want we hadden er erg veel. Het werd duidelijk uitgelegd en ook met humor. Ze spraken mensen goed aan om te luisteren. Dit zorgde ervoor dat het makkelijk was om te luisteren. Dylan en Jano hadden ook heel veel energie hierdoor bleef je makkelijk wakker. Kort samengevat: super!

Naigel Martina

Heel leuk

Ervaringen training

Je word gewoon uitgelegd wat je kan verwachten en waar je op moet lettenop het examen. Ik vond ook fijn dat er tijdens de training grapjes werden gemaakt, dat haalt de zenuwen wel weg😁

Femke

In één keer geslaagd voor mijn theorie!!

Ervaringen training

Het online lesmateriaal is super inhoudelijk en goed behapbaar. Naast dit goed te leren heb ik ook de cursus gevolgd, alle onduidelijkheden die er voor mij waren zijn tijdens de cursus verholpen.... Het online lesmateriaal is super inhoudelijk en goed behapbaar. Naast dit goed te leren heb ik ook de cursus gevolgd, alle onduidelijkheden die er voor mij waren zijn tijdens de cursus verholpen. Echt heel fijn!

Conchita

Julian & Jeremy jullie zijn echt toppers voor het overbrengen van de cursus.
Alles dat gegeven is kwam terug op het examen.

Ervaringen training

Ben je op zoek naar een effectieve, snelle en leuke manier om je theorie in 1 keer te halen. Nutheorie.nl is de beste keus om samen met jou deze missie te bepalen.

Nt

Superfijne cursus met duidelijke uitleg

Ervaringen training

Fijne training gehad, veel vragen behandeld en examenvragen. tussendoor rustmomenten waardoor het goed te volgen bleef

Ceyda

In een keer geslaagd

duidelijke uitleg

Saar

Duidelijke uitleg! In een x geslaagd! Raad het iedereen aan

Ervaringen training

Atlas was een topper en mega grappig, hij kon het ook goed vertellen en uitleggen!