Nutheorie.nl

Bevel iedereen het aan

Erg goed uitgelegd

Assia Zerrad

Ervaringen training

Oprecht geweldig. Ik werd warm verwelkomt en we gingen meteen knallen. Het was erg vroeg en ze wisten MIJ, iemand die totaal geen ochtend mens is, wakker te schudden. De cursus was heel helder en... Oprecht geweldig. Ik werd warm verwelkomt en we gingen meteen knallen. Het was erg vroeg en ze wisten MIJ, iemand die totaal geen ochtend mens is, wakker te schudden. De cursus was heel helder en goed in elkaar gezet. Komt ontzettend overeen met het eindexamen! Zeker een aanrader!

Naseem

Geweldige ervaring in één dag!

Ervaringen training

De training is echt heel goed verzorgd. De presentatoren zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Daarbij hebben ze hele goede presentatie skills, ze zijn echt ervaren en ze nemen je heel goed mee door... De training is echt heel goed verzorgd. De presentatoren zijn erg behulpzaam en vriendelijk. Daarbij hebben ze hele goede presentatie skills, ze zijn echt ervaren en ze nemen je heel goed mee door de stof. De manier waarop de stof wordt overgedragen is zo goed dat het in je hoofd blijft zitten. Ondanks dat ik erg gespannen was wist ik alles goed te beantwoorden!

Lily

Ik was gespannen toen ik naar de cursus moest gaan, maar één maal daar ervaarde ik rust, duidelijkheid en mijn in zelfvertrouwen keerde terug. Ondanks dat wij met best wel veel waren alles verliep... Ik was gespannen toen ik naar de cursus moest gaan, maar één maal daar ervaarde ik rust, duidelijkheid en mijn in zelfvertrouwen keerde terug. Ondanks dat wij met best wel veel waren alles verliep in orde. Koffie, thee , fruit en natuurlijk lekkers was ook aanwezig. Top👍

Ervaringen training

Goed uitleg en ezelsbruggetjes om het makkelijker te onthouden❤️ aanrader goed voorbereid te gaan, goed doornemen online materiaal die je van tevoren ter beschikking krijgt.

djenab

Bij nutheorie krijg je een goede duidelijke manier uitleggen ook als je moeite hebt met Nederlands taal.

Ik vind heel goed

ilse bakker

Ervaringen training

in 1 keer geslaagd door maz en jeroen, superduidelijk alles verteld en uitgelegd en de pauzes tussendoor waren ook superfijn

Maya

Duidelijke, goed gestructureerde cursus. Stof die behandeld wordt blijft echt hangen.

Ervaringen training

Geeft hele duidelijke uitleg.

Lucas

Ervaringen training

Super goede uitleg en komt serieus overeen met de vragen van het cbr examen. Ik raad iedereen aan om de dagcursus hier te volgen!
Groetjes blije klant Lucas.

Britt

Super cursus en een top resultaat

Ervaringen training

Een super cursus gehad! Veel dingen geleerd en alle vragen kwamen terug in het examen. Top docent gehad €!